2022-01-04, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Var det inte du som påstod att du hade poliskontakter osv. Du kan ju prata med polisen eller den där infiltratören du pratade om.
Jag vet att min källa har rätt, försöker bara se om denna killen är seriös eller inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enbruntomat
Jag har läst på FB sedan länge och skulle göra ett nytt konto för att kunna skriva. Tydligen var jag redan medlem så jag använde det användarnamnet.

Det går inte att skicka meddelande till dig för det står att du är ny medlem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirianen
Jag har själv fått info från folk men det är en del jag inte förstår i det du skriver. Varför kan du inte säga vilka skyttarna är, då din identitet inte kan läcka? Men du kan säga att det är Dumle som golade. Jag får inte riktigt ihop det. Kan du förklara vem som sköt så höjs din trovärdighet i mina ögon.

Att du känner trovärdighet eller att folk inte ska ifrågasätta mig ger mig ingenting så det får vara så för nu.

Anledningen till att jag inte säger något namn än är för att infon och följdfrågorna snabbt skulle kunna röja min identitet. Inte för er men för folk som sagt det till mig och detta vill jag inte just nu iaf
Citera
2022-01-04, 19:26
Medlem
Citat:
Jag vet att min källa har rätt, försöker bara se om denna killen är seriös eller inte.

Du snackar om Rashidi och Scar, men uppenbart är det inte dom eftersom de inte är gripna av polisen.
Citera
2022-01-04, 19:27
Medlem
Citat:
Det går inte att skicka meddelande till dig för det står att du är ny medlem.

För att jag inte hade skrivit något i någon tråd innan denna tydligen måste det gå 30 dagar efter första inlägg innan man kan skicka privata med på FB. Jag ville inte skriva själv igår men kunde inte skicka privat så det fick bli så.
Citera
2022-01-04, 19:27
Medlem
Citat:
Du verkar inte veta vad du snackar om.
Jag svamlade i början, jag vet, men jag snackar inte skit, denna killen som skriver nu snackar skit, eller mycket av de han säger är rätt, men han säger de uppenbara. Han säger ingen mördare för han vet ingen, jag vet vilka de är och har skrivit det innan. Men om denna killen nu vet vilka det är så kan han skriva på.
Citera
2022-01-04, 19:29
Medlem
Citat:
Jag svamlade i början, jag vet, men jag snackar inte skit, denna killen som skriver nu snackar skit, eller mycket av de han säger är rätt, men han säger de uppenbara. Han säger ingen mördare för han vet ingen, jag vet vilka de är och har skrivit det innan. Men om denna killen nu vet vilka det är så kan han skriva på.

Läste lite kort vad denna Tirianen skrivit innan och det är BS! Så mycket från mig angående honom. Sen får ni tro hans "polis kontakter" osv om ni själva vill.
Citera
2022-01-04, 19:30
Medlem
Citat:
Du snackar om Rashidi och Scar, men uppenbart är det inte dom eftersom de inte är gripna av polisen.
Rashidi jo, Scar är inte torpeden, han är oerfaren men tog på sig jobbet. Rashidi är torpeden, men denna kille snackar skit den nya. Han har ingen kontakt som är nära. Om jag ska tro han måste han gå djupare in på vem och hur personen får info. Det måste vara ngn som är vän med alla möjliga, för han vet både vad dumle gör och vad Adel gör.
Citera
2022-01-04, 19:31
Medlem
Citat:

Men saken är den att jag har sagt från första början att mycket av det som kommit upp i tråden faktiskt är sant. Jag känner inget behov av att ljuga ihop "något nytt" för att folk ska tycka jag är intressant. Det får du o de andra trollen gärna göra för min del.
Citera
2022-01-04, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enbruntomat
Läste lite kort vad denna Tirianen skrivit innan och det är BS! Så mycket från mig angående honom. Sen får ni tro hans "polis kontakter" osv om ni själva vill.

Vet du om det snackas i kriminella kretsar att
Någon av skyttarna är dem som diskuterats i tråden? Dvs rashidi eller scar? Du behöver inte säga att du vet att de var dom eller inte, men har det snackats något om att dem är gm i den kriminella världen?(det är förmodligen bra många fler än du som hört det isåfall)
Citera
2022-01-04, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Någon av skyttarna är dem som diskuterats i tråden? Dvs rashidi eller scar? Du behöver inte säga att du vet att de var dom eller inte, men har det snackats något om att dem är gm i den kriminella världen?(det är förmodligen bra många fler än du som hört det isåfall)
Håller med, säg nu. Du snackar skit, jag vet att de är skyttarna. Men om du nu vet ngn annan då säg de, jag vet redan att du är ett troll, men att du säger att det jag säger är BS bevisar det. Jag vet vilka skyttarna är och det är dem.
Citera
2022-01-04, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23

Vad jag har hört så är det inte någon jag läst om i tråden även om jag kan ha missat några namn. Skyttarna är vad jag hört båda från Dalen. 1 under 18 och 1 över 18 så mycket säger jag angående det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in