2022-01-04, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enbruntomat
Jag har inga problem alls med att folk ifrågasätter vad jag säger, det är så det funkar.

När det kommer till det andra så har det ju kommit ut minst ett 20-tal olika saker angående polisens arbete så du får gärna specificera vad det är du vill jag ska kommentera.

Vet du om Dumle kände igen skyttarna och om Dumle har pratat med polisen.

Stämmer det att Dumle är en infiltratör/informatör som ger polisen information om saker som händer?
Citera
2022-01-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
De som sköt Einar, är de förvånade över hur stort det blev? Känner de sig trygga eller är är de stressade?

Jag känner inte skyttarna så det kan jag inte svara på. Jag har inte heller velat fråga av uppenbara anledningar haha
Citera
2022-01-04, 19:10
Medlem
Citat:
Vet du om Dumle kände igen skyttarna och om Dumle har pratat med polisen.

Stämmer det att Dumle är en infiltratör/informatör som ger polisen information om saker som händer?

Han kände dom inte personligen men han var inte förvånad över att någon var där om vi säger så. Det andra vet jag inget om då han inte är någon jag varken känner eller vill känna. Endast sett honom någon gång men att arbeta med polisen tror jag inte på. Tror mer han är golar i deras egna lilla värld.
Citera
2022-01-04, 19:11
Medlem
Citat:
Jag känner inte skyttarna så det kan jag inte svara på. Jag har inte heller velat fråga av uppenbara anledningar haha

Vad gör Dumle och Adel idag? Är det i gängen eller har de försökt efter Einars död att börja ordna upp sina liv? Det kan ju vara en omstart att inse att man inte vill dela samma öde som Einar?
Citera
2022-01-04, 19:12
Medlem
Citat:
Han kände dom inte personligen men han var inte förvånad över att någon var där om vi säger så. Det andra vet jag inget om då han inte är någon jag varken känner eller vill känna. Endast sett honom någon gång men att arbeta med polisen tror jag inte på. Tror mer han är golar i deras egna lilla värld.

Känner inte heller Dumle, men fått känslan av att han skulle gola ner vem som helst för att klara sig själv.
Citera
2022-01-04, 19:14
Medlem
Citat:
Vad gör Dumle och Adel idag? Är det i gängen eller har de försökt efter Einars död att börja ordna upp sina liv? Det kan ju vara en omstart att inse att man inte vill dela samma öde som Einar?

Dumle har vad jag förstått det varit i Spanien ett tag nu. Vad gäller Adel tror jag det är musik som gäller och sen får man ta det som det kommer. Att ordna upp sina liv är lättare sagt än gjort för människor i denna livstil. Ingen av de kommer direkt börja jobba på ICA Maxi.
Citera
2022-01-04, 19:14
Medlem
Citat:
Känner inte heller Dumle, men fått känslan av att han skulle gola ner vem som helst för att klara sig själv.

Jag vet att han gjort det! I detta fall 100%.
Citera
2022-01-04, 19:21
Medlem
Jag har själv fått info från folk men det är en del jag inte förstår i det du skriver. Varför kan du inte säga vilka skyttarna är, då din identitet inte kan läcka? Men du kan säga att det är Dumle som golade. Jag får inte riktigt ihop det. Kan du förklara vem som sköt så höjs din trovärdighet i mina ögon.
Citera
2022-01-04, 19:22
Medlem
Citat:
Jag vet att han gjort det! I detta fall 100%.

Du skrev att du är en ny medlem, men enligt din profil har du varit på flashback sedan 2013, det är ju i år.
Citera
2022-01-04, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirianen
Jag har själv fått info från folk men det är en del jag inte förstår i det du skriver. Varför kan du inte säga vilka skyttarna är, då din identitet inte kan läcka? Men du kan säga att det är Dumle som golade. Jag får inte riktigt ihop det. Kan du förklara vem som sköt så höjs din trovärdighet i mina ögon.

Var det inte du som påstod att du hade poliskontakter osv. Du kan ju prata med polisen eller den där infiltratören du pratade om.
Citera
2022-01-04, 19:23
Medlem
Citat:
Du skrev att du är en ny medlem, men enligt din profil har du varit på flashback sedan 2013, det är ju i år.

Jag har läst på FB sedan länge och skulle göra ett nytt konto för att kunna skriva. Tydligen var jag redan medlem så jag använde det användarnamnet.
Citera
2022-01-04, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirianen
Hej, en bekant till mig jobbar som bevakade i Stockholm. Han säger att den misstänkte ”torpeden” är Rashidi, och den andra skytten vet man inte men var det finns misstankar om en man som kallas för Scar. Skottpengarna hade satts på E efter Knivhuggningen på Leis, Einar bråkade med Leis om pengar för mordet på Dara, då Einar hade satt pengar på Daras huvud och Leis hade inte fått sin andel. Även ZE har fått skottpengar på sig och är rädd för sitt liv. Det sägs vara en kvarts miljon på Ze’s huvud.

Du verkar inte veta vad du snackar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in