2022-01-04, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoellersaab
Enligt bizzdo:

” Bolagsstatus
Bolagets status är nu Aktivt.
2021-11-17

Bolagsstatus
Bolagets status är nu Konkursansökan.
2021-08-10

Ändrad F-skatt
Bolaget har inte längre F-skatt.
2021-04-24”

Dvs ansökt om konkurs i augusti förra året men tydligen backat på det.

Hur var det, ett framgångsrikt företag som inte betalar skatt och nyligen ansökt om konkurs men backat på det?

Det är så mycket skumt kring detta företag att jag inte skulle vilja vara i närheten av det….

Hej Volvo!

Vi hade en UE som ansökta om stämning, jag hoppas du vet om att vem som helst kan ansöka någon i konkurs och det är du som ska styrka din talan denna UE fick avslag och sen avslag i hovrätten!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Det finns ingenting på din instagram som indikerar någon bilolycka med påföljande lång sjukhusvistelse varken 2020 eller 2021. Eller 2019. Det är mest seglarbilder, bilder från skidresor, bilder på när du spelar hockey osv.

Hände den här bilolyckan i din fantasi, William?

Hej Latrygg!

Alla kanske inte publicerar allt sådant, det är min ensak!

Nu skedde detta 2020 inte 2019 eller 2021. Har du läst vad jag skrev ?

Och nej jag sjukskrev mig inte, jag krigade på ändå.

Och det hoppas jag att du respekterar annars är du fan bra dum!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:40
Medlem
kaptenlojtnants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hojtaner12
Hej Volvo!

Vi hade en UE som ansökta om stämning, jag hoppas du vet om att vem som helst kan ansöka någon i konkurs och det är du som ska styrka din talan denna UE fick avslag och sen avslag i hovrätten!

Bästa hälsningar

WG

Du förstår att det här är Flashback och att vi kommer att begära ut precis allt vi kan hitta på dig avseende domar och tvistemål. Men du lär fortsätta slingra dig som en inoljad mask.
Citera
2022-01-04, 18:46
Bannlyst
[quote=Adam.Hirsch|78563282]Året har precis börjat och detta måste ses som en potentiell ”årets höjdpunkt”!

Kikade lite på företaget och ”deras”(/hans) recensioner enbart är positiva när han själv skrivit dem.
När det gäller bilen, så är den avställd, så man kan ju undra hur han tar sig till alla dessa projekt an uppger sig ha (över 100 om året skriver han i denna tråd, men 40+ på hemsidan).
Kikar man sedan på retoriken, så blir man ju skrämd på riktigt! Vilken seriös företagare slänger ut sig regelverk, det första man gör? Jag har bara sett detta beteende hos oseriösa företag. Mönstret är tydligt; passar det inte göttsche, försöker han tysta kritik med hjälp av paragrafer.
Vi seriösa och kompetenta företagsledare ser till att göra ett bra jobb och INTE (försöka) skrämma våra kunder med hot om stämning.

Göttsche, ta ditt ansvar och leverera det utlovade i rimlig tid och se för fan till att ha ordning på ekonomin.

Hej Adam!

Inte riktigt med på vad du är ute efter, man kan få mer beställningar på ett år vet du va, vet inte hur du jobbar men våra kunder beställer mer för dom är nöjda!

Och du har ingen aning eller insikt i något hos oss så att du ens yttrar dig som om du vore guds barn är så jävla oproffsigt det kan bli, jag har inget att säga om ditt företag för jag har ingen insikt och kniper då!

Dina påståenden kommer för övrigt bara vara påstående, håll dom för dig själv.

Bästa hälsningar

WG

UOTE]
Citera
2022-01-04, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenlojtnant
Tycker du själv att dina (era) inlägg speglar ett företag/en människa i balans?

Hej!

Att svara på frågorna och vara tydlig så är man verkligen i balans när det finns människor som
totalt struntar i fakta och uttalar sig om saker man inte vet något om!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:50
Bannlyst
Citat:
Det här går inte riktigt ihop med dina aktiviteter på sociala medier. Eller var det din HR-ansvarig som skötte dina sociala medier då?

Hej!

Vilka aktiviteter ?

Vi turas om att skriva och sköta den.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:50
Avslutad
Citat:
Hej Latrygg!

Alla kanske inte publicerar allt sådant, det är min ensak!

Nu skedde detta 2020 inte 2019 eller 2021. Har du läst vad jag skrev ?

Och nej jag sjukskrev mig inte, jag krigade på ändå.

Och det hoppas jag att du respekterar annars är du fan bra dum!

Bästa hälsningar

WG
Jag läste vad du skrev och jag kollade därför upp perioden du nämnde, samt ett år framåt. Ingenting om någon olycka, vilket kanske är en aning konstigt om det är en sådan stor livsförändrande händelse. Däremot delade du med dig av en bild på en grillad biff du åt ungefär vid tiden för den påstådda olyckan. Den tallriken mat var tydligen värd att föreviga på Instagram.

Så du sjukskrev dig inte efter ett hjärtstillestånd med påföljande bilolycka som höll på att kosta dig livet? Hundra blås rakt in i en bergvägg? Och du sjukskrev dig inte? Grävde du dräneringskanaler från sjuksängen då?
Citera
2022-01-04, 18:51
Bannlyst
Citat:
Du förstår att det här är Flashback och att vi kommer att begära ut precis allt vi kan hitta på dig avseende domar och tvistemål. Men du lär fortsätta slingra dig som en inoljad mask.

Hej Kaptenen!

Begär du ut det du anser du behöver, jag kommer svara!

Det är alltid 2 sidor av ett mynt.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZoooomAliEr
TS, det är nog dags att ta kort på fakturan och lägga upp så vi får bekräftat att du varit kund hos detta företag.

Tro mig, det kliar i fingrarna, men min identitet får tyvärr förbli anonym ett tag till...

Som någon tidigare skrev... när man gett upp på det sätt WG gjort o sitter så djupt i skiten så bör man vara rädd för personen... han saknar självinsikt, empati o moral, man vet aldrig vad han kan hitta på..
Citera
2022-01-04, 18:52
Medlem
kaptenlojtnants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Jag läste vad du skrev och jag kollade därför upp perioden du nämnde, samt ett år framåt. Ingenting om någon olycka, vilket kanske är en aning konstigt om det är en sådan stor livsförändrande händelse. Däremot delade du med dig av en bild på en grillad biff du åt ungefär vid tiden för den påstådda olyckan. Den tallriken mat var tydligen värd att föreviga på Instagram.

Så du sjukskrev dig inte efter ett hjärtstillestånd med påföljande bilolycka som höll på att kosta dig livet? Hundra blås rakt in i en bergvägg? Och du sjukskrev dig inte? Grävde du dräneringskanaler från sjuksängen då?
Han nämner också att den indragna F-skatten beror på att han inte kunde jobba pga månader på sjukhuset till följd av olyckan.

Jag brukar tillämpa ockhams rakkniv i mina analyser men det här är alldeles för underhållande för att sluta!
Citera
2022-01-04, 18:54
Medlem
kaptenlojtnants avatar
Citat:
Hej Kaptenen!

Begär du ut det du anser du behöver, jag kommer svara!

Det är alltid 2 sidor av ett mynt.

Bästa hälsningar

WG
I det läser jag in: Du kommer att hitta skit som emotsäger allt jag sagt i tråden. Men jag kommer att fortsätta presentera en världsbild som passar just mig.
Citera
2022-01-04, 18:54
Medlem
Citat:
Hej David!

Jag vet inte vem du är eller vad ditt problem är men du är ju inte kund hos oss när du skriver att vi är skyldiga dig pengar, du är bra dum du asså, vilken skojare du är!

Vi är alla nyfikna på varför du ljuger för gruppen och skapar kaos och får människor att
skriva sådana saker när du har taggat upp dom!

Hade jag varit medlem här hade jag blivit förbannad om ledaren för detta var en stor mytoman och lögnare.

Bästa hälsningar

WG

Varför inte svara på frågorna bara?

Är flera med mig som synat dina lögner o konstaterat att du är mytoman, så varför inte roa oss alla med att svara på frågorna med ännu fler lögner (att hålla dig till sanningen verkar vara en omöjlighet för dig)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in