Citat:
Ursprungligen postat av
Agaton-satapiss
Hallåj!
Jag har också en liten fråga om ketamin som partydrog. Har testat det mesta i livet, men inte blanda alkohol med iallafall något i pulverform.
Nu till min fråga är att man börjar komma upp i åren, orkar inte med bakfyllorna längre men skulle detta kunna vara något komplement till att inte behöva dricka så mycket?
Är dessutom mest ute i bilåkarsvängen så inte så lätt att gå in på en toa överallt och bara dra i sig nåt, men på något sätt ska det väl gå ordna.
Så min fråga är väl då att är det här något jag kan blanda med några öl och ändå vara på partyhumör? Eller finns det annat att rekomendera?
Mvh
Jodå det går men vet inte om ketat är den bästa drogen för bilträffar? Vad vet jag men visst går det dricka och festa på det, var däremot försiktig med linorna och ta inte allt för stora utan pyttelinor om vi snackar bra grejer så att säga men visst du behöver inte dricka så mycket heller om du är ketad
Är väl mer en klubb/rave eller chilla hemma drog i mitt tycke. Annars är tjack fint men då kommer du garanterat supa på som fan samtidigt så kanske inte det bästa om du vill hålla dig lugn med alkoholen. Gräs + alkohol underskattad kombo med.