2021-12-09, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agaton-satapiss
Hallåj!

Jag har också en liten fråga om ketamin som partydrog. Har testat det mesta i livet, men inte blanda alkohol med iallafall något i pulverform.

Nu till min fråga är att man börjar komma upp i åren, orkar inte med bakfyllorna längre men skulle detta kunna vara något komplement till att inte behöva dricka så mycket?

Är dessutom mest ute i bilåkarsvängen så inte så lätt att gå in på en toa överallt och bara dra i sig nåt, men på något sätt ska det väl gå ordna.

Så min fråga är väl då att är det här något jag kan blanda med några öl och ändå vara på partyhumör? Eller finns det annat att rekomendera?

Mvh
Jodå det går men vet inte om ketat är den bästa drogen för bilträffar? Vad vet jag men visst går det dricka och festa på det, var däremot försiktig med linorna och ta inte allt för stora utan pyttelinor om vi snackar bra grejer så att säga men visst du behöver inte dricka så mycket heller om du är ketad

Är väl mer en klubb/rave eller chilla hemma drog i mitt tycke. Annars är tjack fint men då kommer du garanterat supa på som fan samtidigt så kanske inte det bästa om du vill hålla dig lugn med alkoholen. Gräs + alkohol underskattad kombo med.
Citera
2021-12-10, 13:16
Medlem
Hur mycket ska man ta? Första gången jag tar Ketamin, har provat Rc kommer inte ihåg vad den heter något med mexo,,,,,, som var sjukt starkt.. Slutade alltid med att jag somnade, mycket minnes luckor.. Har upplevt hemska saker.. Tex möte något mäktigt "gud" han sa till mig att jag skulle spy ut alla droger,, det kändes som att jag kräktes sprutor.... Sen när jag vaknade kunde jag knappt röra mig.. Minst i en timme... Har hänt andra saker när jag tog det, en gång vaknad ja och lägenheten var helt kraschad soffan låg upp och ner, låg grejer på hela golvet...

Har köpt ett 0,5. Vad är en vanlig dos.. Och går det att blanda med lyrica och elvanse, tog rätt många typ 800 mg Lyrica och 90-110 mg elvanse.. Men det var klockan 8 imorse...
Citera
2021-12-10, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neo21
Hur mycket ska man ta? Första gången jag tar Ketamin, har provat Rc kommer inte ihåg vad den heter något med mexo,,,,,, som var sjukt starkt.. Slutade alltid med att jag somnade, mycket minnes luckor.. Har upplevt hemska saker.. Tex möte något mäktigt "gud" han sa till mig att jag skulle spy ut alla droger,, det kändes som att jag kräktes sprutor.... Sen när jag vaknade kunde jag knappt röra mig.. Minst i en timme... Har hänt andra saker när jag tog det, en gång vaknad ja och lägenheten var helt kraschad soffan låg upp och ner, låg grejer på hela golvet...

Har köpt ett 0,5. Vad är en vanlig dos.. Och går det att blanda med lyrica och elvanse, tog rätt många typ 800 mg Lyrica och 90-110 mg elvanse.. Men det var klockan 8 imorse...
Berors helt på om du vill k-hola eller inte men typ 1/5 av en koks lina dvs väldigt små linor om det är rena grejer du har
Citera
2021-12-16, 02:33
Medlem
Jormapormas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baser
Ta Ketamin efter peaken på mdma.. Nått speciellt man bör tänka på?

Nej inget alls om jag vore dig! En kompis till som gjort det upplevde mkt mindre depp dagen efter.

Har fun :P
Citera
2021-12-16, 02:35
Medlem
Jormapormas avatar
Citat:

Undvik att ta några andra droger när du tar ketamin. Duka upp mindre linor på brickan. Ta det lugnt.
Citera
2021-12-17, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Undvik att ta några andra droger när du tar ketamin. Duka upp mindre linor på brickan. Ta det lugnt.

Provade ta en liten, effekten varade inte så lång tid. Kanske normalt? Eller så har jag fått någon RC, ska prova att ta mer imorgon. Har tagit en del RC som ska likna Ketamin. Det var många år sedan.. .. Men det jag tog det kändes "renare" tog inte så hårt på kroppen som RC
Citera
2021-12-17, 21:56
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Provade ta en liten, effekten varade inte så lång tid. Kanske normalt? Eller så har jag fått någon RC, ska prova att ta mer imorgon. Har tagit en del RC som ska likna Ketamin. Det var många år sedan.. .. Men det jag tog det kändes "renare" tog inte så hårt på kroppen som RC
Enligt FS3 forum innan det stängde så var 100% RC av olika varianter som såldes de senaste åren.

Riktig keta är sällsynt, inte ens säljarna vet vad de säljer vidare. Deras labbtester är värde lika mycket som toapapper.
Citera
2021-12-18, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Enligt FS3 forum innan det stängde så var 100% RC av olika varianter som såldes de senaste åren.

Riktig keta är sällsynt, inte ens säljarna vet vad de säljer vidare. Deras labbtester är värde lika mycket som toapapper.

Finns det något sätt för att vara säker på att det är ketamin... Som jag skev innan har provat flera sorts RC som är analoger som ska lika ketamin.. Bla mxe.. Men det jag köpte av han enligt han var det ketamin.. Och det kändes väldigt annorlunda än. RC. Bla som blev ja väldigt glad, nästan som mdma... Och det tog inte alls så hårt på kroppen och det kändes mycket renare
Citera
2021-12-18, 00:14
Medlem
Ja försöker få tag i Svamp och Dmt och lsd. Men det är väldigt svårt.. Ska användas i medicinskt syfte

Vill prova att göra en mix ketamin och svamp.... Min bästa tripp jag har fått var när jag blanda mdma, svamp och sjukt bra röka.. Det blev ego död min tids uppfattning försvann.. K
10 min kändes lika länge som 1 timme.. Ja levde i nuet.. Alla mina problem försvann. Och hade sjukt vackra halisar, bla kom det ut en häst och vagn genom en stor klocka.. Och ja såg allt i atomer allt upplöstes, hade betalat hur mycket som helst för att få samma tripp.
Senast redigerad av Neo21 2021-12-18 kl. 00:21.
Citera
2021-12-29, 10:47
Medlem
Flusons avatar
Införskaffat mig en flaska KetaX 500mg/10ml
Tagit ketamin skärvor förut från samma säljare. Alltid pangat Ketamin, för har svårt att tro att någon annan tillvägagångssätt att inta det på är mera optimalt.

Dock så började jag med en halv meter, alltaå 1/2 av en 1 ml och satan i gatan. Säger jag bara

.
Citera
2022-01-04, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel

Det var riktigt illa i början av fs3 men sen när GoB kom så fanns det ju ingen anledning att chansa med andra säljare, GoB finns på den tyska sidan och personligen handlar jag inte ketamin av någon annan inom Sverige (på nätet).
Citera
2022-01-04, 10:40
Medlem
Citat:
Ja försöker få tag i Svamp och Dmt och lsd. Men det är väldigt svårt.. Ska användas i medicinskt syfte

Vill prova att göra en mix ketamin och svamp.... Min bästa tripp jag har fått var när jag blanda mdma, svamp och sjukt bra röka.. Det blev ego död min tids uppfattning försvann.. K
10 min kändes lika länge som 1 timme.. Ja levde i nuet.. Alla mina problem försvann. Och hade sjukt vackra halisar, bla kom det ut en häst och vagn genom en stor klocka.. Och ja såg allt i atomer allt upplöstes, hade betalat hur mycket som helst för att få samma tripp.

Ja kan vara svårt att få ta på men var har du varit sista 10 åren? Allt du vill ha finns att beställa på nån market på darkweb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in