Citat:
Ursprungligen postat av
ipsniffarn
3-Chloromethcathinone
Funnits med ett tag men har precis slagit igenom i studentstäderna och de flesta har testat de eller har en vän som har testat. Jag själv fastnade för giftet direkt och har kört i en månads tid nu.
Då denna drog inte är så uppmärksammad tänkte jag vände mig hit för hjälp. Har dragit ett par linor om dagen i ungefär 1 månad och börjar nu få som utslag på händer och knän (för det mesta). Ser ut som en gammal kärring, fått världens rynkor på händerna och de kan bli alldeles illröda men om jag knyter ihop näven blir de helt vita. Tycker det hela är super konstigt och är inte jättesugen på att kontakta läkare så vände mig till käraste Flashback istället. Givetvis är 3cmc farligt men kan man få permanenta hudproblem och eller måste man söka hjälp för att bli av med de?
Blir extremt tacksam för svar, nojjar ihjäl mig.
Det finns mycket som tyder på att 3 cmc är neurotoxiskt så det bästa är att undvika det helt. I övrigt vet ingen vilka långsiktiga biverkningar den har på din kropp så ingen kan svara på hur dina hudproblem kommer utvecklas.
Jag har använt den i perioder och kom efter ett tag fram till att man bör betrakta den mer som md, dvs låta depåer fyllas på och vänta iaf någon månad mellan användning. Många vänner till mig missbrukar 3 cmc och de börjar bli väldigt slitna så var försiktig.
Ska du bestämt ta något varje dag finns det betydligt bättre alternativ, t.ex. gammalt hederligt tjack