Citat:
Nej, jag vet vad det där är och bryr mig inte om hur mycket tjack din pundarpolare och du tar.Kortfattat om det var lite svårläst (är inte så bra på att skriva) iaf menade att det visst går ta mycket mer än 0,2g tjack. Vet inte om du vet vad mättad lösning är i tjacksnack (gäller i kemi 🧪 oxå) om det var det du inte fattade, så svarade jag bara. Att det inte är nåt konstigt att ta 1g bra tjack i en fix om man har tolerans. Och mättad lösning är när vattnet inte kan lösa mer tjack det har blivit en sk ”mättad lösning” somliga gillar det inte säger det blir för starkt o vet en säger får ont i huvudet men alla har olika smak. Menade att det var en glasmedicinburk och en jättebit tjack i burken. resten fyller man på med vatten (om tjacket är sånt att det löser sig själv) bara skaka lite och du har Sk ”mättad” tjacklösning. Dvs vattnet i medicinburken är så mycket tjack i vattnet att det inte kan lösa mer tjack. Utan man drar ut tex en fix i 2 eller om 5ml Fix sen fyller man bara på medicinburken med vatten så Den stora tjack biten löses lite till. Då den stora tjackbiten inte kan lösa sig mer kocklan som är I tex 10ML Burk. Kan inte lösa upp sig i vattnet mer när vattnet nått ”mättad lösning”
Om du inte fattade nu vet ja inte hur ja ska förklara du var inte specifik va du inte fattade ”mättad lösning” eller nåt annat. Tex många har jag hört klagat på helt rent tjack o hört många så måste va sant att efter de lagt i lite Dextropur så tyckte många att wow 🤩 vilket tjo trots det nu är blandat med Dextro lägre % amfetamin men ger vissa bättre kick med sockret. Men vissa gillar helt rent o tycker det är bra helt rent.
Iaf hoppas du förstod nu att det ja ville säga var att min kompis säkert drar mer än 1g+ ”mättad lösning” När han är uppe i Dos.
Om du inte fattade nu vet ja inte hur ja ska förklara du var inte specifik va du inte fattade ”mättad lösning” eller nåt annat. Tex många har jag hört klagat på helt rent tjack o hört många så måste va sant att efter de lagt i lite Dextropur så tyckte många att wow 🤩 vilket tjo trots det nu är blandat med Dextro lägre % amfetamin men ger vissa bättre kick med sockret. Men vissa gillar helt rent o tycker det är bra helt rent.
Iaf hoppas du förstod nu att det ja ville säga var att min kompis säkert drar mer än 1g+ ”mättad lösning” När han är uppe i Dos.
Vad snackar du om och varför skriver du det till mig här i cmc tråden.
Kliv av o skaffa dig ett jobb ist.