Citat:
För att du säger att BTC har toppat för att topparna är lika varandra när dom inte är det.
Om du egentligen menade något annat, att topparna INTE är lika varandra, så undrar jag hur du kommer fram till slutsatsen att vi ändå skall ner till 10.1k?
Citat:
Man kan hitta flertalet likehter i dessa toppar, även om dom inte var på minuten lika varandra. Därav talesättet "History doesn't repeat itself but it often rhymes".
Citat:
Ja, OM BTC kraschar i år, så har vi uppenbarligen cykler kvar men man kan fortfarande inte förutse dessa cykler baserat på hur tidigare toppar varit utan cyklerna finns kvar av någon annan märklig anledning som jag isf inte förstår men du kanske kan förklara...?Jag hävdar att tidigare cykler berott på halveringstider och att Bitcoin i större utsträckning används för daytrading. Jag hävar att tidigare cykler kommer mattas av och försvinna för att halveringarna inte är lika signifikanta nu som tidigare och dessutom för att Bitcoin i allt större utsträckning används som store of value snarare än spekulation för daytraders (detta har jag sagt till dig säkert 15 gånger nu utan att du presenterat ett motargument som backar upp det du påstår).
Om cyklerna trots detta fortsätter, så är jag sjukt intresserad av att förstå det fundamentala bakom dessa cykler för allt jag förstått sätts ur spel isf.
Fucking parabolisk graf och ni kallar det "sideways".