2022-01-03, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Hehehe, ibland skriver du så att det blir svårt att begripa... Eller så är jag bara trög. Du vill ha en med stor, men de är sämst att vara tillsammans med skriver du...? Hur har du kommit fram till det?

Men varför skulle du bli tillsammans med en med liten för att sedan kräva att det inte blir någon sex? Ska du söka sex på något annat ställe och sätt eller ska du inte ha sex menar du? :-) Känns som du har lite svårt att bestämma dig för vad du vill!

Hoppas i vilket fall att du finner det du söker!

Exakt. De med stor är sämst att vara tillsammans med, det har jag kommit fram till genom erfarenhet av dejting med de som har stor, och även liten.

En med liten är bra att vara tillsammans med, men man blir inte speciellt sugen på sex då. Kanske att det skulle funka lite grann, väldigt sällan, men inget som man ser fram emot o längta till.
Citera
2022-01-03, 11:48
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Exakt. De med stor är sämst att vara tillsammans med, det har jag kommit fram till genom erfarenhet av dejting med de som har stor, och även liten.

En med liten är bra att vara tillsammans med, men man blir inte speciellt sugen på sex då. Kanske att det skulle funka lite grann, väldigt sällan, men inget som man ser fram emot o längta till.
Jag vill nog, utan att överdriva, påstå att du haft en sjujäkla otur i ditt sökande då. Kanske för att du fokuserar så hårt på storlek, men att det finns väldigt normala och vettiga killar/män med rejäl utrustning behöver du inte tvivla på. Hur har du egentligen sorterat ut dessa "stora" som du har så dålig erfarenhet av?

Annars får du väl bli tillsammans med en med en liten och så får ni bjuda in någon med stor lite då och då så får du det bästa från två världar! ;-)
Citera
2022-01-03, 12:04
Medlem
Citat:
Jag vill nog, utan att överdriva, påstå att du haft en sjujäkla otur i ditt sökande då. Kanske för att du fokuserar så hårt på storlek, men att det finns väldigt normala och vettiga killar/män med rejäl utrustning behöver du inte tvivla på. Hur har du egentligen sorterat ut dessa "stora" som du har så dålig erfarenhet av?

Annars får du väl bli tillsammans med en med en liten och så får ni bjuda in någon med stor lite då och då så får du det bästa från två världar! ;-)

Ja för jag gillar inte deras beteende.
Jag kan inte rå för att jag blir äcklad när dom är på dessa sidor. En dejt glömde sidan uppe, och han sa han var väldigt seriös.
En med stor sa att han hade rätt göra vad han ville för han hade stor.
En annan skröt hela tiden om att alla ville ha hans stora.
Osv osv .Det finns inga seriösa med stor.
Citera
2022-01-03, 12:10
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ja för jag gillar inte deras beteende.
Jag kan inte rå för att jag blir äcklad när dom är på dessa sidor. En dejt glömde sidan uppe, och han sa han var väldigt seriös.
En med stor sa att han hade rätt göra vad han ville för han hade stor.
En annan skröt hela tiden om att alla ville ha hans stora.
Osv osv .Det finns inga seriösa med stor.
Då har du haft otur. Att du bli äcklad för att han hade en kontaktsida (var det just BC då?) är förstås en sak, men du tycks ju dras till dessa med stor och eftersom jag inte vet hur du sorterar ut dem så är det kanske just där du behöver fundera på din taktik. Jag lovar att det finns gott om "stora" som inte alls hänger på BC och andra sexkontaktsidor.

Det låter dock som du hittat ett par rötägg när jag läser hur de uttryckt sig. Varför skulle någon ha rätt att göra vad de vill för att de har en stor? Att "alla" vill ha en kille för att han har en stor är ju en sanning med modifikation (d.v.s. det stämmer ju inte alls), men att han tror det är ju en liten varningsklocka i sig...
Citera
2022-01-03, 12:34
Medlem
Citat:
Då har du haft otur. Att du bli äcklad för att han hade en kontaktsida (var det just BC då?) är förstås en sak, men du tycks ju dras till dessa med stor och eftersom jag inte vet hur du sorterar ut dem så är det kanske just där du behöver fundera på din taktik. Jag lovar att det finns gott om "stora" som inte alls hänger på BC och andra sexkontaktsidor.

Det låter dock som du hittat ett par rötägg när jag läser hur de uttryckt sig. Varför skulle någon ha rätt att göra vad de vill för att de har en stor? Att "alla" vill ha en kille för att han har en stor är ju en sanning med modifikation (d.v.s. det stämmer ju inte alls), men att han tror det är ju en liten varningsklocka i sig...

Hur menar du med sorterar ut? Vart jag hittar dom?

Ja det undrar jag också, men tydligen tror dom det för att dom har stor. Det känns som bästa måste vara ta kille med liten ändå, har aldrig haft problem med dom.
Citera
2022-01-03, 12:44
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Hur menar du med sorterar ut? Vart jag hittar dom?

Ja, precis, hur har du hittat de "stora" du varit med?

Citat:
Ja det undrar jag också, men tydligen tror dom det för att dom har stor. Det känns som bästa måste vara ta kille med liten ändå, har aldrig haft problem med dom.
Som sagt, det finns ju, beroende på hur du ser på det, möjligheten att komplettera med stor vid behov om din "lille" är med på det. ;-)

Varför måste det vara antingen "stor" eller "liten", finns också en hel del "lagom" att välja mellan skulle jag tro!
Citera
2022-01-03, 13:01
Medlem
Citat:
Ja, precis, hur har du hittat de "stora" du varit med?

Det har varit i vardagen bara. skola, fest, osv. Inte så att jag har sökt stor då utan de med stor har visat sig vara sämst personlighet bara, och de som är riktigt bra personlighet visa sig ha liten.

Citat:
Som sagt, det finns ju, beroende på hur du ser på det, möjligheten att komplettera med stor vid behov om din "lille" är med på det. ;-)

Hehe det känns inte som min grej.
Citera
2022-01-03, 13:05
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Det har varit i vardagen bara. skola, fest, osv. Inte så att jag har sökt stor då utan de med stor har visat sig vara sämst personlighet bara, och de som är riktigt bra personlighet visa sig ha liten.
Okej, trodde du aktivt sökte stora, det har känts så när jag läst dina tidigare inlägg.

Citat:
Hehe det känns inte som min grej.
Nej, det är så klart inte för alla, men det är ju en möjlighet som kanske ger det bästa av två världar...
Citera
2022-01-03, 19:34
Medlem
Citat:
Okej, trodde du aktivt sökte stora, det har känts så när jag läst dina tidigare inlägg.

Nej nej jag söker inte aktivt efter stor, då hade jag hittat för länge sen har liksom en hel lista välja från med stor som vill ha sex.
Citera
2022-01-03, 21:24
Medlem
Citat:

Nej, det är så klart inte för alla, men det är ju en möjlighet som kanske ger det bästa av två världar...

Vet inte varför ni lägger tid på användaren som antingen är sinnesförvirrad eller ett troll. Hen skriver olika saker hela tiden och har bashat användare med både stor och liten i olika trådar ju.

Såvitt jag minns så skrev användaren här att hon (?) när hon kom i kontakt med killar frågade dem om penisstorleken för att sortera bort dem som inte räckte till. En första filtrering på kukstorlek vid nätdejting om jag minns rätt. Ingen normal person kan pendla i smak och tycke mellan olika inlägg, så nej det är inte bara du som blir förvirrad.

Här är jag något mindre säker men har för mig att användaren tidigare skrivit att hon inte ens har erfarenhet av en välutrustad man. Om det stämmer vore det ju lite märkligt att vara så säker på att det skulle vara skönare/bättre. Om man inte ens har den erfarenheten.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-03 kl. 21:30.
Citera
2022-01-04, 09:08
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vet inte varför ni lägger tid på användaren som antingen är sinnesförvirrad eller ett troll. Hen skriver olika saker hela tiden och har bashat användare med både stor och liten i olika trådar ju.

Såvitt jag minns så skrev användaren här att hon (?) när hon kom i kontakt med killar frågade dem om penisstorleken för att sortera bort dem som inte räckte till. En första filtrering på kukstorlek vid nätdejting om jag minns rätt. Ingen normal person kan pendla i smak och tycke mellan olika inlägg, så nej det är inte bara du som blir förvirrad.

Här är jag något mindre säker men har för mig att användaren tidigare skrivit att hon inte ens har erfarenhet av en välutrustad man. Om det stämmer vore det ju lite märkligt att vara så säker på att det skulle vara skönare/bättre. Om man inte ens har den erfarenheten.
Att vara förvirrad, eller velig, är förstås inget konstigt när man inte har erfarenheter av det man pratar om och kanske är det precis så, det är en sökande själ. Eller så har vi här bara en ytterst ombytlig person som inte uttrycker sig så tydligt. :-)

Oavsett vilket, så länge man håller sig till, eller nära, ämnet så är det väl okej...
Citera
2022-01-04, 13:18
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

trodde ni 2 va bästisar? förstår inte ens varför ni e här, vill ni ha en stor eller whatever kan det inte va speciellt svårt att hitta på dom dära sidorna.. får inte ihop det. hade jag kunnat få tjejer skulle jag inte sitta här xd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in