2022-01-01, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Personlighet liten

Skönt sex stor

Så omöjligt lösa ;D

Det finns killar med skön personlighet och stor kuk, lovar dig! Du får bara leta lite längre innan man hittar guldkornet haha
Citera
2022-01-01, 23:59
Medlem
Citat:
Personlighet liten

Skönt sex stor

Så omöjligt lösa ;D

Ok om vi skulle varit ihop skulle jag inte haft något emot om du låg med en storkukad neger, vill inte begränsa dig som kvinna.
Citera
2022-01-02, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FitnessAndWorkout
Jag har kollat på porr senaste tiden lite grann då jag blev singel för ett tag sedan och börja tänka på detta med kukstorlekar. Jag har även kollat upp och sökt mycket hur man ska mäta en kuk. Jag tänkte bidra med mina tankar.

För det första är jag en extrem grower. Skillnaden mellan slak och erekt är extrem.

Man kan mäta på två olika sätt det ena är NBPEL (No bone pressed erect length) och detta är inte ett korrekt sätt att mäta kuken på utan bara ett roligt komplement till BPEL (Bone pressed erect length), då trycker man bak fett kudden som är ovanför kuken och mäter i mitten av kuken för att se den korrekta längden.

Jag tycker min kuk känns relativt liten jämfört med dom på porr, ganska så mycket liten, även fast jag mäter 19cm på ett bra stånd, precis när jag är vid "point of no return" vid onani så mäter jag 19cm lång då jag trycker bak fettet som man ska göra. Omkrets är inte liten men jag tror inte den är grov häller, kanske där är jag genomsnittlig.

Ändå har jag känt mig liten och varit osäker då jag haft samlag med kvinnor pga allt porr som setts. Men efter att ha googlat runt och inse jag kanske är 3-5 cm längre än genomsnittet får det mig att känna mig säkrare.

De kvinnor jag haft samlag med har ofta sagt att jag är stor under samlaget vilket jag helt avfärdat i mitt eget huvud som trams och försök till att vara snäll pga skev bild från porren.

Citat:
Ursprungligen postat av FitnessAndWorkout
Tankarna går också "mäter jag fel?!" Men googlar och nej jag gör rätt. Jag tror typ inte på att genomsnittet är 15cm eller kanske mindre och jag är 19cm, ja kvinnorna som sagt jag är stor kukad under samlag kanske inte ljög trotts allt. Detta ger mig lite confidence för jag minns en kvinna som varit med många män, säger inte att det är fel att ligga runt man är inte en dålig människa för det, men hon berätta till mig att hon haft många kukar i sig och då hon drog ner mina byxor i sängen och skulle suga sa hon "vad stor den är" hm.. och jag trodde jag hade "relativt" liten innan jag gjorde research. Så till alla män där ute som tror ni har små kukar för den är 13-19 cm, nej det har ni inte och det är förmodligen bättre med under 18cm än över men bättre över 13cm än under, lagom är bäst, kvinnans kropp är skapt att gilla lagom kuk har jag också fått fram genom research jag gjort på amerikanska forum.

Storleken spelar roll men lagom är bäst.

Nu har jag mätt igen.

17.5cm NBPEL
19cm BPEL
13-13.5cm i omkrets (skulle nog mer säga jag fick 13cm oftare, kanske 13.2 cm)

Min omkrets är inte så mycket att hurra för va? Men längden är väll ganska stor antar jag, skulle nog säga 19.1cm men det är oftast 19 på ett bra stånd.

NBPEL är egentligen helt oviktigt.
Citera
2022-01-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Det finns killar med skön personlighet och stor kuk, lovar dig! Du får bara leta lite längre innan man hittar guldkornet haha

Ja fast jag hade inte sagt nej till bra personlighet o liten heller, men det verkar ju vara lite sådär med det också.
Citera
2022-01-03, 10:37
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Tack
Så trevligt med en man med viss erfarenhet som bekräftar detta.
Givetvis olika från en kvinna till en annan vilka preferenser man har kring storlek och form, men tillhör man skaran som är nöjd med medel, så är det långt mycket viktigare i övrigt vad och hur mannen gör.
Så länge som det rent anatomiskt fungerar så tror jag att teknik och övriga egenskaper hos respektive part är av väsentligt större betydelse för de flesta. Sedan finns det så klart de som har specifika önskemål och det är givetvis helt okej det med.
Citera
2022-01-03, 10:42
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Men usch, vad för tjejer är med där. Gissa på att dom inte har så mycket val av killar faktiskt.

Jag har blivit erbjuden stor många gånger av folk jag känner alltså. Dom är väldigt sugen, så jag behöver inte ta någon desperat kille på nå sån sida, utan isåfall har jag säkert 100 valfria killar (med både stor och liten) som skulle va sugen och redo vilken sekund som helst om jag ville.
Inte direkt så jag skulle få tanken att gå in på nån sida och söka efter desperat kille som inte kan få någon.
Se där, du har uppenbarligen inte någon erfarenhet därifrån. Kan garantera att det finns både väldigt normala och väldigt, hm, speciella kvinnor där. :-)

Vi har träffat några därifrån och de har alla, utan undantag, visat vara väldigt trevliga och fullkomligt vanliga kvinnor (och ja, attraktiva enligt både mig och min kvinna). De som från början signalerar extrema specialintressen har vi undvikit då det inte är vår grej direkt.
Citera
2022-01-03, 10:42
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Perfekt. Jag är ju trots allt här för att ge män ett dåligt rykte.
Citera
2022-01-03, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Se där, du har uppenbarligen inte någon erfarenhet därifrån. Kan garantera att det finns både väldigt normala och väldigt, hm, speciella kvinnor där. :-)

Vi har träffat några därifrån och de har alla, utan undantag, visat vara väldigt trevliga och fullkomligt vanliga kvinnor (och ja, attraktiva enligt både mig och min kvinna). De som från början signalerar extrema specialintressen har vi undvikit då det inte är vår grej direkt.

Jag har självklart ingen erfarenhet från sånt och vill inte ha heller,
Sen att det är killar med stor där gör ju att man blir mer sugen på liten faktiskt.
Citera
2022-01-03, 11:02
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Jag har självklart ingen erfarenhet från sånt och vill inte ha heller,
Sen att det är killar med stor där gör ju att man blir mer sugen på liten faktiskt.
Det är förstås helt ditt val. :-) Det är ju annars ett bra ställe om du, som du så många gånger uttryckt här på FB, vill sortera ut de med tillräckligt stora i förväg innan du ens träffar dem. Kan garantera att det precis som det finns gott om helt normala kvinnor så finns det en uppsjö med högst normala män där också (eller par, om det är något som lockar) som söker där eftersom de tröttnat på andra sidor där man inte på samma sätt kan söka det som intresserar en själv.

Sedan finns det killar med både pytteliten och gigantisk där, så du behöver inte släppa din längtan efter stor bara för att några med stor söker partner just där.

För övrigt känner jag flera som blivit tillsammans via just BC (man+kvinna, kanske jag ska tillägga) och som lever tillsammans många år efter det att de möttes där.
Citera
2022-01-03, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Det är förstås helt ditt val. :-) Det är ju annars ett bra ställe om du, som du så många gånger uttryckt här på FB, vill sortera ut de med tillräckligt stora i förväg innan du ens träffar dem. Kan garantera att det precis som det finns gott om helt normala kvinnor så finns det en uppsjö med högst normala män där också (eller par, om det är något som lockar) som söker där eftersom de tröttnat på andra sidor där man inte på samma sätt kan söka det som intresserar en själv.

Sedan finns det killar med både pytteliten och gigantisk där, så du behöver inte släppa din längtan efter stor bara för att några med stor söker partner just där.

För övrigt känner jag flera som blivit tillsammans via just BC (man+kvinna, kanske jag ska tillägga) och som lever tillsammans många år efter det att de möttes där.

Men sure att dom söker partner där. De sämsta man kan ha förhållande med är de med stor.
Det skulle va en liten men då har man rätt att kräva att det inte blir nå sex? då det inte är skönt alls och då lägger jag tiden på annat.
Citera
2022-01-03, 11:14
Medlem
Citat:
Ja fast jag hade inte sagt nej till bra personlighet o liten heller, men det verkar ju vara lite sådär med det också.

Bra personlighet och liten kuk funkar bara om killen är cuckold i mina erfarenheter
Citera
2022-01-03, 11:17
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Men sure att dom söker partner där. De sämsta man kan ha förhållande med är de med stor.
Det skulle va en liten men då har man rätt att kräva att det inte blir nå sex? då det inte är skönt alls och då lägger jag tiden på annat.
Hehehe, ibland skriver du så att det blir svårt att begripa... Eller så är jag bara trög. Du vill ha en med stor, men de är sämst att vara tillsammans med skriver du...? Hur har du kommit fram till det?

Men varför skulle du bli tillsammans med en med liten för att sedan kräva att det inte blir någon sex? Ska du söka sex på något annat ställe och sätt eller ska du inte ha sex menar du? :-) Känns som du har lite svårt att bestämma dig för vad du vill!

Hoppas i vilket fall att du finner det du söker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in