2022-01-02, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walalkey
Du har ju skrivit exakt samma sak tidigare i tråden så tror inte du har fått den här infon idag som du skriver? möjligtvis att du trollar för du behöver ingen hemlig källa för att veta det du vet? Kom med något som är intressant som vi utan "källor" inte vet då lyssnar jag.
Haha, så jag har inte kommit med intressant fakta innan, största skämtet jag har hört. Jag gör detta för att fler folk ska få ta del av det, men om jag inte uppskattas i tråden kanske det är bäst om jag slutar. Får man ingen uppskattning så ska man inte fortsätta. Det är bara massa negativa kommentarer om att jag trollar och att jag kommer med tråkig info, men jag har kommit med mycket ny info tidigare!
Citera
2022-01-02, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Vad är du för jävla mupp? Klart att det är misshandel. Jag kan skära ett 1 cm djupt sår i din hand om du vill. Sluta hitta på ursäkter för Einar. Han fick vad han förtjänade.
Hade han visat respekt mot sin omgivning hade han inte blivit jappt.
Både HH & DP var jävligt trötta på honom. Inte konstigt alls.

Frågan är väl vem som är muppen här. Att säga att någon som dött fick vad den förtjänade är för mig sjukt.
Sedan, läs mitt inlägg igen. Jag skriver inte någonstans att det Inte är misshandel. Det jag skrev var att om folk hör att Einar har misshandlat någon så kommer man förmodligen tro det värsta för att det är just Einar. Med det sagt så säger jag ju inte att ett sådant sår i handen skulle vara accepterat för det.
Citera
2022-01-02, 03:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kex.1
Frågan är väl vem som är muppen här. Att säga att någon som dött fick vad den förtjänade är för mig sjukt.
Sedan, läs mitt inlägg igen. Jag skriver inte någonstans att det Inte är misshandel. Det jag skrev var att om folk hör att Einar har misshandlat någon så kommer man förmodligen tro det värsta för att det är just Einar. Med det sagt så säger jag ju inte att ett sådant sår i handen skulle vara accepterat för det.

Så du menar att det inte finns folk som förtjänar att dö öht?
Det är många som förtjänar att dö.
Citera
2022-01-02, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kex.1

Tja, betalar man för att få andra mördade, får man skylla sig själv om man själv blir släckt.
Ju snabbare de här gängrelaterade missfostren skjuter ihjäl varandra, desto bättre.
Det finns ingen som är oskyldig i den världen, tro mig.
Citera
2022-01-02, 07:52
Medlem
Zvazis avatar
3 månader senare, ingen har fortfarande ännu kommit på vad låten heter som hans mördare spelar?

https://streamable.com/olbfl5
Citera
2022-01-02, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
3 månader senare, ingen har fortfarande ännu kommit på vad låten heter som hans mördare spelar?

Ingen har brytt sig
Ingen vet om det är dom som klippte
Citera
2022-01-02, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirianen
Jag har fått en uppdatering från min källa. Polisen har fortfarande inte tillräckligt med bevisning för att häkta, de hade Rashidi under bevakning, och han ska enligt min källa ha gjort några små ”tabbar” vilket kunde styrka misstankarna mot honom. Men sedan åkte han fast för grovt vapenbrott och sitter nu häktad, vilket gör att det är svårt för polisen att hitta mer bevis. Det finns folk i denna chatten som kallar mig för troll, men jag säger bara vad jag får reda på.

Varför skulle polisen läcka information till dig? Flashback kryllar av poliser som läser det du skriver och självklart kommer detta att komma fram via kollegor till utredande polis. Antingen trollar du eller så är polisen dummare än jag trodde.
Citera
2022-01-02, 12:07
Medlem
Ponkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hampus00
Rätt djupt om det är 1 cm på fingret..
Men han kanske hade tjocka fingrar 😉
Japp sant, jag som tänkte fel. Hur som haver, såret BO fick pga Einars så kallade ”knivhugg” var absolut ingenting, det var ett litet litet sår men anyway så är det off topic.
Menar bara på att folk har överdrivit denna knivgrej så oerhört mycket, man gör en höna av en fjäder.
Citera
2022-01-02, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Ny video med spekulationer uppe. Vad tror ni? Capone, Makavelli och sixty inblandade i något hörn?

De har ju bara snott min sammanställning rakt av. Ingenting nytt där.
Citera
2022-01-02, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi

Jag o andra har skrivit flera ggr det är Benji från Jakobsbergs osläppta låt
Citera
2022-01-02, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkottenn
Vad har hänt med alexandras instagram? Hittar inte henne

Från vad jag hört så blev den raderad av Instagram då hon delade en video på när Einar skjuter med en pistol eller något sånt. Hann själv inte se videon men flera har kommenterat samma sak på tiktok så skulle inte vara helt förvånad om det stämmer.
Citera
2022-01-02, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Varför skulle polisen läcka information till dig? Flashback kryllar av poliser som läser det du skriver och självklart kommer detta att komma fram via kollegor till utredande polis. Antingen trollar du eller så är polisen dummare än jag trodde.
Finns inget nytt i användarens uppgifter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in