Citat:
Ursprungligen postat av
MartinDahlinsMamma
Nej men vi har ett par som pissa på den innan idag.
Det förstår jag. Hans investering i Bajen måste vara århundradets hjärnsläpp. Hur tänkte han där?
Han hade möjligheten att bli en Messias eller Gud i Malmö och sen gör han såhär.

En Judas.
Även om han har en (stor) beef med ledningen i MFF så måste han ju se till helheten och tänka större och längre än så. Om han nu inte ville vara en del av MFF hade en möjlighet varit att starta en fotbollsskola/akademi för invandrarflickor i Rosengård. Det hade ju gett otroligt god PR för hans person. Och varit så rätt i tiden. Med något motto i stil med "när jag växte upp spelade inga tjejer i Rosengård. Nu vill jag ge tillbaka och ge alla, även de som kanske har sämst möjlighet, chansen att upptäcka fotbollen".
Några saker som kunnat inträffa (förmodligen ganska troligt); gator uppkallat efter sig, en firad staty istället för en massakrerad, gratis kebab och falafel på de flesta ställen och inte minst en rosa Lamborghini. Högsta tänkbara legend-status helt enkelt.
Undrar vem hans rådgivare är eller om han beslutar (i affekt) i ensam majestät...