2021-12-08, 17:24
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard

Fast den här tråden handlar om Zlatan och hans insatser.

Jo men vi diskuterade om det var han som var dålig eller om det var för dålig leverans i just matchen mot Liverpool.

I fotboll så är man rätt så beroende av andra.

Inläggen när de väl slogs var inte särskilt bra.

Men visst Liverpools press gjorde Milans passningsspel sämre men många Milanspelare försökte gå själv för långt med bollen och tappade den.
Senast redigerad av freeriderXII 2021-12-08 kl. 17:29.
Citera
2021-12-11, 22:47
Medlem
MrSkargards avatar
Bjöds på ett mål idag av Udinese-försvaret när Milan fick 1-1 på bortaplan. Detta mål var hans enda skott på mål för övrigt och kom i den 92a minuten. Det förvånar mig dock inte att han gjorde ett mål då han mestadels inte presterar mot något annat än italienska skräplag nuförtiden.
Citera
2021-12-12, 21:28
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Bjöds på ett mål idag av Udinese-försvaret när Milan fick 1-1 på bortaplan. Detta mål var hans enda skott på mål för övrigt och kom i den 92a minuten. Det förvånar mig dock inte att han gjorde ett mål då han mestadels inte presterar mot något annat än italienska skräplag nuförtiden.
Han är nu den tredje äldsta målskytten i Serie A genom tiderna efter Piola och Costacurta.
Citera
2021-12-12, 22:10
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Han är nu den tredje äldsta målskytten i Serie A genom tiderna efter Piola och Costacurta.

Det borde han få en staty för. Alternativt en CL-medalj.
Citera
2021-12-12, 22:55
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Jag vet inte vilka problem du har men min syn på saken är att det var länge sedan han var på topp. Tap ins och konstiga brötmål mot undermåliga Serie A-försvar är rätt enkelt med hans grundträning och fysik. Beroende på perspektiv är han ju "slut". Men visst skulle han vara kandidat som skytteligavinnare om han återvände till Allsvenskan.
Tror mest han spelar vidare för han inte vet vad han ska göra härnäst. Hans legacy byggs ju på sålänge han klarar att göra tvåsiffrigt antal mål i Serie A varje säsong iaf.

Vad har du emot Zlatan?
Citera
2021-12-15, 18:25
Medlem
bagarn29s avatar
Den ofelbare har varit på besök hos påven och bytt julgåvor. Zlatan fick ett handskrivet brev sin underordnade och gav honom ett ex. av sin nya bok och en Milantröja med orden i den här gör jag magi.
Citera
2021-12-15, 20:03
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Han har redan en staty, nerpissad och gömd på hemligt ställe. Ställs väl upp utanför Tele2 när han lägger ner karriären.
Citera
2021-12-20, 04:20
Medlem
MrSkargards avatar
Näzan stod för en tam insats när Milan förlorade på hemmaplan mot Napoli under gårdagskvällen. Han sumpade sina lägen och var i vanlig ordning mindre rörlig än en stelopererad snigel. Om Paolo Maldini förlänger Näzans kontrakt så måste det bero på gammal vänskap snarare än något annat.
Citera
2021-12-20, 05:50
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Han har redan en staty, nerpissad och gömd på hemligt ställe. Ställs väl upp utanför Tele2 när han lägger ner karriären.
Ingen hatar Malmö som han
Zlatan, ja sa zlatan

Melodi: Frans zlatan-låt.
Citera
2021-12-20, 07:56
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Näzan stod för en tam insats när Milan förlorade på hemmaplan mot Napoli under gårdagskvällen. Han sumpade sina lägen och var i vanlig ordning mindre rörlig än en stelopererad snigel. Om Paolo Maldini förlänger Näzans kontrakt så måste det bero på gammal vänskap snarare än något annat.

Han vill nog ha ett kontrakt 22 ut så han får spela VM om Sverige går dit. Missar Sverige så tror jag att han lägger av till sommarn-22.
Citera
2021-12-24, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han vill nog ha ett kontrakt 22 ut så han får spela VM om Sverige går dit. Missar Sverige så tror jag att han lägger av till sommarn-22.
Tror också att 2022 blir hans sista år. Zlatan säger att han är rädd för att sluta för att han inte vet vad som kommer att hända efteråt men den killen är gjord som ungdomstränare. Bygga upp ungdomarnas psyke borde vara guld värt i den åldern. Som anfallstränare borde han göra ett bra jobb.
Citera
2021-12-25, 21:27
Medlem
Stones avatar
Har precis kollat på Den unge Zlatan igen. Skön dokumentär. Fångar allt då jävla bra, allt som inte sades finns i hans bok.

Tanken slog mig, har de plogat sönder Zlata court?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in