2021-12-31, 20:48
Medlem
Jag har kollat på porr senaste tiden lite grann då jag blev singel för ett tag sedan och börja tänka på detta med kukstorlekar. Jag har även kollat upp och sökt mycket hur man ska mäta en kuk. Jag tänkte bidra med mina tankar.

För det första är jag en extrem grower. Skillnaden mellan slak och erekt är extrem.

Man kan mäta på två olika sätt det ena är NBPEL (No bone pressed erect length) och detta är inte ett korrekt sätt att mäta kuken på utan bara ett roligt komplement till BPEL (Bone pressed erect length), då trycker man bak fett kudden som är ovanför kuken och mäter i mitten av kuken för att se den korrekta längden.

Jag tycker min kuk känns relativt liten jämfört med dom på porr, ganska så mycket liten, även fast jag mäter 19cm på ett bra stånd, precis när jag är vid "point of no return" vid onani så mäter jag 19cm lång då jag trycker bak fettet som man ska göra. Omkrets är inte liten men jag tror inte den är grov häller, kanske där är jag genomsnittlig.

Ändå har jag känt mig liten och varit osäker då jag haft samlag med kvinnor pga allt porr som setts. Men efter att ha googlat runt och inse jag kanske är 3-5 cm längre än genomsnittet får det mig att känna mig säkrare.

De kvinnor jag haft samlag med har ofta sagt att jag är stor under samlaget vilket jag helt avfärdat i mitt eget huvud som trams och försök till att vara snäll pga skev bild från porren.
Citera
2021-12-31, 22:17
Medlem
Chinatowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyckelbarnen
Vilken jävla fråga. Du verkar ta det för givet att kvinnor tar kuk i arslet?

Men för att svara på dina övriga frågor så kunde jag personligen inte bry mig mindre om kukstorlekar. Det är helt och hållet irrelevant. Tycker inte att det är bättre eller sämre med vare sig större eller mindre snoppar.

Jag tror att de som verkligen gillar stora kukar är porrskadade och känner sig mer tilltalade av stora kukar rent visuellt och möjligtvis även psykologiskt. Ungefär som att en del snubbar verkligen gillar stora pattar.

Inte alls! Tror analsex inte är särskilt vanligt. Men med diverse media och speciellt porr tror jag anal- samt oralsex har blivit vanligare. Jag är tveksam till hur mycket oralsex det skedde på t.ex. 1930-talet. Givetvis förekom det, men tror det är en standard för många idag.

Analsex är förmodligen mindre vanligt, men det skapar också en intressant fråga. Hur vanligt är det? Hur många tjejer av 100 eller 1000 har statistiskt sett haft analsex? 5 % ? 10 % ? 15 %?

Det låter annars om du har en sund syn på snoppar. Tror porr kan sätta sig en rad olika tokiga idéer i folks huvuden. Kanske speciellt tjejer/killar som inte har så mycket att jämföra med. Är man t.ex. 20 + år och oskuld, men ögnat porr sedan man blev könsmogen kan nog ens bild av olika saker ser lite hur som helst ut!

Gott Nytt År
Citera
2021-12-31, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chinatown
Inte alls! Tror analsex inte är särskilt vanligt. Men med diverse media och speciellt porr tror jag anal- samt oralsex har blivit vanligare. Jag är tveksam till hur mycket oralsex det skedde på t.ex. 1930-talet. Givetvis förekom det, men tror det är en standard för många idag.

Analsex är förmodligen mindre vanligt, men det skapar också en intressant fråga. Hur vanligt är det? Hur många tjejer av 100 eller 1000 har statistiskt sett haft analsex? 5 % ? 10 % ? 15 %?

Det låter annars om du har en sund syn på snoppar. Tror porr kan sätta sig en rad olika tokiga idéer i folks huvuden. Kanske speciellt tjejer/killar som inte har så mycket att jämföra med. Är man t.ex. 20 + år och oskuld, men ögnat porr sedan man blev könsmogen kan nog ens bild av olika saker ser lite hur som helst ut!

Gott Nytt År
Jo, jag håller med. Många gånger så verkar oerfarna människor ha mer ytliga krav än lite mer erfarna människor. Troligtvis för att de är mer porrskadade och inte helt förankrade i verkligheten.

Detsamma, gott nytt år.
Citera
2022-01-01, 00:33
Medlem
Citat:
Jo, jag håller med. Många gånger så verkar oerfarna människor ha mer ytliga krav än lite mer erfarna människor.

Ja det har dom. Finns ju många anledningar varför liten är bättre.
Senast redigerad av Jendy 2022-01-01 kl. 01:02.
Citera
2022-01-01, 02:34
Medlem
Spännande. Då är man med sina 18 storkukad då .

Är kukaura ett begrepp som gemene man känner till? En polare menade att man kan känna av ifall en person har stor kuk eller ej
Citera
2022-01-01, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfiken89
Spännande. Då är man med sina 18 storkukad då .

Är kukaura ett begrepp som gemene man känner till? En polare menade att man kan känna av ifall en person har stor kuk eller ej
Småkukade män är ofta misogyna kvinnohatare.
Citera
2022-01-01, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FitnessAndWorkout
Jag har kollat på porr senaste tiden lite grann då jag blev singel för ett tag sedan och börja tänka på detta med kukstorlekar. Jag har även kollat upp och sökt mycket hur man ska mäta en kuk. Jag tänkte bidra med mina tankar.

För det första är jag en extrem grower. Skillnaden mellan slak och erekt är extrem.

Man kan mäta på två olika sätt det ena är NBPEL (No bone pressed erect length) och detta är inte ett korrekt sätt att mäta kuken på utan bara ett roligt komplement till BPEL (Bone pressed erect length), då trycker man bak fett kudden som är ovanför kuken och mäter i mitten av kuken för att se den korrekta längden.

Jag tycker min kuk känns relativt liten jämfört med dom på porr, ganska så mycket liten, även fast jag mäter 19cm på ett bra stånd, precis när jag är vid "point of no return" vid onani så mäter jag 19cm lång då jag trycker bak fettet som man ska göra. Omkrets är inte liten men jag tror inte den är grov häller, kanske där är jag genomsnittlig.

Ändå har jag känt mig liten och varit osäker då jag haft samlag med kvinnor pga allt porr som setts. Men efter att ha googlat runt och inse jag kanske är 3-5 cm längre än genomsnittet får det mig att känna mig säkrare.

De kvinnor jag haft samlag med har ofta sagt att jag är stor under samlaget vilket jag helt avfärdat i mitt eget huvud som trams och försök till att vara snäll pga skev bild från porren.

Tankarna går också "mäter jag fel?!" Men googlar och nej jag gör rätt. Jag tror typ inte på att genomsnittet är 15cm eller kanske mindre och jag är 19cm, ja kvinnorna som sagt jag är stor kukad under samlag kanske inte ljög trotts allt. Detta ger mig lite confidence för jag minns en kvinna som varit med många män, säger inte att det är fel att ligga runt man är inte en dålig människa för det, men hon berätta till mig att hon haft många kukar i sig och då hon drog ner mina byxor i sängen och skulle suga sa hon "vad stor den är" hm.. och jag trodde jag hade "relativt" liten innan jag gjorde research. Så till alla män där ute som tror ni har små kukar för den är 13-19 cm, nej det har ni inte och det är förmodligen bättre med under 18cm än över men bättre över 13cm än under, lagom är bäst, kvinnans kropp är skapt att gilla lagom kuk har jag också fått fram genom research jag gjort på amerikanska forum.

Storleken spelar roll men lagom är bäst.
Citera
2022-01-01, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfiken89

Det stämmer, man märker på personligheten.
Citera
2022-01-01, 20:46
Medlem
Citat:
Vilken jävla fråga. Du verkar ta det för givet att kvinnor tar kuk i arslet?

Men för att svara på dina övriga frågor så kunde jag personligen inte bry mig mindre om kukstorlekar. Det är helt och hållet irrelevant. Tycker inte att det är bättre eller sämre med vare sig större eller mindre snoppar.

Jag tror att de som verkligen gillar stora kukar är porrskadade och känner sig mer tilltalade av stora kukar rent visuellt och möjligtvis även psykologiskt. Ungefär som att en del snubbar verkligen gillar stora pattar.
Men är det verkligen så konstigt att det finns (många?) Kvinnor som föredrar lite större kukar? Som så ofta nämns så är det visuellt mer upphetsande med en kuk på 19x15 (mina mått) än en som är 13x11. Det är ju även inte så konstigt att sexet med en större kuk är skönare då det känns mer för kvinnan. Jag har själv legat med många kvinnor som är 40-50 och de flesta har jag uppfattat som slappa. Jag kan bara föreställa mig hur mycket sämre det skulle kännas för både mannen och kvinnan med en liten kuk. Min teori är att kvinnor som kommer av vaginal sex i större utsträckning tycker kukstorleken är viktig. Dessa kvinnor gillar oftast sex mer också och är intresserade. Då blir kukstorleken en viktig faktor.
Kvinnor som inte kommer alls tror jag generellt inte gillar sex lika mycket och få är kukens storlek inte lika viktig även om jag tror att den har betydelse även här.
Jag har ofta fått höra att min kuk är skön och perfekt storlek. Min slutsats är att 15×12 som är typ medel är ok men lite större är bättre.
Citera
2022-01-01, 20:48
Medlem
Citat:
Jo, jag håller med. Många gånger så verkar oerfarna människor ha mer ytliga krav än lite mer erfarna människor. Troligtvis för att de är mer porrskadade och inte helt förankrade i verkligheten.

Detsamma, gott nytt år.
Jag tror 70-80 % har haft analsex av de mellan 20-50.
40-50 % har det nog hyfsat regelbundet.
Citera
2022-01-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Jag tror 70-80 % har haft analsex av de mellan 20-50.
40-50 % har det nog hyfsat regelbundet.
Då tror du jävligt fel.
Citera
2022-01-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Det stämmer, man märker på personligheten.

Jag har liten kuk, kan du gissa min personlighet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in