Citat:
Ursprungligen postat av
nyckelbarnen
Vilken jävla fråga. Du verkar ta det för givet att kvinnor tar kuk i arslet?
Men för att svara på dina övriga frågor så kunde jag personligen inte bry mig mindre om kukstorlekar. Det är helt och hållet irrelevant. Tycker inte att det är bättre eller sämre med vare sig större eller mindre snoppar.
Jag tror att de som verkligen gillar stora kukar är porrskadade och känner sig mer tilltalade av stora kukar rent visuellt och möjligtvis även psykologiskt. Ungefär som att en del snubbar verkligen gillar stora pattar.
Inte alls! Tror analsex inte är särskilt vanligt. Men med diverse media och speciellt porr tror jag anal- samt oralsex har blivit vanligare. Jag är tveksam till hur mycket oralsex det skedde på t.ex. 1930-talet. Givetvis förekom det, men tror det är en standard för många idag.
Analsex är förmodligen mindre vanligt, men det skapar också en intressant fråga. Hur vanligt är det? Hur många tjejer av 100 eller 1000 har statistiskt sett haft analsex? 5 % ? 10 % ? 15 %?
Det låter annars om du har en sund syn på snoppar. Tror porr kan sätta sig en rad olika tokiga idéer i folks huvuden. Kanske speciellt tjejer/killar som inte har så mycket att jämföra med. Är man t.ex. 20 + år och oskuld, men ögnat porr sedan man blev könsmogen kan nog ens bild av olika saker ser lite hur som helst ut!
Gott Nytt År