Citat:
Ursprungligen postat av
Barby
Din naivitet överraskar mig. Om de bara ville prata det behövdes inte gå in i bilen för det. Hon kunde prata med sin man på fotbollsplanen. Varför skulle hon sätta sig i bilen? Om yngste sonen: det var mycket folk runt omkring. Hon kunde plocka upp sin son från bilen utan problem. Men hon bestämde sig för att sätta sig i bilen trots att hon påstods vara rädd för honom.
Det är som bekant inte ovanligt att kvinnor fortsätter träffa männen efter dom anmälts. Jag tror dom umgåtts till och från veckorna innan mordet. Dom hade ju barn tillsammans. Varför är detta ett sånt stort mysterium för dig?
Ang naivitet, så tycker jag du borde granska dig själv. Du litar till 100% på en man som du enbart träffat flyktigt dagarna innan han häktas för mord. Han har berättat helt osannolika personliga saker för dig som du svalt utan minsta fundering om det stämmer. Inga motfrågor, inget kritiskt tänkande, inga alternativa sanningar!
Du tror fortfarande att han inte har med hennes död att göra fast han erkänt det. Hör du inte själv hur tokigt det låter?
Antingen är du en person som står honom väldigt nära och befinner dig fortfarande i förnekarstadiet eller så trollar du på ett vedervärdigt sätt. Oavsett vilket, så tycker jag du ska fundera på vilka avtryck du lämnar i tråden.