Citat:
Ursprungligen postat av
OnkelDoffe
Du skriver ju att du är utlandssvensk och det innefattar väl att du bor utomlands största delen av tiden och inte i Sverige?
Men jag förstår att du inget annat har för dig än att käfta emot folk, för att du trivs väl inte att vara ifrån sosselandet, eller så trivs du inte med ditt liv där borta i Asien. Därav ditt nick.
Ja men det stämmer ju men det har ju inte med saken att göra?
Du blandar ihop saker läs återigen det blir Själv på stor stod på skattemyndighetens hemsida?
Du klipper ut det som passar dina teorier.
Det räcker alltså mer att man är hemma ett par månader eller en månad.
Och varken du eller någon annan kommer någonsin att kunna skriva ut mig från mitt eget land där Jag betalar skatt. Men du är välkommen att försöka.
Det är du som käftar emot att du kan inte ge dig på att det är större nackdelar med att skriva ut sig.
Det är därför mitt lilla problem med det här - vad fan rör det här egentligen dig?
Lider du själv Någon ekonomisk skada för att det finns svenskar som betalar skatt men vi bor utomlands?
Vi ska flytta hem Du behöver inte vara orolig Men vi ska inte flytta hem förrän svenskarna har fått lite bättre hjärnan och det finns lite mindre negrar i Sverige.
När vi flyttar tillbaka så ska vi flytta tillbaka till Sverige som var precis som det var innan.
Tänker också på det alla som skriver ut er, ni kan glömma körkort, ni kan också glömma era vapenlicenser och eventuella förordnanden för vissa arbeten som ni har haft innan. Ni förlorar även rätten till medicin och sjukvård. (endast akutsjukvård har ni rätt till).
Därför säger jag till er igen skriv absolut inte ute er från något land.