2021-12-30, 09:30
Medlem
halaltarzans avatar
Till kvinnor som är rädda för att hitta lilla vicke vire i brallorna är det väl bara att stoppa ner handen och inventera innan ni drar hem, tror inte direkt att nån snubbe skulle springa till polisen och våldtäktsanklaga er.

Senast redigerad av halaltarzan 2021-12-30 kl. 09:41.
Citera
2021-12-30, 10:31
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om man ställer frågan här, så måste detta vara svaret.

Haha ja
Citera
2021-12-30, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om man ställer frågan här, så måste detta vara svaret.

Det verkar inte som att någon lyssnar då man svarar seriöst, så kanske bättre att svara i sann FB-anda Då? Och då lär den förväntas vara som Maviel svarade

Det är inte prio ett för alla hur stor en mans kuk är, även om en del män tror det.
Är det viktigt för en tar man reda på det. men inte helt sällan tar mannen själv upp det..
Citera
2021-12-30, 10:57
Medlem
Har ingen förväntning alls. Hoppas dock att han inte är större än medel pga väldigt trång och då minskar min egen njutning rejält.
Citera
2021-12-30, 11:56
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyckelbarnen
Minst 15 cm annars så kan han dra åt helvete.

varför sån attityd fitta? känner du inget annars för du är så slapp..
Citera
2021-12-30, 11:57
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Enligt min och andras erfarenhet är de med stor oseriös.
Enligt erfarenhet har alla incels liten också, lol

okej men det är bara en grov generalisering tycker jag men klart ingen tjej vill bli ihop om man är ful än mindre ett engångsligg
Citera
2021-12-30, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det verkar inte som att någon lyssnar då man svarar seriöst, så kanske bättre att svara i sann FB-anda Då? Och då lär den förväntas vara som Maviel svarade

Det är inte prio ett för alla hur stor en mans kuk är, även om en del män tror det.
Är det viktigt för en tar man reda på det. men inte helt sällan tar mannen själv upp det..

Det är väl ganska relevant att veta vilket verktyg man ska borra med? Kalla mig galen..
Citera
2021-12-30, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Haha ja

Mina mått är konfidentiella. Det finns nåt som jag hade bytt ut på min kropp om jag hade kunnat men det är inte kuken.
Citera
2021-12-30, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
varför sån attityd fitta? känner du inget annars för du är så slapp..

Det finns väl ingen som vill ha någon som är under medel i något aspekt?
Citera
2021-12-30, 12:52
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix

Om man gillar mannen gillar man kuken som medföljer Oavsett mått eller utseende.

Jag var lite ironisk och lite rädd för att jag skulle varnas för trams men kunde inte låta bli Här verkar alla vara välutrustade ju
Citera
2021-12-30, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Om man gillar mannen gillar man kuken som medföljer Oavsett mått eller utseende.

Blev du kär i dina dejter? För är du inte det så spelar det roll. Erkänn
Citera
2021-12-30, 12:58
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Blev du kär i dina dejter? För är du inte det så spelar det roll. Erkänn

Min erfarenhet sträcker sig i antal till under fingrarna på en hand.

De har varit små och enorma och däremellan. Mannen jag levt med i ca 20 år har en kuk som är mitt emellan skulle jag säga. Skulle aldrig komma på tanken att ta fram ett måttband och mäta den...

De män jag varit med har jag inte blivit kär i beroende på kukmått. Det finns lite andra faktorer som avgör den saken för mig...

De män som brytt sig om sitt kukmått har varit de som varit väldigt små som nojjat över det, och den som var extremt välutrustad som var stolt över det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in