2021-12-29, 20:00
Medlem
Ryktena säger att H H o Ebbe Aidsbög bodde i Dubbelrum på Scantic Borlänge, HH på väg till Vasaloppet, när Palme blev skjuten. Därför förnekade HH att han varit där.
Citera
2021-12-30, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Ryktena säger att H H o Ebbe Aidsbög bodde i Dubbelrum på Scantic Borlänge, HH på väg till Vasaloppet, när Palme blev skjuten. Därför förnekade HH att han varit där.
Han var väl där med sin älskarinna. Har för mig att det klargjordes
Citera
2021-12-30, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Han var väl där med sin älskarinna. Har för mig att det klargjordes

Det jag visste var att det förnekades men genom inside information fick jag reda på att någon som
gjort jobb där fick bekräftat av personalen att H H varit där
Citera
2021-12-30, 12:27
Medlem
Skafferns avatar
Vad fasiken bubblar ni om? Är ni helt snurriga??
Hasse var på Scandic i Bolänge med sin nya jänta och sedermera fru på mordnatten. Detta berättade han ju om från dag 1?
Att han inte skulle ha varit där var ju ett rykte som spreds av olika privatspanare som menade att han varit i Stockholm och inblandad i mordet.
Att han skulle vara bög tror jag inte. Han var gift minst 2 ggr
Och att han dog av Aids är bara skitsnack. Det fanns en sida på nätet som jag inte kan hitta längre med en intervju med hans sista fru och där berättade hon om hans sjukdom som jag tyvärr inte minns.
Citera
2021-12-30, 13:18
Medlem
HH var på Scandic i Borlänge med sin älskarinna som var en ung poliskvinna. Det fanns en fru H som HH ville skiljas från, bodde i Stockholm, sade sig tre (!) gånger ha blivit attackerad och nerslagen av mystiska män under den mest hektiska palmemordshysterin. HH dog av primär amyloidos, en ovanlig proteininlagrings-sjukdom.
Citera
2021-12-30, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Hasse var på Scandic i Bolänge med sin nya jänta och sedermera fru på mordnatten. Detta berättade han ju om från dag 1?
Att han inte skulle ha varit där var ju ett rykte som spreds av olika privatspanare som menade att han varit i Stockholm och inblandad i mordet.
Och att han dog av Aids är bara skitsnack. Det fanns en sida på nätet som jag inte kan hitta längre med en intervju med hans sista fru och där berättade hon om hans sjukdom som jag tyvärr inte minns.

Först sas det att han var på Scandic Borlänge - sen förnekades detta - varför så skedde är okänt.
Verkade som om att personalen som erkänt sen tvingades förneka av ledningen.

Vad var älskarinnan för dam - fick hon något stooort arv/bodelning - vad hände med fru Holmer som
lurade in palmeutredningen på villospår genom att hitta på överfall o peka ut skuggan
Citera
2021-12-30, 13:45
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Hur stor sannolikhet är det att Holmér och Ebbe bögade? Har hört att Holmér blev smittad med Aids.
Citera
2021-12-30, 13:49
Medlem
apanola IIs avatar
Att Hans Holmer var med kvinnor är det ingen som betvivlar, men det utesluter inte att mannen mycket väl kan ha haft sex med ex Ebbe Karlsson, känd homosexuell och HIV smittad. Att HH avled av en "immunbristsjukdom" gör det ganska uppenbart att HH var HIV smittad, kanske han blivit smittad av sin gode vän Ebbe Karlsson under ett av deras oskyddade samlag.
Citera
2021-12-30, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Det jag visste var att det förnekades men genom inside information fick jag reda på att någon som
gjort jobb där fick bekräftat av personalen att H H varit där
Det förnekades under en ganska lång tid, men till slut var HH tvungen att medge att han varit otrogen. Det var väl Sven Aner som grävde fram det.
Citera
2021-12-30, 15:22
Medlem
Citat:
Det låter som en rimligare förklaring. Men var det inte så att HH var otrogen på mordnatten.
Citera
2021-12-30, 16:18
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Det låter som en rimligare förklaring. Men var det inte så att HH var otrogen på mordnatten.
Hans och hans fru hade lämnat in papper om skilsmässa och bodde inte längre ihop. Jag vet inte om det räknas som otrohet då?
Hans och den nya flickvännen var på hotellet under mordnatten och fick reda på mordet när de kom ner för att äta frukost och begav sig då snabbt hem igen.
Från dag 1 var detta Hans och polisens berättelse. Men eftersom Sven Anér inte tror på helt naturliga saker och ser konspirationer överallt så ville han undersöka saken och ringde då upp receptionen på Scandic för att fråga om Hans varit där under mordnatten.
Den stackars receptionisten som egentligen inte ska eller får svara på sånt visste väl inte vad hon skulle säga eller ville bara bli av med Anér svarade till slut Nej.
Anér gick igång och trots att polisen senare visade upp kvittot med Holmérs signatur så gav han sig inte utan konspirationen bara växte och växte i hans hjärna
Senast redigerad av Skaffern 2021-12-30 kl. 16:21.
Citera
2021-12-30, 16:33
Medlem
Citat:
Hans och hans fru hade lämnat in papper om skilsmässa och bodde inte längre ihop. Jag vet inte om det räknas som otrohet då?
Hans och den nya flickvännen var på hotellet under mordnatten och fick reda på mordet när de kom ner för att äta frukost och begav sig då snabbt hem igen.
Från dag 1 var detta Hans och polisens berättelse. Men eftersom Sven Anér inte tror på helt naturliga saker och ser konspirationer överallt så ville han undersöka saken och ringde då upp receptionen på Scandic för att fråga om Hans varit där under mordnatten.
Den stackars receptionisten som egentligen inte ska eller får svara på sånt visste väl inte vad hon skulle säga eller ville bara bli av med Anér svarade till slut Nej.
Anér gick igång och trots att polisen senare visade upp kvittot med Holmérs signatur så gav han sig inte utan konspirationen bara växte och växte i hans hjärna
Tack för svar. Ja SA och gänget med privatspanare såg verkligen troll på ljusa dan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in