2021-12-29, 23:45
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag får tro vad jag vill. Ingen kommer till skada även om denna grupp försöker aktivt att sabotera olika aspekter av ens liv.

Du får tro vad du vill.

Jag tror att min familj tror att de samarbetar med en sekt/kult/kyrka/sällskap ovetandes att denna grupp är kopplad till ett större nätverk där säkerhetstjänster & dylikt opererar. Även om det här är grundat i psykologi & vad jag tänker/känner ÄR det grovt kränkande & extremt störande; det stör mig oerhört att jag är utsatt för sabotage i alla delar av mitt liv öppet som är jag är en mentalt handikappad åsna som inte fattar ett skit.

Jag skiter i att folk inte tror på mig; det finns de som tror på mig speciellt på Reddit vilka upplevt identiska saker även om det är 1 av 20 som skriver där.

Om du inte inser att denna grupp vill driva med oss psykologisk & socialt kan jag inte hjälpa dig. Vad gör du ens här?

Den dagen jag får veta vilka de är kommer jag att sprida det som löpeld i alla forum online & doxxa de ansvarigas namn + kontakta deras familjer om vilka sjuka familjemedlemmar de har.

Ja… förmodligen är det omöjligt att få dig att inse det sjuka i att tro att det du för, säger och skriver har nån effekt på din omgivning. Eller att saker som sker inte behöver vara kopplade till dig. Nästan inget som sker har med en själv att göra.

Du kommer aldrig ’få reda på några namn’, och skulle du få för dig att någon viss person är skyldig till det du tror händer dig , kommer ingen bry sig. Du har väl själv sett lappar med osammanhängande text på allmänna anslagstavlor? Alla ser vad Some i görningen: ännu en psyksjuk som bedriver något slags kampanj mot en inbillad fiende.
Citera
2021-12-29, 23:54
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ja… förmodligen är det omöjligt att få dig att inse det sjuka i att tro att det du för, säger och skriver har nån effekt på din omgivning. Eller att saker som sker inte behöver vara kopplade till dig. Nästan inget som sker har med en själv att göra.

Du kommer aldrig ’få reda på några namn’, och skulle du få för dig att någon viss person är skyldig till det du tror händer dig , kommer ingen bry sig. Du har väl själv sett lappar med osammanhängande text på allmänna anslagstavlor? Alla ser vad Some i görningen: ännu en psyksjuk som bedriver något slags kampanj mot en inbillad fiende.

Inte enligt min sociala krets vilka erkänt delvis att det pågår sådana operationer där information delas online & offline. Det är inte inbillat. Sluta gaslighta mig när jag redan sagt att jag VET att det pågår.

Du hjälper ingen här med att gaslighta.

Ännu en gång: vad gör du här? Du säger att du tror på att sekter/kulter gör det här vilket jag instämmer. Staten utför också förföljelse för diverse anledningar som du också tror på.

Vi vet ju att de vill driva med oss psykologiskt & socialt - det är grunden i operationen: manipulation av ens liv.

Jag söker sanningen & det har jag alltid gjort. Jag söker de ansvariga som ska stå till svars. Det är knivskarp fokus jag haft.

Min egna mor har sagt att jag troligen aldrig kommer veta vilka det är redan år 2013 - det är skrämmande att min familj vet om det här & fortfarande deltar i något som uppenbart skadar mig så länge det pågår & så länge det inte avslöjas där de ansvariga ställs till svars. Det är beklagligt när ens egna familj blir manipulerad att delta.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-12-30 kl. 00:31.
Citera
2021-12-30, 12:43
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Jag tar mig till dina punkter.

Det viktiga är kanske att försöka vara öppen för något, att saker delvis kan vara på annat sätt än man tagit för givet.
Citat:
Har du läst hans böcker?

Har tagit del av två av dem.
Citat:
Dr Duncan är var betald av CIA att utföra psykologiska experiment via hans material - det är hans ord. Han skriver att han är en "perp". Självklart anklagar personer honom eftersom hans material låter ju som en blandning av religion & science fiction för den normala personen.

Man kan som sagt tolka Duncans "erkännande" på olika sätt.

Vet dock inte varför man skulle anklaga honom (enbart) bara för att; "...hans material låter ju som en blandning av religion & science fiction för den normala personen."?

Citat:
De försöker läsa mina innersta tankar - det har jag upplevt & vet att de lyckats med. Med 8-15 år av datainsamling om mig för deras psykologiska profil kan de säkert förutse mina tankar & mitt beteende i förväg tror de.

Det jag vet är att mina kontaktar i min sociala krets kontaktas online & offline. Min sociala krets innefattade personer som inte är dumma på något sätt - de vet vad de gör även när de deltog i att utföra denna operation mot mig.

Denna grupp verkar motivera personer med saker som "var brutalt ärlig med honom" & sådana saker - vissa tar det som ursäkt att bete sig dåligt eller illa.

Det är alltså förvrängning av verkligheten - inte samhället eller människor fungerar på normalt sätt.

Min sociala krets är med i en underrättelse- & påverkansoperation mot mig för att vissa får för sig att jag kanske behöver "hjälp" - åtminstone det är vad de motiverar personer med i att delta i denna olagliga, oetiska & amoraliska psykologiska & sociala operation som görs mot min vilja & grovt kränker mitt privatliv samt attackerar min hjärna & mitt hjärta.

En alternativ teori är att de via fjärrvapen/tekniker påverkar både din omgivning och dig. De kan placera vissa (nyckel)ord och meningar (information/tankar) från dig hos dem (liksom de kan placera/'plantera' saker hos dig).
Därtill kan de göra mer avancerade saker relaterat till detta. Då utsatta/människor har svårt att skilja på sin egen inre röst och den artificiella (på konstgjord väg skapade), så tror människor i brist på bättre att deras 'tankar' är deras egna, och som ett resultat av detta kan utsatta fås att reagera (mot andra) och resonera på visst sätt. Så långt har det gått.

Som en del i detta kan de mäta dina reaktioner på t.ex. vissa ord, och när det blir en specifik reaktion har de/AI:n lyckats, åtminstone på ett sätt. Reaktion utgör något för AI:n att bygga vidare på.

Både du och din omgivning är med andra ord utsatta.
Citat:
Det är skadligt att bli gasligh:ad för att de ska hålla det här hemligt. Inte nog med att jag uppfattar deras inflytelse & påverkan som ett hot mot mitt liv & mitt välmående förlorar jag stöd från min familj då de har överlåtit mig till denna grupp att påverka & övervaka mig 24/7.

Jag hittar ingen bevis i mitt fall att de har använt science fiction-teknologi som Dr Duncan skriver i sin bok. Det kan förklaras med avancerad teknologi.

Mina inlägg fokuserar på vad jag upplevt - inte att förneka existensen av påstådda teknologier från erkända desinformatörer som erkänt att de får betalt av CIA (lögnare) att psykologiskt experimentera på oskyldiga världen över.

Det kan vara att jag är ett projekt inom hjärnforskning & närliggande områden som hjärnavläsning eftersom jag har en unik hjärna sedan födseln & därmed träffat en del läkare & neurologer under uppväxten. Jag kan inte förneka den möjlighet att svenska staten sponsrar det här bakom min rygg sedan tidiga tonår.

Det verkar grunda sig i just att "läsa ens tankar" - samla information om mig via andra samt digitalt vilket min krets har erkänt att de gör. Denna grupp är extrema i hur de samlar information & hur de använder den för att påverka min psykologi & mina känslor.

Som sagt verkar de flesta som kontaktas om det här bli lätt övertygade - de verkar onekligen tro på vad en denna grupp föreslår.

I min mening är dessa påståenden om exotiska vapen & teknologier överdrivna. Jag tror att deras största önskan är att se vad vi gör när vi är utsatta för massiv psykologisk operation via massiv informationssamling om en via sociala kretsen.

Om det här är INTE experiment eller forskning måste det vara en operation med mål som beteende- & trossystemmodifkation som en kult/sekt/kyrka/sällskap sponsrar via staten hjälp eftersom dessa medlemmar missbrukar statens resurser för att ge sig på individer de anser är signifikanta för deras religiösa eller spirituella agenda.

Vi kan såklart instämma på att väldigt avancerade teknologier används - i min mening använder de huvudsakligen spionverktyg via mobilen & datorn; samt att spåra ens aktivitet online. Vi kan instämma på att de vill veta vad vi tänker på & använda det mot oss som att dela dessa "tankar" till andra i syfte av psykologisk manipulation eller beteende- & trossystemmodifikation. Vi kan instämma på att det här görs av professionella psykologiska & sociala operatörer som använder samhället & ens omgivning för deras ändamål eftersom de troligen har en auktoritet bakom sig. De motiverar personer & grupper mot en via infiltration, spioneri etc. mycket som Zersetzung övertygade medborgare att spionera på sociala kretsen. Vi kan instämma att deras tillvägagångssätt efterliknar underrättelse- & säkerhetstjänster på alla sätt men också hur kulter/sekter manipulerar familjen att vända sig mot egna. Vi kan instämma på att det här är olagligt, oetiskt & amoraliskt vilket görs mot ens vilja. Vi kan instämma på att den propaganda som finns ute är just det - att vi inte ska blint tro på fantastiska förklaringar över mer naturliga & logiska förklaringar.

Jag vet utan tvekan att de manipulerat min omgivning sedan gymnasiet i olika grader. Vad de sprider om mig bakom min rygg verkar få folk att tro att jag är "speciell" - det är min erfarenhet. Jag misstänker att de infiltrerar ens sociala krets via en nära person som då deltar i det - eller så har en mina vänner alltid varit den av denna "grupp".

Jag insåg för många år sedan att säkerhetstjänster är springpojkar för större agendor & sponsorer. Denna operation verkar vara en allvarlig agenda med global räckvidd så pass att samhället & statens försvarar dennes existens till fördel att den fortsätter. Lagen, etik & moral gäller inte vilket får mig att mer misstänka en kult/sekt/kyrka/sällskap bakom det som står över lagen & skiter i den för att deras (fanatiska) tro medför att de kan utföra det utan konsekvenser av samhället.

Att vi ska lita på den information som sprids av f.d. CIA-agenter som erkänt att de utföra psykologiska experiment precis som andra "perps" är det dummaste vi kan göra. Dock har han rätt i att det ser ut som "HIVE MIND" i hur informationen om en delas mellan orelaterade personer - det är vad jag upplevt - från familjemedlemmar till främlingar. Det här görs via mobilen.

Det är skrämmande att alla i min sociala krets VET vad som händer mig med den övervakning & manipulation av min verklighet genom denna grupp men håller käften & skyddar deras identitet. Det tyder på att de INTE är en säkerhetstjänst eller polisen i första hand (även om dessa kan användas i agendan) men en civil grupp av professionella operatörer som fokuserar på ens psyke & det sociala; i någon form av beteende- & trossystemmodifikation där ens familj är med på det för att det tror att det ska gagna dem genom mig.

Jag har inte tjänat ett enda skit på det här - bara förlorat tid, hälsa, pengar, vänskap, möjligheter etc. - INTE TJÄNAT ett skit. Vad än de gör är det till mitt jävla nedfall. INGEN normal personer accepterar dessa grova kränkningar av ens liv.

Jag är övertygad utan tvekan att de försöker styra min utveckling & liv; i samråd med min familj kanske. Som att jag är ett jävla projekt istället för en människa som ska bestämma själv. Varför vill de inte fråga mig rakt ut istället för att manipulera mitt liv & min omgivning bakom scenen?? FÖR ATT DET ÄR OLAGLIGT till att börja med! Sedan råkar människor illa ut till följd av det här så de kan friskriva sig ansvar. Familjen kommer aldrig erkänna fel om en begår självmord eller illdåd som några gör (Myron May).

De ansvariga kan med fördel äta mitt varma skit. Jävla fega as som går bakom ryggen som råttor de är.
Citera
2021-12-30, 13:39
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Inte enligt min sociala krets vilka erkänt delvis att det pågår sådana operationer där information delas online & offline. Det är inte inbillat. Sluta gaslighta mig när jag redan sagt att jag VET att det pågår.

Ännu en gång: vad gör du här? Du säger att du tror på att sekter/kulter gör det här vilket jag instämmer. Staten utför också förföljelse för diverse anledningar som du också tror på.

Vi vet ju att de vill driva med oss psykologiskt & socialt - det är grunden i operationen: manipulation av ens liv.

Jag söker sanningen & det har jag alltid gjort. Jag söker de ansvariga som ska stå till svars. Det är knivskarp fokus jag haft.

Min egna mor har sagt att jag troligen aldrig kommer veta vilka det är redan år 2013 - det är skrämmande att min familj vet om det här & fortfarande deltar i något som uppenbart skadar mig så länge det pågår & så länge det inte avslöjas där de ansvariga ställs till svars. Det är beklagligt när ens egna familj blir manipulerad att delta.

Vad du ser som ett ’delvis erkännande’ skulle jag gärna se i sin kontext. Samma med din mors uttalande 2013.

Vad härligt att termen gaslighting finns och kan missbrukas. Bara för att man tror något betyder det inte att det är rätt.

Jag läser och skriver i tråden för att det intresserar mig. Hade/har en vän som insjuknade i schizofreni när han var typ 22-24 år gammal. Den värld han tyckte sig leva i påminner inte så lite om de som vissa beskriver här.

Han har dock tack vare medicin och sjukdomsinsikt blivit mycket bättre och lever ett ganska bra liv nu
Senast redigerad av Clay Allison 2021-12-30 kl. 13:41.
Citera
2021-12-30, 13:45
Medlem
Citat:

Nu kommer vi ju till pudelns kärna- om jag eller någon annan påtalar det orimliga i dina fantasier-då är vi perps som ägnar oss åt gasligthning. Jag är ganska säker på att 99% av alla som läser denna tråd, och vad du faktiskt skriver, ser hur totalt utspårat och orimliga dina resonemang faktiskt är. Kan du inte själv se detta?

Svara utan massor krumbukter nu- har vad du skriver här-eller på reddit- någon som helst betydelse för tex terroristattacker i Frankrike?
Citera
2021-12-30, 14:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Vad du ser som ett ’delvis erkännande’ skulle jag gärna se i sin kontext. Samma med din mors uttalande 2013.

Vad härligt att termen gaslighting finns och kan missbrukas. Bara för att man tror något betyder det inte att det är rätt.

Jag läser och skriver i tråden för att det intresserar mig. Hade/har en vän som insjuknade i schizofreni när han var typ 22-24 år gammal. Den värld han tyckte sig leva i påminner inte så lite om de som vissa beskriver här.

Han har dock tack vare medicin och sjukdomsinsikt blivit mycket bättre och lever ett ganska bra liv nu

Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Nu kommer vi ju till pudelns kärna- om jag eller någon annan påtalar det orimliga i dina fantasier-då är vi perps som ägnar oss åt gasligthning. Jag är ganska säker på att 99% av alla som läser denna tråd, och vad du faktiskt skriver, ser hur totalt utspårat och orimliga dina resonemang faktiskt är. Kan du inte själv se detta?

Svara utan massor krumbukter nu- har vad du skriver här-eller på reddit- någon som helst betydelse för tex terroristattacker i Frankrike?

Ni är goda bollplank.

Oavsett vad jag TROR på så VET jag att det pågår en underrättelse- & påverkansoperation bakom min rygg. Jag HAR lidit av psykisk ohälsa till följd av DET.

Jag måste fokusera på mina studier inom datateknik. Förhoppningsvis tar jag examen om 1.5 år om inte de stör mig eller fuckar upp min koncentration/fokus med kvinnor som fuckar upp en - det tragiska är att de använder kärlek som ett vapen vilken är den farligaste delen. Därmed kommer jag troligen aldrig att hitta en partner som inte är med på agendan. Vem vet vad hon kommer göra mot & med mig. Bara det här faktumet är deprimerande för de flesta inklusive mig.

Dessa skithögar är kriminella, oetiska, amoraliska, idioter etc. som grovt kränker ens liv mot ens vilja öppet bland ens familj & vänner. De har irrationella tron om mig som de hjärntvättar sociala kretsen om.

Jag har stöd i subreddit om Gang Stalking där folk tror mig & även har liknande upplevelser. En kommentar där är värd 20 kommentarer här eftersom folk vet vad de talar om även om vissa där är en del av operationen som försöker påverka de som läser inlägg & skriver..

Ha ett gott nytt år!
Citera
2021-12-30, 16:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Det viktiga är kanske att försöka vara öppen för något, att saker delvis kan vara på annat sätt än man tagit för givet.

Har tagit del av två av dem.

Man kan som sagt tolka Duncans "erkännande" på olika sätt.

Vet dock inte varför man skulle anklaga honom (enbart) bara för att; "...hans material låter ju som en blandning av religion & science fiction för den normala personen."?

En alternativ teori är att de via fjärrvapen/tekniker påverkar både din omgivning och dig. De kan placera vissa (nyckel)ord och meningar (information/tankar) från dig hos dem (liksom de kan placera/'plantera' saker hos dig).
Därtill kan de göra mer avancerade saker relaterat till detta. Då utsatta/människor har svårt att skilja på sin egen inre röst och den artificiella (på konstgjord väg skapade), så tror människor i brist på bättre att deras 'tankar' är deras egna, och som ett resultat av detta kan utsatta fås att reagera (mot andra) och resonera på visst sätt. Så långt har det gått.

Som en del i detta kan de mäta dina reaktioner på t.ex. vissa ord, och när det blir en specifik reaktion har de/AI:n lyckats, åtminstone på ett sätt. Reaktion utgör något för AI:n att bygga vidare på.

Både du och din omgivning är med andra ord utsatta.

En form av datorsystem används för att bearbeta informationen som samlas via mobilen & datorn; vilket används för att manipulera såväl omgivningen & algoritmer på internet. Min sociala krets får meddelanden via mobiltelefonen. Det är inte komplicerat.

Deras mål är det ska se ut som övernaturligt eller science fiction.

Jag har inget mer att tillägga. Det finns inget övernaturligt eller science fiction med det.

Det är tragiskt att de missbrukar kärlek till ens partner,, familj eller vänner i att utföra dessa olagligt, oetiska & amoraliska övergrepp & angrepp mot ens psyke & liv. Det är grovt kränkande av ens privatliv & ens rättigheter som människa.

De skiter i att det de gör är fel - de är extremister & fanatiker; fundamentalister & ideologer som har tillgång till statlige & samhällets resurser som de missbrukar för att utföra psykologiska & sociala operationer mot mig.

Det grundar sig i psykologisk manipulation samt beteende- & trossystemmodifikation. Jag tror att de är en kult/sekt/kyrka/sällskap som utför det här med hjälp av staten & samhället. De förföljer en överallt vilket är enkelt att göra - samma sak med övervakning: överallt - online & offline.

De verkar tro att de SKA vara en del av mitt liv - som att jag är ett jävla projekt vilket min sociala krets vet om. Deras syfte är Mind Control för deras agenda där jag är en kandidat för det att utsättas för psykologiska operationer. Utan tvekan är min sociala krets manipulerad så pass att de ska lyda denna grupp.

Men som sagt: det är tragiskt när de missbrukar kärlek. Så onda är de; djupt amoraliska & illasinnade. Deras Mind Control-mål GÅR FÖRE ALLT - lagen, etik, moral, döden etc.

Det känns verkligen som att de kör allt-eller-inget med mig: antagligen blir jag som de VILL eller så dör jag eller liknande. De är verkligen dödligt seriösa.

Ha ett gott nytt år!
Citera
2021-12-30, 16:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ni är goda bollplank.

Oavsett vad jag TROR på så VET jag att det pågår en underrättelse- & påverkansoperation bakom min rygg. Jag HAR lidit av psykisk ohälsa till följd av DET.

Jag måste fokusera på mina studier inom datateknik. Förhoppningsvis tar jag examen om 1.5 år om inte de stör mig eller fuckar upp min koncentration/fokus med kvinnor som fuckar upp en - det tragiska är att de använder kärlek som ett vapen vilken är den farligaste delen. Därmed kommer jag troligen aldrig att hitta en partner som inte är med på agendan. Vem vet vad hon kommer göra mot & med mig. Bara det här faktumet är deprimerande för de flesta inklusive mig.

Dessa skithögar är kriminella, oetiska, amoraliska, idioter etc. som grovt kränker ens liv mot ens vilja öppet bland ens familj & vänner. De har irrationella tron om mig som de hjärntvättar sociala kretsen om.

Jag har stöd i subreddit om Gang Stalking där folk tror mig & även har liknande upplevelser. En kommentar där är värd 20 kommentarer här eftersom folk vet vad de talar om även om vissa där är en del av operationen som försöker påverka de som läser inlägg & skriver..

Ha ett gott nytt år!

Fast de små bevis du låtit sippra ut tyder ju definitivt inte på någon gängförföljelse. Det där att det fixades en false flag terrorattack enbart för att du postade inlägg i forum t ex. Det är märkligt och synd du inte kan se det sjukt orimliga i detta.
Citera
2021-12-31, 00:15
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
En form av datorsystem används för att bearbeta informationen som samlas via mobilen & datorn; vilket används för att manipulera såväl omgivningen & algoritmer på internet. Min sociala krets får meddelanden via mobiltelefonen. Det är inte komplicerat.

Deras mål är det ska se ut som övernaturligt eller science fiction.

Jag har inget mer att tillägga. Det finns inget övernaturligt eller science fiction med det.

Det är tragiskt att de missbrukar kärlek till ens partner,, familj eller vänner i att utföra dessa olagligt, oetiska & amoraliska övergrepp & angrepp mot ens psyke & liv. Det är grovt kränkande av ens privatliv & ens rättigheter som människa.

De skiter i att det de gör är fel - de är extremister & fanatiker; fundamentalister & ideologer som har tillgång till statlige & samhällets resurser som de missbrukar för att utföra psykologiska & sociala operationer mot mig.

Det grundar sig i psykologisk manipulation samt beteende- & trossystemmodifikation. Jag tror att de är en kult/sekt/kyrka/sällskap som utför det här med hjälp av staten & samhället. De förföljer en överallt vilket är enkelt att göra - samma sak med övervakning: överallt - online & offline.

De verkar tro att de SKA vara en del av mitt liv - som att jag är ett jävla projekt vilket min sociala krets vet om. Deras syfte är Mind Control för deras agenda där jag är en kandidat för det att utsättas för psykologiska operationer. Utan tvekan är min sociala krets manipulerad så pass att de ska lyda denna grupp.

Men som sagt: det är tragiskt när de missbrukar kärlek. Så onda är de; djupt amoraliska & illasinnade. Deras Mind Control-mål GÅR FÖRE ALLT - lagen, etik, moral, döden etc.

Det känns verkligen som att de kör allt-eller-inget med mig: antagligen blir jag som de VILL eller så dör jag eller liknande. De är verkligen dödligt seriösa.

Ha ett gott nytt år!

Om jag misstänkte att bekanta i min närhet hade blivit kontaktade hade jag ställt dem samtliga mot väggen tills jag hade fått klarhet i vad det handlar om, och vilka som kontaktat dem.

Nu har vi dock helt olika synsätt på hur dessa brott går till generellt. Jag har stor erfarenhet av dessa brott så jag vet vad jag talar om. Du tror dig veta att brotten går till på ett mycket enklare sätt än vad som är sanningen, men vad som är "science fiction" kan du inte svara på (samtidigt som du är säker på att 'science fiction'-liknande tekniker/vapen inte används?!). Det Dr. Robert Duncan redogör för är lögner enligt dig, eller går inte att lita på. Voice to skull är säkert också bara "science fiction" (som inte används??), liksom Akweis minst sagt intressanta redogörelser vad gäller kapacitet och praktik hos NSA (Akwei vs NSA (1992)?! Eller?

I värsta fall kommer du fortfarande att skriva inlägg i denna tråd om tio år. Utan att ha kommit någon vart whatsoever.

Gott nytt år! Syns om tio år...
Senast redigerad av statsterrorist 2021-12-31 kl. 00:21.
Citera
2021-12-31, 02:00
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Om jag misstänkte att bekanta i min närhet hade blivit kontaktade hade jag ställt dem samtliga mot väggen tills jag hade fått klarhet i vad det handlar om, och vilka som kontaktat dem.

Nu har vi dock helt olika synsätt på hur dessa brott går till generellt. Jag har stor erfarenhet av dessa brott så jag vet vad jag talar om. Du tror dig veta att brotten går till på ett mycket enklare sätt än vad som är sanningen, men vad som är "science fiction" kan du inte svara på (samtidigt som du är säker på att 'science fiction'-liknande tekniker/vapen inte används?!). Det Dr. Robert Duncan redogör för är lögner enligt dig, eller går inte att lita på. Voice to skull är säkert också bara "science fiction" (som inte används??), liksom Akweis minst sagt intressanta redogörelser vad gäller kapacitet och praktik hos NSA (Akwei vs NSA (1992)?! Eller?

I värsta fall kommer du fortfarande att skriva inlägg i denna tråd om tio år. Utan att ha kommit någon vart whatsoever.

Gott nytt år! Syns om tio år...

Om de är så benägna kan de använda DEW eller voice-of-God mot mig så jag blir övertygad. Utan tvekan kommer jag låta er veta om det händer.

Voice-of-God kan ske på andra sätt vilket de verkar vara besatta om - att vi ska tro att "Gud/Satan" ansvarar för dessa synkronicitet & psykningar som skapas genom hemliga operationer inom psykologi, sociologi & cyber.

Jag kan verkan bevisa eller motbevisa dessa science fiction-vapen precis som att kan verkan bevis eller motbevis en allsmäktig entitet som "Gud/Satan" finns.

Det jag kan diskutera om mina erfarenheter & det jag upplevt; det jag fått höra direkt. Denna kult/sekt/kyrka/sällskap som sponsrar förföljelsen av mig är i samma korg som staten & samhället - de använder allt & alla i sin agenda.

Svenska staten bör bli mer uppmärksam av utländsk påverkan. Det är bra att den nya myndigheten "Myndigheten för psykologisk försvar" inrättas 1:a januari i min stad Karlstad - om några dagar. Jag kunde söka jobb där för några månader sedan som ekonom... Vem vet hur jag kommer använda denna myndighet i att avslöja de ansvariga offentligt & i media....

Frågar är om de låter mig leva i tio år till om inte de får som de vill.
Citera
2022-01-01, 22:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag vill STARKT rekommendera denna bok (läs i länken; gratis) av Anthony Forwood (från ExposingInfragard-blogg) om Gang Stalking "Gang-Stalking and Mind-Control: The Destruction of Society Through Community Spying Networks: https://books.google.ca/books?id=ToBkCwAAQBAJ&pg=PP2&hl=sv&source=gbs_sele cted_pages&cad=2#v=onepage&q&f=false

Det förklarar på ett extremt pedagogiskt sätt för de oinsatta & även för oss insatta. Logiskt, rationellt & faktamässigt.

LÄS!

Komihåg att denna övervakning & kränkning av ens privatliv är oönskat & grovt kränkande med svåra psykiska effekter - denna "operation" kan användas i många syften vilket innefattar att förstöra personer. Det är olagligt, oetiskt & amoraliskt utan tvekan vad än den ansvariga gruppen påstår.

Det ÄR olagligt & det ÄR i grunden baserat i manipulation där folk inte får veta hur omfattande operationen är & hur skadligt det r eftersom en enskild deltagare vet inte att flera deltagare gör samma saker. Det är ett sätt för den enskilde deltagaren att undvika ansvar med att påstå att de endast gjorde en liten del ovetande att måltavlan är utsatt för koordinerad & organiserade trakasserier, övergrepp & angrepp främst riktat mot psyket.

Även om Frimurare ansvarar för nätverket som använder polisen eller liknande auktoriteter för att utverka förföljelsen.

God fortsättning!
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-01 kl. 23:12.
Citera
2022-01-02, 22:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag vill STARKT rekommendera denna bok (läs i länken; gratis) av Anthony Forwood (från ExposingInfragard-blogg) om Gang Stalking "Gang-Stalking and Mind-Control: The Destruction of Society Through Community Spying Networks: https://books.google.ca/books?id=ToBkCwAAQBAJ&pg=PP2&hl=sv&source=gbs_sele cted_pages&cad=2#v=onepage&q&f=false

Det förklarar på ett extremt pedagogiskt sätt för de oinsatta & även för oss insatta. Logiskt, rationellt & faktamässigt.

LÄS!

Komihåg att denna övervakning & kränkning av ens privatliv är oönskat & grovt kränkande med svåra psykiska effekter - denna "operation" kan användas i många syften vilket innefattar att förstöra personer. Det är olagligt, oetiskt & amoraliskt utan tvekan vad än den ansvariga gruppen påstår.

Det ÄR olagligt & det ÄR i grunden baserat i manipulation där folk inte får veta hur omfattande operationen är & hur skadligt det r eftersom en enskild deltagare vet inte att flera deltagare gör samma saker. Det är ett sätt för den enskilde deltagaren att undvika ansvar med att påstå att de endast gjorde en liten del ovetande att måltavlan är utsatt för koordinerad & organiserade trakasserier, övergrepp & angrepp främst riktat mot psyket.

Även om Frimurare ansvarar för nätverket som använder polisen eller liknande auktoriteter för att utverka förföljelsen.

God fortsättning!

Här är länken till hela boken (PDF): https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&ua ct=8&ved=2ahUKEwjAr5GH-JP1AhUkSfEDHdCnCiIQFnoECAUQAQ&url=https%3A%2F%2Fst alking-organizzato.ch%2Febooks-libri-pdf%2Forganized-gang-stalking-mind-control- the-destruction-of-society-through-community-spying-networks.pdf&usg=AOvVaw0XHZLqSwOWTNBpJods9AGs

Om länken inte fungerar så googla "organized-gang-stalking-mind-control-the-destruction-of-society-through-community-spying-networks" för att hitta PDF-filen.

Ju mer jag läser boken, desto klarare bli begreppet "Gang Stalking" från ett rationellt & logiskt synsätt - det är väldigt övertygande & nyktert jämfört med propaganda om religion & science fiction.

LÄS! Om ni är intresserade av att ha en mental modell lav HUR det fungerar praktiskt sett.

Mycket av propagandan ute bland begreppen Gang Stalking & Targeted Individuals är fälla för personer att tro på falska förklaringar & tron om det som pågår så folk kan se vad en personer "tror på" sker i denna olagliga, oetiska & amoraliska underrättelse- & påverkansoperation som syftar att undersöka ens psyke & psykologi i kombination med bl.a. gaslightande, psykningar, mobbing, dåligt beteende etc. - det är en typ av förföljelse där personer medvetet psykar en person & sedan anser den vara psykiskt instabil i syfte att "söka hjälp" - det är extremt ondsint & oetiskt. Exempelvis är Dr Duncans böcker del av propaganda som ska försöka få oss se galna ut genom att blanda religion & science fiction - han är en erkänd desinformatör som är anställd av CIA för att utföra psykologiska experiment på måltavlor - främst online.

I min mening vill sponsorn av denna operation utföra beteende- & trossystemmodifikation eller förstöra ens personlighet över en lång period. Det hela är centrerat i psykologi vilket är vad satanister är kända för.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-02 kl. 22:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in