2021-12-29, 13:37
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Sattarov skvallrar om sovjetiskt påbrå, andranamnet Natiq klingar muslimskt. Så kanske Turkmen, uzbek, tadzjik eller nåt? Men indisk verkar inte sannolikt.
Ja, tänkte att det kanske var taget för att verka ”tuffare”. När man googlar verkar det bara en kille för vilken yta är viktigt.

Oavsett så ser han väldigt indisk ut. Sådär ”nätt” som indiska homosexuella med snedlugg gör ibland.
Citera
2021-12-29, 13:40
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
Fel, det härstammar i princip alltid därifrån.

Om en man blir strypt på sex så ökar sannolikheten att han våldtar, detta vet man. Våldtäkt handlar om sex, således varför det är främst unga kvinnor och inte fula gamla ragator som blir våldtagna.

Det handlar inte om "makt", vad än feministerna lurat i er i Sverige, sjuka jävla land.

Hur vet man detta? Finns det undersökningar, eller är det bara dina perversa fantasier för att du inte får knulla? Vill gärna se källor på detta.
Citera
2021-12-29, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Sattarov skvallrar om sovjetiskt påbrå, andranamnet Natiq klingar muslimskt. Så kanske Turkmen, uzbek, tadzjik eller nåt? Men indisk verkar inte sannolikt.

Azerbajdzjan...
Citera
2021-12-29, 13:44
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
Fel igen. Det handlar om att männen är KÅTA, ofta ÖVERKÅTA. Det är därför man i Japan skjuter i våldtäktsmän något som sänker deras testosteronnivåer så det tappar sin kåthet.

Det finns en anledning till att det är i huvudsak snygga unga kvinnor som blir våldtagna och inte gamla kärringar. Även om det såklart skulle vara mycket enklare att våldta en gammal tant utan någon som helst styrka kvar i kroppen.

SEX är vad det handlar om.

Vad fan är detta? SM i att ljuga?

Vart exakt kan jag läsa att "i Japan skjuter de i våldtäktsmän något som sänker deras testosteronnivåer"?

Också am I att hävda något utan att ha en enda källa.
Citera
2021-12-29, 14:05
Medlem
Homo-fils avatar
Läste, och reagerade, på hela historian innan jag googlade vem personen är.

Allvarligt. De enda som kan ställa sig på ett sånt här puckos sida är incel som behöver en stor och stark förebild.

Han är inte snygg, han har fula tatueringar, han är inte känd uppenbarligen, han känner inga kändisar, och hans tatueringar håller låg kvalitet.

Varför går folk till honom för att göra "en cool grej på halsen"?

Därför at han leker känd.

Jag tvekar inte på att det finns hundratals kvinnor som vill ligga med detta as, men jag ser att möjligheten till falsk tillvitelse är väldigt låg.

Tl,dr: äcklig arab som inte kan tatuera gör sig känd genom att våldta folk.
Citera
2021-12-29, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallorona123
Bara för att ingen här har svar på dom frågorna så betyder det inte att det finns frågetecken om en våldtäkt skett eller inte.

OM det är så att händelsen skett på en toalett så är det bara två personer som vet vad som hänt där inne. Det gör att det många gånger är svårt att väcka åtal för våldtäkt.

Men att han sitter häktad OCH dessutom blivit omhäktad tyder på att polis och åklagare minst sagt har något att gå på. Annars skulle tingsrätten aldrig besluta om häktning.

Kan tänka mig att det bevis i form av skador, övervakningsfilm eller vittnesuppgifter.

Det gör det inte alls.

Det räcker med att bruden messar kompisen dagen efter och skriver att det var våldtäkt enligt hennes uppfattning så kan det sedan användas som stödbevisning.

Otroligt lätt att fälla någon för våldtäkt.
Citera
2021-12-29, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koko2
Känns rätt idiotiskt att en B Kändis vill förstöra sitt ryckte osv för en svettig mus.

Detta lutar enligt mig på att en tjej har velat haft sex och sen ångrat sig.

Lutar nog mer åt att han körde pump n dump och bruden tog illa upp.
Citera
2021-12-29, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Det gör det inte alls.

Det räcker med att bruden messar kompisen dagen efter och skriver att det var våldtäkt enligt hennes uppfattning så kan det sedan användas som stödbevisning.

Lätt att fälla någon för våldtäkt? Vad baserar du det på?
Citera
2021-12-29, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Du har missförstått innebörden av ordet vanligt.
Du tycks tro som många feminister att det knappt existerar.
Har hört det tex från Wallin.
Det är bevisat fel.
Jag har inte påstått annat än att det finns ex
och att även polisen säger att det är vanligt
med falska anklagelser särskilt bland unga.
OK?
Senast redigerad av Japanskrapan 2021-12-29 kl. 14:33.
Citera
2021-12-29, 14:32
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Du tycks tro som många feminister att de knappt existerar.
Det är bevisat fel.
Jag har inte påstått annat än att det finns ex.

Du har missförstått innebörden av ordet vanligt.

(FB) Känd influencer/tatuerare Josef Loco häktad för våldtäkt

Användaren ber om en källa på att det är vanligt, du länkar till tre nyhetsartiklar.
Citera
2021-12-29, 14:33
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Det gör det inte alls.

Om det är så otroligt lätt, hur kommer det sig att så få fälls för våldtäkt?
Citera
2021-12-29, 14:35
Medlem
Det är väl ett ex på att det finns artiklar som tar upp det.
Existerar knappast gör det inte. SLUT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in