2021-12-29, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Kan du nämna några bättre sätt att hämnas på än att anmäla någon för våldtäkt mtp hur mycket det kan förstöra för personen som blir anmäld?
Finns inget som säger att tjejen kommer att bli uthängd heller, kommer det fram att det var en lögn så är det bortglömt om ett år.

Josef är tatuerare, enbart det yrket gör att han får ligga oerhört mycket, "influencer", pengar, jag har svårt att tro att han skulle våldta någon men vem vet, enligt mig är det mer troligt att det är något psyko till brud som ångrat sig i efterhand eller blivit arg för att han dissat henne efter de knullat, har han nu våldtagit henne så får vi såklart hoppas på att han åker dit men jag är väldigt skeptisk fram tills det kommer fram ordentliga bevis.

Hur ofta suger du av honom? Eller slickar hans röv kanske?
Citera
2021-12-29, 11:22
Medlem
Känd tatuerare och influencer, ägde tidigare ett klädmärke vid namn JS Style för ca 10 år sedan.
Citera
2021-12-29, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
har träffat josef flertalet gånger, han är väldigt ödmjuk, snäll, nästan lite blyg. Inte alls som han kanske ser ut vid första ögonkastet. Utan att ha läst fupen, så nej, detta är inte på riktigt. han är inte typen.
Googla lite och läs om en sån typ som Hagamannen uppe i Umeå. Tror du att någon trodde att han var en våldsam överfallsvåldtäktsman? Grymt blyg, höll sig för sig själv och omtyckt på jobbet. Fru och Barn dessutom.. Så nej, din lilla bedömning har jag inte mycket till övers för.
Citera
2021-12-29, 11:29
Medlem
speerys avatar
Rätt åt idioten. Kände han när han fortfarande bodde i Luleå och drömde om att bli frisör. På den tiden var han en riktigt reko och schysst snubbe. Sen flyttade han till 08a och fick storhetsvansinne redan dag ett.

Alla vägar leder till något och uppenbarligen så har idioten vandrat efter helt fel väg.
Citera
2021-12-29, 11:36
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Var har det framkommit att det har skett på en toalett då? Tycker att jag har hängt med i skapligt i tråden i alla fall.

Om det inte var på en toa utan på ett offentligt dansgolv så är det ännu mer absurt.

Knulla någon mot sin vilja på dansgolvet?

Hela grejen men våldtäktslagen är absurb, allt är tydligigen våltäkt så länge kvinnan i fråga är lite kränkt över nånting.

Ett hån mot dom riktigtiga våldtäcksoffrerna.
Senast redigerad av fittslem 2021-12-29 kl. 11:40.
Citera
2021-12-29, 11:41
Medlem
Amazon-mannens avatar
Heter killen verkligen Sättaröv som det står i tråden några sidor bakåt?
Citera
2021-12-29, 11:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Heter killen verkligen Sättaröv som det står i tråden några sidor bakåt?
Sattarov för i helvete
Citera
2021-12-29, 12:18
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Är han indier?
Citera
2021-12-29, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
Är han indier?
Sattarov skvallrar om sovjetiskt påbrå, andranamnet Natiq klingar muslimskt. Så kanske Turkmen, uzbek, tadzjik eller nåt? Men indisk verkar inte sannolikt.
Citera
2021-12-29, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Det är inte min båt som behöver flyta.

https://sverigesradio.se/artikel/7208098

Återfallsstatistiken i sexualbrott ligger kring två procent i sverige senast jag kollade.
Citera
2021-12-29, 13:31
Medlem
Homo-fils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Så är det, det jag menar är att logiskt sätt bör risken för att någon våldtar någon när denne har 50 olika tjejer i DM som vill suga dennes kuk minska drastiskt.

Josef verkar dessutom relativt ödmjuk och skön, och då hatar jag generellt både blattar och alla som har med PH/ex on the beach att göra.

Du får väl vänta utanför hans dörr, utan byxor.

Något annat ser jag inte i inlägget än att du vill knulla den här mentalt efterblivna svartingen.
Citera
2021-12-29, 13:33
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Om det inte var på en toa utan på ett offentligt dansgolv så är det ännu mer absurt.

Knulla någon mot sin vilja på dansgolvet?

Hela grejen men våldtäktslagen är absurb, allt är tydligigen våltäkt så länge kvinnan i fråga är lite kränkt över nånting.

Ett hån mot dom riktigtiga våldtäcksoffrerna.

Du borde läsa våldtäktslagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in