2021-11-16, 11:25
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Jag kommer ihåg vid ett tillfälle i Kristinehamn när Mia kom in på en affär iklädd högklackat, nätstrumpor och en svart kavaj. Då måste hon ha varit runt 17 år. Hon hade förmågan att ta plats i lokalen om man säger så.
Har hon inte själv berättat att hon var en madrass i tonåren och som ung vuxen?
Men det kan väl iofs vara den vanliga överdriften från kvinnor som berättar ”sin”historia och vill få sympati.
Sprutluder tenderar fortsätta agera sprutluder tills åldern sätter stopp, från att ha knullat runt på fester och festivaler så passar man på att knulla på firmafester med chefer och kollegor.
Citera
2021-11-16, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Men det kan väl iofs vara den vanliga överdriften från kvinnor som berättar ”sin”historia och vill få sympati.
Sprutluder tenderar fortsätta agera sprutluder tills åldern sätter stopp, från att ha knullat runt på fester och festivaler så passar man på att knulla på firmafester med chefer och kollegor.

Det har jag ingen aning om. Bara för att en kvinna klär sig på ett visst sätt så betyder inte det att kvinnan har mer eller mindre sex än andra.
Citera
2021-11-16, 12:16
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Det har jag ingen aning om. Bara för att en kvinna klär sig på ett visst sätt så betyder inte det att kvinnan har mer eller mindre sex än andra.
Det har jag iofs inte påstått utan jag refererade till vad hon själv sagt offentligt.
Citera
2021-11-16, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

Jag trodde det var M.S du refererade till i dina rader om sprutluder? Men det kanske var någon helt annan person du hade i tanken där?
Citera
2021-11-16, 12:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jag trodde det var M.S du refererade till i dina rader om sprutluder? Men det kanske var någon helt annan person du hade i tanken där?
Han sa det inte i referens till hennes klädsel.
Citera
2021-11-16, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Han sa det inte i referens till hennes klädsel.

Då missförstod jag, för jag skrev inte något i mitt inlägg om varken sprutluder eller sexuellt utnyttjande.
Citera
2021-11-16, 12:40
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Då missförstod jag, för jag skrev inte något i mitt inlägg om varken sprutluder eller sexuellt utnyttjande.
Han spann mer vidare på det jag sa, det var jag som sa något om luder, eller rättare sagt luder-uniform.

Och visst ska man få klä sig som man vill. Men ingen lever i en bubbla där ens handlingar inte påverkar någon. Rövkort kjol, nätstrumpor och högklackat är ju inte business casual om man säger så. Klär man sig som en brud i en porrfilm, då får man räkna med att folk tror att man är kukhungrig.
Citera
2021-12-25, 09:03
Medlem
plusnios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Hon ser ut som odjuret i odjuret och skönheten..klart hon var tvungen att operera sig.
Hon är ful som stryk.

Ja, hon blev ful-som-stryk iaf efteråt.
Älskade henne i Solsidan bla, men efter den misslyckade ansiktsförändringen så känns det mest pinsamt att se henne.

Hon som alltid har tryckt på att man ska bli älskad/omtyckt oavsett utseende, gör hon om sig själv tillfullo.....
Med det sjönk hon som en gråsten för mig, och allt med henne är nu totalt ointressant- hon blev för mig helt obetydlig.
Citera
2021-12-29, 10:14
Medlem
Manjakiss avatar
Börjar mer och mer så ut som en sönderpperrerad transa
Är det verkligen Inge här som knullat henne?
Citera
2022-01-06, 12:35
Medlem
Tosingens avatar
Är det ingen här som har lyssnat på hennes nya podd ”Skalla dagen”? Undrar vad hon och hennes gäster pratar om och hur samtalstonen är där! Måste betala för att lyssna, vilket jag inte vill göra. Titeln tycker jag antyder en mindre sympatiskt variant på carpe diem.
Citera
2022-05-07, 11:00
Medlem
snurresprettiss avatar
Vilken ö utanför Göteborg är det hon bor på?
Citera
2022-05-10, 06:15
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Börjar mer och mer så ut som en sönderpperrerad transa
Är det verkligen Inge här som knullat henne?

Tror ingen med glädje skulle erkänna att man satt på henne. Aldrig fått såna äckelvibbar av en människa jag aldrig träffat , som jag får av henne. Hon är anledningen till att jag hatar feminister.

Hon är en talanglös skådis vars enda talang är att prata med sin efterblivna dialekt. Se bara solsidan, ack Värmland, de där skadade sketcherna när hon ska spela flera olika kärringar. Ingen manlig skådis hade fått vara så dålig och intetsägande och fortsatt få jobb. Undantaget är ju Stefan och Krister.

Hon vet att hon är en dålig skådis så hon har gjort till sitt uppdrag att ”rensa bort alla svin”

Jävla sopa, skulle inte pissa på henne om hon brann. Men det får man ju inte tycka för då är man kvinnohatare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in