2021-12-27, 14:58
Medlem
D3adknights avatar
Funkar och lägga till. Men står ju att man ska betala över 100.000 kr. :P billigt och bra va.
Citera
2021-12-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D3adknight
Funkar och lägga till. Men står ju att man ska betala över 100.000 kr. :P billigt och bra va.
Gå med i deras kundklubb tar 1 min sen lägg till den så blir det 5990:-
Citera
2021-12-27, 21:31
Medlem
D3adknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Gå med i deras kundklubb tar 1 min sen lägg till den så blir det 5990:-

Gjorde det och i samma sekund så var den "utsåld". Så min vanliga tur. Men har inte direkt bråttom med att införskaffa mig en konsol.

Men tusen tack för ditt förtydligande. Tack.
Citera
2021-12-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D3adknight
Gjorde det och i samma sekund så var den "utsåld". Så min vanliga tur. Men har inte direkt bråttom med att införskaffa mig en konsol.

Men tusen tack för ditt förtydligande. Tack.
Inga problem bättre lycka nästa gång
Citera
2021-12-27, 22:47
Medlem
D3adknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Inga problem bättre lycka nästa gång

Vänligt av dig att hjälpa. God fortsättning.
Citera
2021-12-27, 23:43
Medlem
dovAkins avatar
Min order är mottagen och allt och står förväntad leverans tid i mrgn men dem har inte packat den ännu enligt hemsidan?
Citera
2021-12-28, 06:45
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gojsmojs
Om man ska köpa en skärm till ps5 idag. Vilken ska man välja för att få ut Max av konsolen?

OLED, 4K, 120hz, HDMI 2.1.

Hade själv köpt en LG.
Citera
2021-12-28, 06:59
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Återkopplar om min julklapp som jag gav bort.

Själva konsolen var ju succé. Ungen började nästan lipa, klart oväntad present.

Call of duty = succé.
Ratchet & Clank = så där ingen direkt wow
Spiderman Miles Morales = succé.

Nu till min fråga. Ni som spelat Driveclub tidigare på PS4 hur är Gran Turismo i jämförelse? Funderar på att köpa det när nya släpps under 2022 och ratt med tillhörande stol som present.

Du skämmer bort ungen... inte bra

Driveclub är mer åt arcade hållet, gillade de inte, kändes som shovelware.

Medans Gran Turismo är mer realistiskt, en premium simulator med perfekta bilmodeller och banor med massa bildelar och körkort man kan ta. Jag föredrar Gran Turismo personligen men kan definitvt förstå att barn inte gör det.

Hur gammal är han? Gillar han bilar?
Citera
2021-12-28, 19:56
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Du skämmer bort ungen... inte bra

Driveclub är mer åt arcade hållet, gillade de inte, kändes som shovelware.

Medans Gran Turismo är mer realistiskt, en premium simulator med perfekta bilmodeller och banor med massa bildelar och körkort man kan ta. Jag föredrar Gran Turismo personligen men kan definitvt förstå att barn inte gör det.

Hur gammal är han? Gillar han bilar?

Det är en mina bröders söner som gjort sig förtjänt av det han får. Toppbetyg i skolan skall alltid premieras. Tonåring som går på högstadiet, sonen jag aldrig fick.

Tycker att det du beskriver av GT låter lockande. Har själv kört mycket Driveclub som avkoppling. Synd att de lade ner företaget och att det inte går att köra online eller uppdatera det längre. Det blir att invänta nya GT då, tack för dina synpunkter.
Citera
2021-12-28, 21:12
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Återkopplar om min julklapp som jag gav bort.

Själva konsolen var ju succé. Ungen började nästan lipa, klart oväntad present.

Call of duty = succé.
Ratchet & Clank = så där ingen direkt wow
Spiderman Miles Morales = succé.

Nu till min fråga. Ni som spelat Driveclub tidigare på PS4 hur är Gran Turismo i jämförelse? Funderar på att köpa det när nya släpps under 2022 och ratt med tillhörande stol som present.
Herregud människa, skaffade du inte Devil May Cry 5 till ungen? Våld kan ju inte vara ett problem om du köper CoD till honom. Ska du höja din brorsons IQ så är det DMC5: Special Edition som gäller. Det är ganska likt Ratchet & Clank till hur man spelar, bara betydligt mer utmanande, roligare, snabbare, kräver mer skicklighet, en långt intressantare handling och ungefär tusen gånger mer badass. DMC5 är hardcore gaming i ett nötskal. Efter att han har varvat DMC5 så kommer han att ha 40 IQ poäng högre och vara redo för polishögskolan nästa år. DMC5 är liksom rent testosteron!

Jag kan inget om racingspel (bortsett från WipeOut så spelar jag inte racingspel), däremot om du ändå ska köpa extra tillbehör så hade jag köpt virtual reality headset och något ballt VR spel (finns ju bland annat Spiderman osv, många gratis VR spel på PSN+ också). Det är en betydligt bättre present än ett bilspel och en ratt om du frågar mig. Ratt och bilspel kan du ge honom nästa gång.

Sist jag kollade så finns det bara PS4:ans VR till PS5, men PS5 ska få ett eget VR headset snart.
Senast redigerad av EliasAlucard 2021-12-28 kl. 21:16.
Citera
2021-12-28, 21:58
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Herregud människa, skaffade du inte Devil May Cry 5 till ungen? Våld kan ju inte vara ett problem om du köper CoD till honom. Ska du höja din brorsons IQ så är det DMC5: Special Edition som gäller. Det är ganska likt Ratchet & Clank till hur man spelar, bara betydligt mer utmanande, roligare, snabbare, kräver mer skicklighet, en långt intressantare handling och ungefär tusen gånger mer badass. DMC5 är hardcore gaming i ett nötskal. Efter att han har varvat DMC5 så kommer han att ha 40 IQ poäng högre och vara redo för polishögskolan nästa år. DMC5 är liksom rent testosteron!

Jag kan inget om racingspel (bortsett från WipeOut så spelar jag inte racingspel), däremot om du ändå ska köpa extra tillbehör så hade jag köpt virtual reality headset och något ballt VR spel (finns ju bland annat Spiderman osv, många gratis VR spel på PSN+ också). Det är en betydligt bättre present än ett bilspel och en ratt om du frågar mig. Ratt och bilspel kan du ge honom nästa gång.

Sist jag kollade så finns det bara PS4:ans VR till PS5, men PS5 ska få ett eget VR headset snart.

Ska titta på spelet du tipsar om. Återkommer, tittade när han spelade CoD det var rätt häftigt faktiskt.
Citera
2021-12-28, 22:23
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ska titta på spelet du tipsar om. Återkommer, tittade när han spelade CoD det var rätt häftigt faktiskt.
Här är en bra, kort recension av IGN:

Devil May Cry 5 Review:
https://www.youtube.com/watch?v=teMfDQrgQXA

Tänk på att recensionen ovan är originalversionen; Special Edition är ännu bättre. DMC5: SE är rätt billig om man köper den på skiva, kan tilläggas. Tro mig, han kommer bli nöjd
Senast redigerad av EliasAlucard 2021-12-28 kl. 22:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in