2021-12-22, 17:59
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
Dum fråga säkerligen, men om jag laddar ned Forza 5 igen från gamepass på min nya Series X kommer min "progress" av spelet vara sparad från det jag spelade på min Xbox One S?
Ja.
Citera
2021-12-28, 00:18
Medlem
Elspermelinos avatar
Danke.

Har någon nåt tips på headset?

Blir helt snurrig av alla alternativ.

Tänkte först xvision cloud II men dessa förlorar ju massa funktioner/features om man bara använder 3.5mm
Sen tänkte jag Xbox Wiresless men dessa har jag läst att de kan ha latency.

Budget max 1000kr
Citera
2021-12-28, 10:09
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elspermelino
Danke.

Har någon nåt tips på headset?

Blir helt snurrig av alla alternativ.

Tänkte först xvision cloud II men dessa förlorar ju massa funktioner/features om man bara använder 3.5mm
Sen tänkte jag Xbox Wiresless men dessa har jag läst att de kan ha latency.

Budget max 1000kr

Ha lite uppsikt på Corsair HS75 XB, brukar då och då sjunka i pris till runt en tusenlapp.
Sköna och har riktigt bra ljud. Minuset är att man kan glömma försöka uppdatera dom via nåt program på datorn. För mig funkade aldrig det men lurarna fungerar perfekt till Xboxen.
Citera
2021-12-28, 10:55
Medlem
Elspermelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Ha lite uppsikt på Corsair HS75 XB, brukar då och då sjunka i pris till runt en tusenlapp.
Sköna och har riktigt bra ljud. Minuset är att man kan glömma försöka uppdatera dom via nåt program på datorn. För mig funkade aldrig det men lurarna fungerar perfekt till Xboxen.
Tack för tips! Dessa ligger på 1748kr just nu men har varit nere på tusenlappen några ggr, så jag håller ett öga på dessa
Senast redigerad av Elspermelino 2021-12-28 kl. 11:04.
Citera
2021-12-29, 19:29
Medlem
https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/xbox/xbox-konsol/microsoft-xbox-series-x/1011151.14412/ Xbox series x inne hos netonet
Citera
2021-12-30, 06:56
Medlem
HeavyPops avatar
Hallå

Jag har köpt via min xbox x ett fortsättningsspel till Valhalla AC... Men grejen är att jag inte hittar det nu.
Det står att jag har köpt det, men nu fattar jag inte ett skit hur jag faktiskt ska göra om jag vill spela det.

Nån som vet hur man gör..? Oerhört tacksam för svar.
Citera
2021-12-30, 08:16
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Hallå

Jag har köpt via min xbox x ett fortsättningsspel till Valhalla AC... Men grejen är att jag inte hittar det nu.
Det står att jag har köpt det, men nu fattar jag inte ett skit hur jag faktiskt ska göra om jag vill spela det.

Nån som vet hur man gör..? Oerhört tacksam för svar.
Fortsättningsspel?

Menar du DLC? I så fall måste du gå till en viss punkt på kartan eller prata med en viss NPC i spelet för att påbörja DLC-kampanjen. Det finns liksom inget alternativ i menyerna "Spela DLC" utan det blir "inbakat" i huvudspelet.
Citera
2021-12-30, 15:27
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Fortsättningsspel?

Menar du DLC? I så fall måste du gå till en viss punkt på kartan eller prata med en viss NPC i spelet för att påbörja DLC-kampanjen. Det finns liksom inget alternativ i menyerna "Spela DLC" utan det blir "inbakat" i huvudspelet.

Ja Valhalla AC...
...och nu har jag köpt Druids grejen för 250 spänn...
Okej, tack för hjälpen.
Vet du vilken gubbe eller plats man ska tjöta med..?
Citera
2021-12-30, 15:30
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Ja Valhalla AC...
...och nu har jag köpt Druids grejen för 250 spänn...
Okej, tack för hjälpen.
Vet du vilken gubbe eller plats man ska tjöta med..?
You can start the Wrath of the Druids questline by speaking to Azar at the docks in Ravensthorpe. For Azar to appear you will need to have reached England and completed at least one regional arc.

Det tog två sekunder att googla.

Om det nu var Druids du syftade på i ditt första inlägg...
Citera
2021-12-30, 21:44
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
You can start the Wrath of the Druids questline by speaking to Azar at the docks in Ravensthorpe. For Azar to appear you will need to have reached England and completed at least one regional arc.

Det tog två sekunder att googla.

Om det nu var Druids du syftade på i ditt första inlägg...

Yeah det kan vi gott si...jak fixa det på en gang...

Tomen opp
Citera
2022-01-03, 20:53
Medlem
Plastartikels avatar
Försökt få tag i en Xbox Series X länge nu, men helt jävla omöjligt och nu är alla slut igen..
Står ju inget leveransdatum någonstans.
Är fan ofrivilligt Xbox X-lös.
Citera
2022-01-03, 22:00
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Försökt få tag i en Xbox Series X länge nu, men helt jävla omöjligt och nu är alla slut igen..
Står ju inget leveransdatum någonstans.
Är fan ofrivilligt Xbox X-lös.

Fanns ju relativt nyligen på webhallen och Netonnet bl.a.
Problemet är att man måste hugga snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in