2021-12-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Men vad har det med saken att göra!?
Tro gör man i kyrkan. Det är deras biologiska gemensamma barn.
Citera
2021-12-27, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard12345
Tro gör man i kyrkan. Det är deras biologiska gemensamma barn.

Nja, knappt där.. Men det är ot.
Citera
2021-12-27, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0574
Hörde att en person hade hittats skjuten utanför huset.
Ja om du med utanför huset menar 2100 meter från branden så hittades en skjuten man på Circkle K Gävlevägen.
Men det har inget med branden att göra.
Citera
2021-12-27, 19:38
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Deras kvarlevor ligger väl antagligen där mitt i allt bråte.

Tycker det verkar märkligt. Det har ju gått flera dygn - tur det inte exempelvis har snöat i den delen av landet.... (?)

Eventuell nederbörd i området blir enbart strössel på tomten. Det är allt vatten som räddningstjänsten sprutade över huset som förvandlat tomten och husresterna till en isbana. Inga föremål ligger lösa, som när hus brinner ner i plusgrader.
Citera
2021-12-27, 19:46
Medlem
QueenKoralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Men vad har det med saken att göra!?

Jag svarade på ett inlägg där man skrivit att han inte var pappa till barnen.
Jag undrade hur man kunde veta det..
Jag reagerade på att det ofta dras slutsatser på väldigt konstiga grunder, att det spekuleras på konstiga grunder, som att om dom gift sig 2014 så kan han inte vara pappa till barnet som föddes 2-4 år tidigare.
Om det var giftermålet som skrivaren grundade sin slutsats på, att han inte var pappan, så tycker jag att det var en konstig bedömning..
Därav min fråga..
Vad det har med saken att göra frågar du mig?
Ja, jag tänker att antingen så antas det saker lite väl lätt, eller så finns det ju någon pappa till barnen någonstans som förlorat sina barn, som behöver få veta att dom ev är borta och det i sig är ju ytterligare tragiskt.
Citera
2021-12-27, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueenKorall
Jag svarade på ett inlägg där man skrivit att han inte var pappa till barnen.
Jag undrade hur man kunde veta det..
Jag reagerade på att det ofta dras slutsatser på väldigt konstiga grunder, att det spekuleras på konstiga grunder, som att om dom gift sig 2014 så kan han inte vara pappa till barnet som föddes 2-4 år tidigare.
Om det var giftermålet som skrivaren grundade sin slutsats på, att han inte var pappan, så tycker jag att det var en konstig bedömning..
Därav min fråga..
Vad det har med saken att göra frågar du mig?
Ja, jag tänker att antingen så antas det saker lite väl lätt, eller så finns det ju någon pappa till barnen någonstans som förlorat sina barn, som behöver få veta att dom ev är borta och det i sig är ju ytterligare tragiskt.

Ok. Ställt till fel person. Sorry...
Citera
2021-12-27, 20:34
Medlem
Mamman har tydligen jobbat som modell. Vacker var hon verkligen
Citera
2021-12-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungsgarden
Eventuell nederbörd i området blir enbart strössel på tomten. Det är allt vatten som räddningstjänsten sprutade över huset som förvandlat tomten och husresterna till en isbana. Inga föremål ligger lösa, som när hus brinner ner i plusgrader.

Vilket elände att försöka söka rätt på kvarlevor om allt ligger fastfruset huller om buller...
Citera
2021-12-27, 20:48
Avslutad
Har man grävt fram liken ur rasmassorna än?
Citera
2021-12-27, 20:52
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Har man grävt fram liken ur rasmassorna än?
Svar: nej
Citera
2021-12-27, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
No shit, Sherlock.
Välkommen in i matchen...

Varför så bitsk mot den du svarade?
H*n hade ju en intressant synpunkt om skorstensmuren.

Du hade ju dessutom själv fel när du påstod att polititransport är den som hämtar avlidna efter brand och tågolyckor osv.

I Gästrikland och Hälsingland är det nämligen Fonus som har det avtalet med polisen och regionen. Inte Politivagnen som i Stockholm.
Citera
2021-12-27, 20:56
Medlem
Rent allmänt: Hur är brandsäkerheten på en sån här villa? Skulle man bygga såna hus med dagens brandsäkerhetsnormer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in