• 1
  • 2
2021-09-25, 15:53
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Della Sports sommarvikarie som fortsatt efter sommaren. Tycker den r rolig. Avsnittet om Alex Schulman r nog det bsta n s lnge. Smst r nog det om Jocke Berg, kndes bara som de gissade om hur Jocke r och gtt p mediabilden av Kent, medan det om Alex Schulman s var Tora ett riktigt fan av Alex och hade en del info.

Hov1 och Pontus Rasmusson var bra avsnitt, men mste erknna att jag r fr gammal fr att konsumera dessa.

Sebastian Mattsson tycker jag har vart bra nr han tex vart med i AMK Morgon och gillar hans persona.

Vad tycker ni? Vilka hoppas ni p att det kommer avsnitt om? Ett avsnitt om den lillkukade Sigge Eklund hade ju inte vart dumt med Tora som gst igen.
Citera
2021-09-25, 17:25
Medlem
Jag har lyssnat p alla avsnitt frutom det om Bibi Rd och avsnittet om Birro r min favorit n s lnge. Gsten Marcus Thapper r alltid rolig att lyssna p, de prickade in Birros person trffskert och Sebastians smtt bisarra historier relaterade till hans egen besatthet av Birro var fruktansvrt roliga. En podd som jag fortsatt kommer att flja!
Senast redigerad av FritiofPiraten 2021-09-25 kl. 17:28.
Citera
2021-09-26, 09:42
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Jag har lyssnat p alla avsnitt frutom det om Bibi Rd och avsnittet om Birro r min favorit n s lnge. Gsten Marcus Thapper r alltid rolig att lyssna p, de prickade in Birros person trffskert och Sebastians smtt bisarra historier relaterade till hans egen besatthet av Birro var fruktansvrt roliga. En podd som jag fortsatt kommer att flja!

Just det. Det avsnittet om Birro var ju faktiskt nstan bttre n Schulman-avsnittet. Sen ganska intressant nu att Hanif Balis tjej r med i frsta avsnittet och snackar bakom ryggen p honom!
Citera
2021-09-26, 21:35
Ja, Birroavsnittet r min favorit.

Gillade ocks avsnittet dr Essy Klingberg pratade om Per Wstberg.

Premiravsnittet om Hanif Bali r sklart ocks bra.
Citera
2021-10-04, 19:21
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Dagens avsnitt som var bakom ryggen p Felix Herngren med Martin Soneby var bra, fastn man (jag) har hrt historien 43 ggr i AMK Morgon s var det bra.

Frra veckans avsnitt om tjejgrupper tyckte jag ocks var kul! Helt klart en podd man ser fram emot p mndagarna!
Senast redigerad av Henrik-Heinrich 2021-10-04 kl. 19:22. Anledning: Glmde skriva allt
Citera
2021-10-04, 19:22
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Ja, Birroavsnittet r min favorit.

Gillade ocks avsnittet dr Essy Klingberg pratade om Per Wstberg.

Premiravsnittet om Hanif Bali r sklart ocks bra.

Det avsnittet bakom ryggen p Per Wstberg har jag faktiskt inte lyssnat p nnu. Fr ta o gra de!
Citera
2021-10-04, 21:38
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Dagens avsnitt som var bakom ryggen p Felix Herngren med Martin Soneby var bra, fastn man (jag) har hrt historien 43 ggr i AMK Morgon s var det bra.

Frra veckans avsnitt om tjejgrupper tyckte jag ocks var kul! Helt klart en podd man ser fram emot p mndagarna!
Mste bara tack fr din rekommendation angende podden, helt klart en favorit.
Intressant att du tyckte frra avsnitt var kul. Jag fick flipp p tjejen, hon kunde aldrig fr bvelen komma till saken?!?! Sidospr kan vara roliga men blev bara rrigt och trkigt. Var tvungen av stnga fr att inte hamna i en psykos samt hlla nere blodtrycket. Kanske blev roligare senare ??
Citera
2021-10-05, 19:25
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Mste bara tack fr din rekommendation angende podden, helt klart en favorit.
Intressant att du tyckte frra avsnitt var kul. Jag fick flipp p tjejen, hon kunde aldrig fr bvelen komma till saken?!?! Sidospr kan vara roliga men blev bara rrigt och trkigt. Var tvungen av stnga fr att inte hamna i en psykos samt hlla nere blodtrycket. Kanske blev roligare senare ??

Jag tyckte det var ganska roligt. Inte ngot favoritavsnitt. Men knde igen mig hur det r i en del Facebook-grupper. Och d r jag inte med i ngra speciellt politiska grupper. Utan filmgrupper och snt. Och man mrker nr nn admin har gtt o blivit maktmissbrukare. :P Annars hller jag med i att det tog vldigt lng tid fr gsten att komma fram till vad hon ville sga.
Citera
2021-10-06, 19:41
Medlem
tjenaretjenares avatar
Avsnittet om Birro och pontus rasmusson r det enda som duger. Avsnittet om Felix Herngren var ganska blekt, kndes mest som en avundsjuk person som satt och hade komplex.
Citera
2021-12-27, 01:26
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Den hr mannen verkar ju helt strd. Precis lyssnat p Birro-avsnittet och det han gjort r ju helt vrickat. Helt i linje med alla andra vnsterextrema narcissister i och fr sig, men att han inte ens skms fr att bertta om sina eskapader ppet fr alla att hra? Skulle detta vara roligt?

Nja, finns ngra bra avsnitt i alla fall. Men han verkar ju helt spritt sprngande.
Citera
2021-12-27, 17:28
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Avsnittet dr juden Aron Flam kls av var underhllande.
Hade grna sett att man var betydligt mer kritisk mot rkesvinen Schulman och Schyffert ocks.
Citera
2021-12-27, 18:34
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettiga-babbar
Avsnittet dr juden Aron Flam kls av var underhllande.
Hade grna sett att man var betydligt mer kritisk mot rkesvinen Schulman och Schyffert ocks.

Ja, jag tycker ocks att Kringlan var lite vl snll mot Schyffert.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in