• 1
  • 2
2021-09-25, 15:53
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Della Sports sommarvikarie som fortsatt efter sommaren. Tycker den är rolig. Avsnittet om Alex Schulman är nog det bästa än så länge. Sämst är nog det om Jocke Berg, kändes bara som de gissade om hur Jocke är och gått på mediabilden av Kent, medan det om Alex Schulman så var Tora ett riktigt fan av Alex och hade en del info.

Hov1 och Pontus Rasmusson var bra avsnitt, men måste erkänna att jag är för gammal för att konsumera dessa.

Sebastian Mattsson tycker jag har vart bra när han tex vart med i AMK Morgon och gillar hans persona.

Vad tycker ni? Vilka hoppas ni på att det kommer avsnitt om? Ett avsnitt om den lillkukade Sigge Eklund hade ju inte vart dumt med Tora som gäst igen.
Citera
2021-09-25, 17:25
Medlem
Jag har lyssnat på alla avsnitt förutom det om Bibi Rödöö och avsnittet om Birro är min favorit än så länge. Gästen Marcus Thapper är alltid rolig att lyssna på, de prickade in Birros person träffsäkert och Sebastians smått bisarra historier relaterade till hans egen besatthet av Birro var fruktansvärt roliga. En podd som jag fortsatt kommer att följa!
Senast redigerad av FritiofPiraten 2021-09-25 kl. 17:28.
Citera
2021-09-26, 09:42
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritiofPiraten
Jag har lyssnat på alla avsnitt förutom det om Bibi Rödöö och avsnittet om Birro är min favorit än så länge. Gästen Marcus Thapper är alltid rolig att lyssna på, de prickade in Birros person träffsäkert och Sebastians smått bisarra historier relaterade till hans egen besatthet av Birro var fruktansvärt roliga. En podd som jag fortsatt kommer att följa!

Just det. Det avsnittet om Birro var ju faktiskt nästan bättre än Schulman-avsnittet. Sen ganska intressant nu att Hanif Balis tjej är med i första avsnittet och snackar bakom ryggen på honom!
Citera
2021-09-26, 21:35
Ja, Birroavsnittet är min favorit.

Gillade också avsnittet där Essy Klingberg pratade om Per Wästberg.

Premiäravsnittet om Hanif Bali är såklart också bra.
Citera
2021-10-04, 19:21
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Dagens avsnitt som var bakom ryggen på Felix Herngren med Martin Soneby var bra, fastän man (jag) har hört historien 43 ggr i AMK Morgon så var det bra.

Förra veckans avsnitt om tjejgrupper tyckte jag också var kul! Helt klart en podd man ser fram emot på måndagarna!
Senast redigerad av Henrik-Heinrich 2021-10-04 kl. 19:22. Anledning: Glömde skriva allt
Citera
2021-10-04, 19:22
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Ja, Birroavsnittet är min favorit.

Gillade också avsnittet där Essy Klingberg pratade om Per Wästberg.

Premiäravsnittet om Hanif Bali är såklart också bra.

Det avsnittet bakom ryggen på Per Wästberg har jag faktiskt inte lyssnat på ännu. Får ta o göra de!
Citera
2021-10-04, 21:38
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Dagens avsnitt som var bakom ryggen på Felix Herngren med Martin Soneby var bra, fastän man (jag) har hört historien 43 ggr i AMK Morgon så var det bra.

Förra veckans avsnitt om tjejgrupper tyckte jag också var kul! Helt klart en podd man ser fram emot på måndagarna!
Måste bara tack för din rekommendation angående podden, helt klart en favorit.
Intressant att du tyckte förra avsnitt var kul. Jag fick flipp på tjejen, hon kunde aldrig för bövelen komma till saken?!?! Sidospår kan vara roliga men blev bara rörigt och tråkigt. Var tvungen av stänga för att inte hamna i en psykos samt hålla nere blodtrycket. Kanske blev roligare senare ??
Citera
2021-10-05, 19:25
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Måste bara tack för din rekommendation angående podden, helt klart en favorit.
Intressant att du tyckte förra avsnitt var kul. Jag fick flipp på tjejen, hon kunde aldrig för bövelen komma till saken?!?! Sidospår kan vara roliga men blev bara rörigt och tråkigt. Var tvungen av stänga för att inte hamna i en psykos samt hålla nere blodtrycket. Kanske blev roligare senare ??

Jag tyckte det var ganska roligt. Inte något favoritavsnitt. Men kände igen mig hur det är i en del Facebook-grupper. Och då är jag inte med i några speciellt politiska grupper. Utan filmgrupper och sånt. Och man märker när nån admin har gått o blivit maktmissbrukare. :P Annars håller jag med i att det tog väldigt lång tid för gästen att komma fram till vad hon ville säga.
Citera
2021-10-06, 19:41
Medlem
tjenaretjenares avatar
Avsnittet om Birro och pontus rasmusson är det enda som duger. Avsnittet om Felix Herngren var ganska blekt, kändes mest som en avundsjuk person som satt och hade komplex.
Citera
2021-12-27, 01:26
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Den här mannen verkar ju helt störd. Precis lyssnat på Birro-avsnittet och det han gjort är ju helt vrickat. Helt i linje med alla andra vänsterextrema narcissister i och för sig, men att han inte ens skäms för att berätta om sina eskapader öppet för alla att höra? Skulle detta vara roligt?

Nåja, finns några bra avsnitt i alla fall. Men han verkar ju helt spritt språngande.
Citera
2021-12-27, 17:28
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Avsnittet där juden Aron Flam kläs av var underhållande.
Hade gärna sett att man var betydligt mer kritisk mot ärkesvinen Schulman och Schyffert också.
Citera
2021-12-27, 18:34
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettiga-babbar
Avsnittet där juden Aron Flam kläs av var underhållande.
Hade gärna sett att man var betydligt mer kritisk mot ärkesvinen Schulman och Schyffert också.

Ja, jag tycker också att Kringlan var lite väl snäll mot Schyffert.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in