2021-12-19, 17:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Fy fan såg henne i tidningen idag. Den draken ska inte vara i usa och representera Sverige. Hon kanske borde träna lite mer och supa lite mindre ?
Ja heffaklumpen gillar det goda. Fläsket måste få hjälp snart innan hon rullar fram.
Citera
2021-12-19, 19:28
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja heffaklumpen gillar det goda. Fläsket måste få hjälp snart innan hon rullar fram.

Haha ja fan jag förstår inte varför man väljer att vara så fet. Hon har ju pengar för att kunna få hjälp av både dietister och personliga tränare . Men som någon skrev tidigare , hon väljer att stå med ett glas alkohol varje dag. Fan vad störigt med ett sånt framgångsrikt fetto.
Hon lär inte hitta någon vettig kille
Citera
2021-12-24, 09:22
Medlem
Molly Sandén säger såhär i Aftonbladet om en av hennes värsta jular.

Citat:
– Det var en jul när det blev ett jättebråk med ett av mina ex. Det var i samband med att en nära släkting till honom gick bort så jag lämnade mitt julfirande för att vara med honom och för att rädda förhållandet. Det blev det största traumat för mina småsystrar när jag lämnade dem för att vara med honom. De pratar fortfarande om ”Den där julen när du drog och lämnade oss!” Jag gjorde det av hänsyn till honom, men i efterhand kan jag känna att det var felprioriterat.

Vilket ex kan det vara?
Citera
2021-12-24, 13:37
Medlem
Citat:
Haha ja fan jag förstår inte varför man väljer att vara så fet. Hon har ju pengar för att kunna få hjälp av både dietister och personliga tränare . Men som någon skrev tidigare , hon väljer att stå med ett glas alkohol varje dag. Fan vad störigt med ett sånt framgångsrikt fetto.
Hon lär inte hitta någon vettig kille

Seriöst? Fet? I vilken värld lever du ? Hon är en högst normalviktig ung kvinna och ser väldigt vacker och välmående ut och en vettig kille har hon ju redan så…. God Jul 😃
Citera
2021-12-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Seriöst? Fet? I vilken värld lever du ? Hon är en högst normalviktig ung kvinna och ser väldigt vacker och välmående ut och en vettig kille har hon ju redan så…. God Jul 😃
Har hon kille nu? Hon flamsade ju runt med en massa tjejer i LA.
Citera
2021-12-25, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
” Rosa himmel över penthousemiljoner
Rosa himmel igen
Rosa himmel och de svarta SUV:arna
Har dubbelparkerat halva stan
Feeden full av LA-palmer
Laptops, drinkar, hits i panik
Jag tar ett år till på tunnelbanan
Nå'n måste stanna, I mean, please”

Dummaste text jag nånsin hört 😂😂
Bra att dom kallade henne ”to fat” i LA 😂😂✌️

Det där är Jonathan Johanssons text.
Citera
2021-12-30, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Har hon kille nu? Hon flamsade ju runt med en massa tjejer i LA.
Japp
Citera
2021-12-30, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Haha riktiga sorliga personer som sitter och skriver om hennes vikt, garanterat incels.

Håller med. Molly är inte smal, precid samma som t ex Myriam Bryant. Men det går nog ingen nöd på någon av dem. Både vad gäller karriär eller privatliv/relationer. Jobbigt att vara så bitter som en del här.
Citera
2022-01-18, 16:43
Medlem
ChiCoLas avatar
Diabetestjockisen ska tydligen spela på Scandinavium den 17 mars.
Vet att fundamenten där gick sönder när Springsteen var där en gång. Undrar hur marken ska klara att monsterfettot ska lufsa runt där .
Citera
2022-01-19, 08:26
Medlem
Nosstocks avatar
Molly är en av världens vackraste människor. Och har en riktigt fin röst.

Dock tråkigt för henne att hon blir mobbad av en massa misslyckade, överviktiga, socialbidragstagande Flashbackare.
Bor ni hemma?
Citera
2022-01-19, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Citat:
Diabetestjockisen ska tydligen spela på Scandinavium den 17 mars.
Vet att fundamenten där gick sönder när Springsteen var där en gång. Undrar hur marken ska klara att monsterfettot ska lufsa runt där .

Kallar ni jättefina Molly för "heffaklump". "diabetestjockis" och "monsterfetto"?
Seriöst. Vad är det för fel på er? (Yes jag känner incel-vibbarna...)
Citera
2022-01-19, 18:03
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Kallar ni jättefina Molly för "heffaklump". "diabetestjockis" och "monsterfetto"?
Seriöst. Vad är det för fel på er? (Yes jag känner incel-vibbarna...)

Hahaha
Men kan du snälla argumentera för mig varför man ska acceptera att en överviktig diabetiker ska vara förebild för våra döttrar och systrar ?
Övervikt är ett samhällsproblem och ett aktivt val. Vi ser ner på folk som röker och super ner sig till den grad att de krävs sjukvård. Varför ska vi då premiera en tjej som ätit så mycket gottis att magen hänger på trekvart om hon inte har byxor eller bikiniunderdel över naveln ?

Man ska inte se ut som spinkiga modeller i någon sjuk modellvärld, men varför ska man låta sin dallriga buk vara en ursäkt för att vara lat. Att vara stolt över sin kropp är inte samma sak som att kunna skita i hälsan. Okej om du är 50+ och inte har samma ämnesomsättning, men Molly är ung, och borde vara slank och frisk. Man blir inte överviktig av en slump.

Nu lägger ni av med att försvara henne , ögonaböj . Vad tror ni Molly tycker om att ni önskar henne fysisk ohälsa? KVINNOHATARE !!!
Senast redigerad av ChiCoLa 2022-01-19 kl. 18:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in