2021-12-23, 18:59
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Vid vilken udda tidpunkt spelade hon fotboll? Har aldrig framkommit i tråden just tidpunkten för fotbollsspelandet. Undrar var den uppgiften kommer ifrån eller du bara gissar???

Hon spelade fotboll i eftermiddag. Varför ska det vara udda tid förstår jag inte. Det kom fram i sökgruppen för Beata av hennes vänner. Dit kom Cezary som var "vansinnig" och Beata steg i bilen, tyvärr.
Citera
2021-12-23, 19:10
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han sov kanske utanför dörren den första natten sen blev det bilen? Han var väl dessutom skriven på adressen, hade han inte tillträde till sitt eget hem? Låter oerhört märkligt?

Du vet ingenting om varför C sov där, det är inte heller normalt att vara så inskränkt och fördomsfull som du är.

Bilen, kompis, vandrarhem, härbärge, en soffa på jobbet... Säg inte att du har missat uppgifterna i tråden om att han inte hade tillträde till sitt eget hem? Om hur polisen kommer och avhyser honom när han sover utanför dörren, för att B sannolikt hade rättsväsendet på sin sida när hon bytte lås och inte släppte in honom i sin egen bostad. Hur har du kunnat missa det?

Citat:
C verkar ha varit uppriktig och ärlig här, varför skulle han inte tala sanning för Barby när han i målande ordalag beskrev sina problem med hustrun?

Förutom att han ljög om åtminstone kronofogden och bilköpen. Du har själv sagt att i vårdnadstvister kan båda parter använda fula knep. Att baktala sin blivande exfru är väl inte en främmande tanke för en man som dig?

Citat:
/.../(Du ska också kalla Barby för Barby och inte språkgeniet, att förminska meningsmotståndare på ett barnsligt sätt förstör bara debatten)

Säger han som kallar sina meningsmotståndare lågpannad pöbel, godhetsknarkande, kacklande hönor, druckna, tappade, skvallerkärringar, manshatare, extremfeminister, klappträn och så vidare...
Citera
2021-12-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
Hon spelade fotboll i eftermiddag. Varför ska det vara udda tid förstår jag inte. Det kom fram i sökgruppen för Beata av hennes vänner. Dit kom Cezary som var "vansinnig" och Beata steg i bilen, tyvärr.

Jag trodde det var lägenheten på Professorsgatan dom hoppade in i bilen. När rubriceringen var människorov uppgavs lägenheten som brottsplats.
Citera
2021-12-23, 20:52
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Själv önskar jag CR en synnerligen God Jul I häktet. Har aldrig tillbringat en jul där. Men tror det är trevligare hemma.

C får säkert God Julmat på årets största dag trots att han sitter häktad och han får förhoppningsvis en rättvis prövning i tingsrätten, kanske blir han friad från mordmisstankarna om hypotesen om en tragisk olyckshändelse i anslutning till gräl visar sig stämma?

Har du några tankar kring detta?
Citera
2021-12-23, 20:53
Medlem
BoISarens avatar
Jag vet att det är OT men vill önska ALLA deltagare i tråden en riktigt God Jul. Vi som finns kvar här i jordelivet kan fira men en trogen mamma rycktes bryskt bort ifrån sina barn alldeles för tidigt. Inga klappar från mamma i år. Skänker dom en tanke med...

CR kan ,"fira" hur fan han vill. Hoppas han gillar julmaten i häktet
Citera
2021-12-23, 20:55
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Är du verkligen intresserad av att veta om C blev slagen eller vill du förminska relationsvåld mot män i allmänhet?

Eftersom det är ohyggligt vanligt med våld från båda parter i destruktiva relationer så kan väl det knappast komma som en överraskning om även C blev slagen?

https://www.gp.se/debatt/kvinnors-v%C3%A5ld-mot-m%C3%A4n-m%C3%A5ste-ocks%C3%A5-bek%C3%A4mpas-1.3949851

Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Det var en rak och ärlig fråga. Varför ifrågasätter du min fråga? Den är väl adekvat?
Jag bumpar min fråga
Citera
2021-12-23, 20:55
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Garanterad mördad, polacker brukar oftast ha kort stubin när det gäller svartsjuka om det nu är nåt sånt, slog säkert slint i skallen för gubben.

Ratzman Polskt? Låter mer Tysk Judiskt?
Citera
2021-12-23, 20:57
Medlem
Citat:
C får säkert God Julmat på årets största dag trots att han sitter häktad och han får förhoppningsvis en rättvis prövning i tingsrätten, kanske blir han friad från mordmisstankarna om hypotesen om en tragisk olyckshändelse i anslutning till gräl visar sig stämma?

Har du några tankar kring detta?
Tankar kring julmaten? Den är bättre i häktet än i arresten. Han får nog en liten jultallrik med både en bit skinka och lite sill. Men ingen snaps. God Jul på dig också Gräset.
Citera
2021-12-23, 21:03
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tankar kring julmaten? Den är bättre i häktet än i arresten. Han får nog en liten jultallrik med både en bit skinka och lite sill. Men ingen snaps. God Jul på dig också Gräset.

I alla fall behöver han inte laga maten själv. Det var ju så traumatiskt för honom att laga mat åt barnen ;-)
Citera
2021-12-23, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
I alla fall behöver han inte laga maten själv. Det var ju så traumatiskt för honom att laga mat åt barnen ;-)
I arresten är det Dafgårds och annat färdigfryst som mikras. CR är nog tacksam för häktet. Bättre käk.
Citera
2021-12-23, 21:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Vid vilken udda tidpunkt spelade hon fotboll? Har aldrig framkommit i tråden just tidpunkten för fotbollsspelandet. Undrar var den uppgiften kommer ifrån eller du bara gissar???

Mitt på dan ägde detta rum har jag fått höra av initierade källor. Det tar tid att ta sig dit också och förbereda. Så visst var det en udda tidpunkt för att träna fotboll mitt på blanka fredagen.

Hon hade tydligen inget jobb att sköta?
Citera
2021-12-23, 21:14
Medlem
sybels avatar
Citat:
Mitt på dan ägde detta rum har jag fått höra av initierade källor. Det tar tid att ta sig dit också och förbereda. Så visst var det en udda tidpunkt för att träna fotboll mitt på blanka fredagen.

Hon hade tydligen inget jobb att sköta?
Vilka jobbtider har en städerska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in