2021-12-23, 15:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NetProwler88
Enligt källor en rätt oskön person den där mamman. Slags konsult och bosatt med skum sambo i Botkyrka. Har enligt pålitliga källor försvarat Federleys beteende flera gånger på sin Facebook-sida under skandalerna.

Hur nära källorna är du ? Sist jag kollade var hon gift eller sambo med en snubbe ( inte den manligaste jag sett ) i ett bra villaområde söder om stan .

Sen har ju även Fs exman J vårdnad .
Citera
2021-12-23, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hur nära källorna är du ? Sist jag kollade var hon gift eller sambo med en snubbe ( inte den manligaste jag sett ) i ett bra villaområde söder om stan .

Sen har ju även Fs exman J vårdnad .

Rätt väl. De har rätt god insyn. Är väl radhus långt ut mot Botkyrka. Sambon verkar rätt udda.
Senast redigerad av NetProwler88 2021-12-23 kl. 16:00.
Citera
2021-12-23, 17:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NetProwler88
Rätt väl. De har rätt god insyn. Är väl radhus långt ut mot Botkyrka. Sambon verkar rätt udda.
Udda som pedergays dömda exsambo?
Vad är det för människor?
Var det de pedofila böjelserna som äktenskapet att krackelera?
Citera
2021-12-23, 19:31
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
” Ursprungligen postat av platyzma
För att vara i en Svensk större stad får det anses vara gott om barn och ungdomar i Stensjöns församling, Pederley har kanske medhjälpare på insidan Svenska Kyrkan?”

Stensjöns församling har en väldigt aktiv uppsökande ungdomsverksamhet.
De delar även aktivt reklam för verksamhetens olika ungdomsgrupper.

https://www.svenskakyrkan.se/molndal/ungdom
Senast redigerad av Lillamig72 2021-12-23 kl. 20:02.
Citera
2021-12-24, 07:36
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Jobbar hans nya ”Volvo-peddon ” på en skola??? Dömd för övergrepp???
Citera
2021-12-24, 07:47
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliastenbock
Ja , jobbade på skola .
Jag tror han är konstnären bakom några bilder som peddo-jonas och hans hemsida sponsrar . Men vet inte om det är så .
Citera
2021-12-24, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliastenbock

https://sverigesradio.se/artikel/6605995
Citera
2021-12-24, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Har Federley någon udda kink att han vill vara en liten flicka som lekt med mammas smink och sedan blir våldtagen av sin homopedofilpappa?

Och därför söker efter denna rollspelsaktör bland dömda pedofiler?

Återupplevt barndomstrauma?

Lite den teorin jag funderat på själv eller så är Federley också pedofil men oavsett så är det ju fullständigt sinnessjukt det hela.
Citera
2021-12-24, 17:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Lite den teorin jag funderat på själv eller så är Federley också pedofil men oavsett så är det ju fullständigt sinnessjukt det hela.
För mig är det solklart att Fredrik Federley är pedofil. Man "råkar" inte bara ha FEM (vad vi vet hittills) pedofiler i sin umgängeskrets.
Citera
2021-12-24, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
För mig är det solklart att Fredrik Federley är pedofil. Man "råkar" inte bara ha FEM (vad vi vet hittills) pedofiler i sin umgängeskrets.

Klart han är pedofil.

En gång kan man väl tänka att det otroligt dåligt omdöme skulle kunna göra att han fått ihop det med en annan pedofil.

Men inte två gånger.
Citera
2021-12-25, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vilka fem är det?

Jag känner till den nuvarande, den förra som nyss hade kommit ut fängelset, och Thomas Qvick som han besökte i fängelset, men vilka är de andra två?

Ja det är sjukt, har han dessutom sexuella förhållanden med dessa då är det ännu tydligare. Jag skulle ha svårt att vara kompis med en dömd pedofil, även om jag bara misstänkte pedofil dragning.
Citera
2021-12-25, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Ja, det är ofattbart!
Det är så många faktorer som spelar in i allt det här och så mycket konstigheter rörande dessa, för att detta bara skulle vara en serie av slumpartade händelser..

Ofattbart ja. Federley har enligt trovärdiga personer alltid varit stökig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in