2021-12-22, 05:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Har Federley någon udda kink att han vill vara en liten flicka som lekt med mammas smink och sedan blir våldtagen av sin homopedofilpappa?

Och därför söker efter denna rollspelsaktör bland dömda pedofiler?

Återupplevt barndomstrauma?
Hans roll som "Ursula" är jag mycket fundersam över.
"Det var inte jag, det var Ursula"
Är Ursula kompis med Mållgan?
Citera
2021-12-22, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Och kanske kallar han sin dotter för Ursula när dömda pedofiler är på besök, får hon agera proxy för att Federley ska få återuppleva sina barndomstrauman?

Spekulationer, men man kan verkligen undra var böjelsen för dömda pedofiler kommer ifrån.

De bilder jag sett på "Ursula" ser ut som stereotypt billig undergiven gråtslampa och det kan indikera att han specifikt söker efter någon som vill behandla honom som sådan. En dömd pedofil ksn ge fullträff på den kinken.
Citera
2021-12-22, 06:43
Avslutad
Citat:

En människa kan ha många sidor, och strax innan krisen förra året sa de på P3 att Federley var så härlig, och speciellt då med denna Ursula
Citera
2021-12-22, 06:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Och kanske kallar han sin dotter för Ursula när dömda pedofiler är på besök, får hon agera proxy för att Federley ska få återuppleva sina barndomstrauman?

Spekulationer, men man kan verkligen undra var böjelsen för dömda pedofiler kommer ifrån.

De bilder jag sett på "Ursula" ser ut som stereotypt billig undergiven gråtslampa och det kan indikera att han specifikt söker efter någon som vill behandla honom som sådan. En dömd pedofil ksn ge fullträff på den kinken.

Nej nej , Ursula är ingen undergiven gråterska . Ursula är en riktigt vulgär kärring som tar för sig .
Citera
2021-12-22, 06:54
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nej nej , Ursula är ingen undergiven gråterska . Ursula är en riktigt vulgär kärring som tar för sig .

Tar för sig av sin egen dotter ihop med andra gränslösa peddon, flertalet av dom dömda…

Annie jag vet att du bara är en psykopatisk karriärist, men även ni måste ibland (bokstavligt talat) täcka er egen röv.
Citera
2021-12-22, 07:20
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chumlee
Man kan inte vara kristen och homosexuell. Dom som påstår det har ett annat evangelium än den som finns i Bibeln. Eget påhitt för att förvilla normala människor. Bibeln är glasklar på den punkten.
Religiösa människor påstår mycket och det står mycket motsägelsefullt trams i de där sagoböckerna. Federley kan nog välja de stycken han tycker passar honom och ursäktar hans livsval. Fast hans pedofilfetisch känns mer som en livsstil än enstaka val.
Citera
2021-12-22, 07:25
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Hela grejen att skylla mutresan på Ursula när han är en vuxen karl gav mig sociopatvibbar. Vissa regler gäller för Pedoplay, andra regler gäller för alla andra så "det är okej när han gör det". Typiskt för narcissister och sociopater att resonera så.

Om någon annan förälder blev ihop med en pederast och sexförbrytare skulle Ursula fullt övertygad kunna skriva tweets om hur fel det är. Men när han gör det är det för att han vill "ge killen en chans" och "inte vara fördomsfull".
Citera
2021-12-22, 07:46
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
En människa kan ha många sidor, och strax innan krisen förra året sa de på P3 att Federley var så härlig, och speciellt då med denna Ursula
Och på sina sociala medier tyckte Kakan Hermansson att Soran var en förebild för män innan #metoo. Det fick hon äta upp rätt snabbt.

Ursula fick valsa runt i alla möjliga godhetssignalsammanhang och det är själva problemet med företeelsen. Det handlar bara om att visa upp sig med vilka man tror stärker ens varumärke som God Kraft™. Det är även en uppvisning i självgod påhittad människokännedom. "Ursula" har diverse HBTQI-böjelser - alltså är hen god och jag vill visa upp mig med hen". Ursula var inte den som var den utan gillade ju att dra ladd och visa upp sig när någon ville godhetssignalera. Lite ludervarning på karln faktiskt.
Citera
2021-12-22, 09:37
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Vem är J. Lamotte som tvittrat? Och varför går du in o kollar vad han skriver? "Som bekant" ja visst. Nice try. Enligt dig är väl Federley feminist också, fast han aldrig har rört en kvinna.

Centern har stött sosse-regeringen i 7 år, då är de helt tydligt ett vänsterparti. Handling betyder mer än ord.
Citera
2021-12-22, 13:29
Medlem
Man undrar hur mamman till Federleys dotter är funtad. När hon märker att FF är en så pass sjuk man att han låter sin dotter sova under samma tak som flertalet dömda grova pedofiler i flera omgångar, tycker hon inte att det är helt galet fel?

Jag hade blivit helt tokig om min exfru släpat in en pedofil i mina (hypotetiska) barns liv, för att inte tala om hon låtit pedofiler BO hos henne flertalet gånger. Då hade jag garanterat ansökt om ensam vårdnad oavsett om jag på något sätt kunnat vara ”säker” på att barnen inte drabbats.
Citera
2021-12-22, 14:13
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Man undrar hur mamman till Federleys dotter är funtad. När hon märker att FF är en så pass sjuk man att han låter sin dotter sova under samma tak som flertalet dömda grova pedofiler i flera omgångar, tycker hon inte att det är helt galet fel?

Jag hade blivit helt tokig om min exfru släpat in en pedofil i mina (hypotetiska) barns liv, för att inte tala om hon låtit pedofiler BO hos henne flertalet gånger. Då hade jag garanterat ansökt om ensam vårdnad oavsett om jag på något sätt kunnat vara ”säker” på att barnen inte drabbats.

Ja, det är ofattbart!
Det är så många faktorer som spelar in i allt det här och så mycket konstigheter rörande dessa, för att detta bara skulle vara en serie av slumpartade händelser..
Citera
2021-12-22, 14:31
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice

Hon kanske är utköpt på nåt sätt i ett tidigt skede. Typ fått en hacka, 300.000 kr mot att hon avsäger sig vårdnaden och alla krav på att ha kontakt med barnet. Skulle vara typiskt för en personlighetsstörd, egocentrerade sociopat som Federley att agera ungefär så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in