2021-12-13, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D0dsknarkarnazi
Är det dem i blister som inte går att riva? Köpte dessa häromdagen. De verkade vara helt åt H skevdoserade åt det låga hållet. Kan nog vara så för din batch också - För på 1mg alpra ska du helt klart bli ångestfri om du har noll tolerans.
Tråkigt att höra. Det är så sjukt vad alla har olika upplevelser av ksalol. I en del trådar så skriver folk att de är asfeta men andra får ingen effekt alls.
Känner naturligtvis till att i princip all ksalol på marknaden är kopior, men de behöver ju inte vara sämre för de. Svårt o veta innan man köper de bara.
Citera
2021-12-13, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimeraz
Tänkte käka 1mg Ksalol om nån timme, räcker denna dos för att bli lite avslappnad o mysig såhär på kvällskvisten? Har aldrig testat benzo, möjligtvis Imovane någon gång för ett bra tag sedan.
Har även Attentin på recept och har käkat det idag så dom lär sluta verka om en stund och i samband med det så kryper ju ångesten fram. Så vad säger ni, gör 1mg susen för mig ikväll?
Hur går det för dig?
Citera
2021-12-13, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D0dsknarkarnazi
Är det dem i blister som inte går att riva? Köpte dessa häromdagen. De verkade vara helt åt H skevdoserade åt det låga hållet. Kan nog vara så för din batch också - För på 1mg alpra ska du helt klart bli ångestfri om du har noll tolerans.
Hur mycket behövde du ta för bra effekt?
Citera
2021-12-13, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokerino
Hur går det för dig?
Jodå, ångesten som jag alltid i vanliga fall får på kvällen när Attentin-effekten börjar avta är ingenting jag känner av nu. Så visst lär det ha dämpat ångesten, däremot så är jag inte så trött som jag hade hoppats på att bli!?
Det blå pillret erbjöd ju ingen supereffekt precis, hade hoppats på mer men som jag har förstått så är det väl typ såhär ett bensorus vid en låg dos ser ut? Har t.o.m. under de senaste timmarna i princip grubblat över ifall den veka effekt jag kände av var placeboeffekt.
Senast redigerad av kimeraz 2021-12-13 kl. 23:34.
Citera
2021-12-14, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimeraz
Jodå, ångesten som jag alltid i vanliga fall får på kvällen när Attentin-effekten börjar avta är ingenting jag känner av nu. Så visst lär det ha dämpat ångesten, däremot så är jag inte så trött som jag hade hoppats på att bli!?
Det blå pillret erbjöd ju ingen supereffekt precis, hade hoppats på mer men som jag har förstått så är det väl typ såhär ett bensorus vid en låg dos ser ut? Har t.o.m. under de senaste timmarna i princip grubblat över ifall den veka effekt jag kände av var placeboeffekt.

Alprazolam har inte den effekten att du blir trött av 1 mg, vill du bli trött och avslappnad borde du ta diazepam (Stesolid 10 mg) tex då kommer du slappna av rejält i muskler osv om du är ovan, Diazepam är mer flum än Alprazolam som faktiskt gör det du säger, tar bort ångesten. Men ska du har rus/avslappning/trötthet gå efter diazepam.

Altenativet eftersom du är så oerfaren är att du fått utgående ksalol men skulle rekommendera 20 mg diazepam så mår du som en gud sen.
Senast redigerad av Powell 2021-12-14 kl. 02:05.
Citera
2021-12-14, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powell
Alprazolam har inte den effekten att du blir trött av 1 mg, vill du bli trött och avslappnad borde du ta diazepam (Stesolid 10 mg) tex då kommer du slappna av rejält i muskler osv om du är ovan, Diazepam är mer flum än Alprazolam som faktiskt gör det du säger, tar bort ångesten. Men ska du har rus/avslappning/trötthet gå efter diazepam.

Altenativet eftersom du är så oerfaren är att du fått utgående ksalol men skulle rekommendera 20 mg diazepam så mår du som en gud sen.
Själv föredrar jag diazepam alla dagar i veckan pga av den avslappning och ”dimma” man hamnar i. Alprazolam är ju inte något som får dig att sitta i soffan med spagetti kropp och tycka att allt är underbart där är det ikto eller diazepam som gäller. Alprazolam är mer något som man tar och tänker ”känner inte något tar 5 st till” sedan vaknar man upp i arresten eller något
Citera
2021-12-14, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillyfisk
Själv föredrar jag diazepam alla dagar i veckan pga av den avslappning och ”dimma” man hamnar i. Alprazolam är ju inte något som får dig att sitta i soffan med spagetti kropp och tycka att allt är underbart där är det ikto eller diazepam som gäller. Alprazolam är mer något som man tar och tänker ”känner inte något tar 5 st till” sedan vaknar man upp i arresten eller något

Precis! Är enbart för ångest och att du ska fungera i vardagen, om man inte överdoserar men fortfarande inte muskelavslappnande, Därför alkoholister tex får diazepam när dom ska gå av alkoholen, för kramper.
Citera
2021-12-15, 04:11
Medlem
znors avatar
Har krosat deper i munnen mkt och kom att jag krossa förr. alltså med apotekskrosaren, har bra hand om krossande som svåra oxy och att man kör rätt med krossen i kanterna.
Enda som faktiskt gör depor snabbverkande.

Har deponera (sex) xanor om dagen i många år, krossat fint munnen delat i delar haft i munnen länge osv. Inget slår den runda krossen, blir väldigt likt direktverkande.
Citera
2021-12-15, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powell

Alright då förstår jag, tack för upplysningen!
Citera
2021-12-16, 23:53
Medlem
415brushans avatar
Aldrig fattat mig på xanor och varför folk gillar den. Aldrig känt nåt skönt rus på det. Bara lite nedåtrus och sen vart det inget mer med det. Även när jag käkat 2-3st ksalol på en gång. Knappt någon tolerans att prata om för den delen heller. Ändå vart det kass känsla. Dvs inget välbefinnande.

Tar inget nu och benso har Aldrig varit min grej faktiskt. Men har testat xanor, diazepam (valium och stes), rohypnol, stillisar osv..

Men inget slår de blåa valium som jag käkade i Thailand. Helvete va trevligt det var, man gick runt och småler hela dagarna, inga bekymmer eller nåt. Som att gå på massa rosa moln, skitmysigt faktiskt.

Men stesolid tex som är samma substans tyckte jag av någon anledning inte alls om. Samma med de andra jag nämnde.

Varför är det så?
Citera
2021-12-17, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Aldrig fattat mig på xanor och varför folk gillar den. Aldrig känt nåt skönt rus på det. Bara lite nedåtrus och sen vart det inget mer med det. Även när jag käkat 2-3st ksalol på en gång. Knappt någon tolerans att prata om för den delen heller. Ändå vart det kass känsla. Dvs inget välbefinnande.

Tar inget nu och benso har Aldrig varit min grej faktiskt. Men har testat xanor, diazepam (valium och stes), rohypnol, stillisar osv..

Men inget slår de blåa valium som jag käkade i Thailand. Helvete va trevligt det var, man gick runt och småler hela dagarna, inga bekymmer eller nåt. Som att gå på massa rosa moln, skitmysigt faktiskt.

Men stesolid tex som är samma substans tyckte jag av någon anledning inte alls om. Samma med de andra jag nämnde.

Varför är det så?
Det kan ju vara så att det är en massa annan skit i dem pillerna som du gillade.
Så som en del har skrivit tidigare så är Xanor sjukt effektiv på det som den är till för, att döda ångesten.
Citera
2021-12-17, 23:33
Medlem
nivlems avatar
Hej fick tag i dessa idag. Trycket ser inte lika ut som på vanliga ksalol
Nån som stått på dessa ??
https://imgur.com/a/gKjBfT9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto