2021-12-21, 20:30
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Vilken jävla kung ändå! Lägger ut material när han skakar hand och minglar med USAs förre president, självaste Donald fucking Trump.

Inte för att CEO, Escobar Inc - Olof "mannen" K, behöver bevisa något för någon, men om det mot förmodan fanns någon stackars lallare kvar därute som fortfarande trodde att Olof var 2faced, så har de definitivt tystnat nu, kommentarer till klippet nedan är helt överflödiga, that's fucking it, jävla king alltså:

https://www.youtube.com/watch?v=Drc9UbvwJYI

Varför ska ni som verkar gilla och ser upp till Olof även börja härma och använda exakt samma uttryck som honom? Eller trollar ni kanske bara.
Citera
2021-12-21, 20:30
Medlem
Citat:
Vilken jävla kung ändå! Lägger ut material när han skakar hand och minglar med USAs förre president, självaste Donald fucking Trump.

Inte för att CEO, Escobar Inc - Olof "mannen" K, behöver bevisa något för någon, men om det mot förmodan fanns någon stackars lallare kvar därute som fortfarande trodde att Olof var 2faced, så har de definitivt tystnat nu, kommentarer till klippet nedan är helt överflödiga, that's fucking it, jävla king alltså:

https://www.youtube.com/watch?v=Drc9UbvwJYI

Undrar vem som är Two-faced. 😂 Så lägg ner det där jävla Two-facedsnacket nu.
https://twitter.com/VladIIIBasara/st...HDf0xwfQQ&s=19
Citera
2021-12-21, 20:45
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Varför ska ni som verkar gilla och ser upp till Olof även börja härma och använda exakt samma uttryck som honom? Eller trollar ni kanske bara.

Jag har alltid snackat såhär, det råkar bara sammanfalla med hur Olof uttrycker sig. Vilket kanske inte är så konstigt iofs, vi är båda uppväxta i storstan och ingen av oss är 2faced. Plus att vi båda är beredda att lägga ner hårt jobb på karriär och framgång trots att vi är födda med sanslös talang..

Men typiskt för oss är att vi inte lutar oss tillbaka mot vår talang, istället utmanar vi ständigt oss själva och är alltid beredda att jobba ännu hårdare. Det föder en viss jargong och man känner genast igen andra vinnare som spelar i samma fucking liga. Därav föraktet för lallare också, de utan vare sig talang eller fucking arbetsmoral.

That's fucking it, mannen!
Senast redigerad av TupolevTu-144 2021-12-21 kl. 20:48.
Citera
2021-12-21, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Visst är det festligt. Också noterat det.

Det enkla svaret, förutom de konton som Olof ligger bakom själv, är väl att apor tilltalar apklassen. De gillar även att härma varandra (har troligen också svårt att tänka på egen hand).
Citera
2021-12-21, 20:55
Citat:
Jag har alltid snackat såhär, det råkar bara sammanfalla med hur Olof uttrycker sig. Vilket kanske inte är så konstigt iofs, vi är båda uppväxta i storstan

Vilken storstad pratar man så där i? Olof växte upp i Ekerö-hooden, visste du inte det din identitetslöse incel fjant?
Citera
2021-12-21, 21:19
Medlem
flugornass avatar
Olof har ju en liten snopp, men det kompenserar han med hjärnan, tuffare och duktig förhandlare finns inte.
Min mammas kusin känner hans moster, hon med sexklubb och andra lukrativa affärer.
Men mest minns jag Olof som en liten gråtande pojke, övergiven av allt och alla, gymnasiet knäckte honom eftersom betygen var lika med hej hå.
Citera
2021-12-21, 22:23
Medlem
krigfOrings avatar
Jag är så trött på alla idioter i Sverige och hur folk är. Ni tar ju ut eran frustration över era pissiga liv på Olof, bara för att han kan göra sådant ni bara kan runka till i fantasin under resten av era WT-liv. Olof lever LIVET med Trump och PJ. Reser jorden runt etc. Ni som snackar skit här är ju bara för patetiska! Skaffa er egna liv! Ni tror ni vet någonting, men ni vet absolut INGENTING! Heja Olof!
Citera
2021-12-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigfOring
Olof lever LIVET med Trump och PJ. Reser jorden runt etc. Ni som snackar skit här är ju bara för patetiska! Skaffa er egna liv!

Jag reser också jorden runt, men jag har inget behov att låtsasträffa kändisar.

Det behovet hos Olof är väl trashigt om något?
Citera
2021-12-21, 22:33
Medlem
krigfOrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Jag reser också jorden runt, men jag har inget behov att låtsasträffa kändisar.

Det behovet hos Olof är väl trashigt om något?

Absolut kan alla som har råd och möjlighet resa jorden runt. Haha. "låtsasträffa" Visst. Lol. De känner ju varandra Trump och Olof.
Citera
2021-12-21, 22:34
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigfOring
Jag är så trött på alla idioter i Sverige och hur folk är. Ni tar ju ut eran frustration över era pissiga liv på Olof, bara för att han kan göra sådant ni bara kan runka till i fantasin under resten av era WT-liv. Olof lever LIVET med Trump och PJ. Reser jorden runt etc. Ni som snackar skit här är ju bara för patetiska! Skaffa er egna liv! Ni tror ni vet någonting, men ni vet absolut INGENTING! Heja Olof!

Word!

Var beredd på mothugg dock. Du ser ju vilka losers som huserar i tråden. Skriver man ett uppskattande inlägg om Olof(istället för projicerande hat) så provocerar det genast fram invektiv och Ad Hominem.

Du ser ju ovan, jag bröt den oskrivna regeln i tråden som kräver hatinlägg. Genast fick man höra att man var en fjant, en incel, identitetslös, etcetera. Patetiskt är bara förnamnet.
Citera
2021-12-21, 22:40
Medlem
Citat:
Word!

Var beredd på mothugg dock. Du ser ju vilka losers som huserar i tråden.

Det är väl ni okunniga WT-människor och babbar som tror att Olof är "beläst" och "framgångsrik" som är riktiga loosers? Förmodligen så har ni knappt råd med att köpa era feta chipspåsar och sexpack öl nu jul!
Citera
2021-12-21, 22:43
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Det är väl ni okunniga WT-människor och babbar som tror att Olof är "beläst" och "framgångsrik" som är riktiga loosers? Förmodligen så har ni knappt råd med att köpa era feta chipspåsar och sexpack öl nu jul!

Anklagar andra för att vara losers och kan inte ens stava till ordet! Vilken ironi!

Hint: WT-människor, som du gärna orerar om..,kände du till att deras främsta signum är att de stavar loser med två "o"?
Senast redigerad av TupolevTu-144 2021-12-21 kl. 22:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in