2021-12-19, 07:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Pedofiler har förbrukat sin rätt att leva, jag har sett flertalet videor från "Dumpen" och det är inga förstagångspeddos dom har att göra med domar finns och publiceras, det är äckliga pedofiler som skickar kukbilder till någon dom tror är barn för att sedan hetsa för att stämma träff med i hopp om att få våldta barnen.

Vänd och vrid på det hur mycket du vill, min åsikt står fast!
Jo Du tycker så i just den frågan av en eller annan anledning men vad...

Tycker ni andra? Är det from nu okej att outa allt och alla för omoraliska beteenden? Är det okej att vi offentligt meddelar Iran och Polen att ni gjort abort, att ni dricker alkohol, missbrukar läkemedel eller att ni är homosexuella?
Citera
2021-12-19, 07:15
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30cmpappa
Jo Du tycker så i just den frågan av en eller annan anledning men vad...

Tycker ni andra? Är det from nu okej att outa allt och alla för att omoraliska beteenden? Är det okej att vi offentligt meddelar Iran och Polen att ni gjort abort, att ni dricker alkohol eller att ni är homosexuella?

Varför springer du ifrån ämnet hela tiden, Patrik hänger ut pedofiler och det är det tråden handlar om, vill du behandla andra ämnen så sök dig då till en annan tråd eller skapa en ny.
Citera
2021-12-19, 07:18
Medlem
Studspojkens avatar
Heja Sjöberg! Vidriga förövare!
Citera
2021-12-19, 07:19
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
När du säger som du gör och jag säger jag gör så måste vi först fråga oss om detsamma vore okej gällande annan fiktiv brottslighet och moraliska snedsteg.
Är det okej att Du blir uthängd som djurplågare, hora, nazist, könssjukdom, skattefuskare, en person som gjort abort om vi tror att du är det? Som drogmissbrukare, langare osv. Det kan få allvarliga konsekvenser som inte du kan överblicka.

Om du tycker det så är det dina åsikter men kan i så fall inte bara gälla en fråga. Gäller den "pedofiler" måste du tycka att alla omoraliska beteenden är rätta att outa, och oavsett vem det är.
Jag tycker att du seriöst ska ställa dig frågan och svara om din åsikt bara gäller fiktiva pedofiler, eller om det gäller allt vad alla kan påstå om varandra. Vad tycker du?

Här framgår det tydligt att det är pedofiler som hängs ut och inte oskyldiga och sköts så bra utan konstigheter. Rättvisa och moral. Sluta försvara människor som våldtar barn. Det är inte okej.
Senast redigerad av kansascityshuffle 2021-12-19 kl. 07:21.
Citera
2021-12-19, 07:23
Avslutad
Varför inte översätta chatloggarna och texten i Dumpen till arabiska, somaliska och engelska så att fler såväl i som utanför Sverige kan läsa?

https://translate.google.com/
Citera
2021-12-19, 08:06
Medlem
Efter sett senaste "mindre begåvade" tomten så tittade jag på dumpen.se profilbild där dom tog kontakt med pedofilen.
jag tycker det är ett solklart fall av
barnporr, unge tjej som står i en sexuell ställning, skulle vara intressant och se vilka bilder
som man skickar till deras byte samt vad dom säger i telefonen.

Vi får se på dumpen.se chattar som
är styckade, inte hela konversationen.
Inte heller vad som sker efter kameran är avslagen eller skrivs på chaten till dessa fångster man gjort.
Citera
2021-12-19, 11:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
När du säger som du gör och jag säger jag gör så måste vi först fråga oss om detsamma vore okej gällande annan fiktiv brottslighet och moraliska snedsteg.
Är det okej att Du blir uthängd som djurplågare, hora, nazist, könssjukdom, skattefuskare, en person som gjort abort om vi tror att du är det? Som drogmissbrukare, langare osv. Det kan få allvarliga konsekvenser som inte du kan överblicka.

Om du tycker det så är det dina åsikter men kan i så fall inte bara gälla en fråga. Gäller den "pedofiler" måste du tycka att alla omoraliska beteenden är rätta att outa, och oavsett vem det är.
Jag tycker att du seriöst ska ställa dig frågan och svara om din åsikt bara gäller fiktiva pedofiler, eller om det gäller allt vad alla kan påstå om varandra. Vad tycker du?

Men just peddos lever liksom i en liga för sig. Att hänga ut kanske är bra sett då att möjliga offer blir varnade. Tror inte det är många som gråter för att de här peddosarna blir uthängda med allt vad det innebär. Av med jobb osv. De kan väl dock ta det här med uppmaning att söka hjälp. Hjälp finns även om det innefattar mest att spärra in dom på livstid.
Citera
2021-12-19, 11:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men just peddos lever liksom i en liga för sig. Att hänga ut kanske är bra sett då att möjliga offer blir varnade. Tror inte det är många som gråter för att de här peddosarna blir uthängda med allt vad det innebär. Av med jobb osv. De kan väl dock ta det här med uppmaning att söka hjälp. Hjälp finns även om det innefattar mest att spärra in dom på livstid.
Det här drabbar inte pedofiler, utan först och främst bara vanliga män. Det var samma sak när Sverigedemokraterna införde djursexförbud. Varje ny inskränkning och stigma i sexualiteten drabbar män värst, och gynnar kvinnors sinnesfrid.
Det finns många män som gråter pga detta och mainstream korrekta feministiska åsikter, vilka oftast bottnar i frånvaro av egna reflektioner.

Om du är normal så vet du att jag har rätt, dvs om du först tänker på saken. Annars kommer du aldrig att förstå. Du vet också att detta egentligen inte är vad Sjöberg tycker är rätt. Du vet att han är ute efter bögpedofiler, inte gubbar som letar tjejer. Detsamma gäller de andra männen som är inblandade.

Att det ändå blivit så beror på att han, liksom du och jag och övriga män, lever och verkar i ett feministisk styre med tillhörande white knight-mentalitet.
Citera
2021-12-19, 12:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Det här drabbar inte pedofiler, utan först och främst bara vanliga män. Det var samma sak när Sverigedemokraterna införde djursexförbud. Varje ny inskränkning och stigma i sexualiteten drabbar män värst, och gynnar kvinnors sinnesfrid.
Det finns många män som gråter pga detta och mainstream korrekta feministiska åsikter, vilka oftast bottnar i frånvaro av egna reflektioner.

Om du är normal så vet du att jag har rätt, dvs om du först tänker på saken. Annars kommer du aldrig att förstå. Du vet också att detta egentligen inte är vad Sjöberg tycker är rätt. Du vet att han är ute efter bögpedofiler, inte gubbar som letar tjejer. Detsamma gäller de andra männen som är inblandade.

Att det ändå blivit så beror på att han, liksom du och jag och övriga män, lever och verkar i ett feministisk styra med tillhörande white knight-mentalitet.

Fan tar du upp SD för? De är nog mest just för spärra in sådana här män för evigt. Lås in och släng bort nyckeln typ.

Sedan inskränkning. Vad the fuck? Djursexförbud ja då borde du rösta på C. De är ombord på sådana där små grejer som ska vara lagliga som att kunna knulla ett får. Det är var man rätt enligt dom det. Att kunna knulla sitt eget får när man nu vill. Samma gäller kanske får vad de tycker om barn.
Citera
2021-12-19, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Fan tar du upp SD för? De är nog mest just för spärra in sådana här män för evigt. Lås in och släng bort nyckeln typ.

Sedan inskränkning. Vad the fuck? Djursexförbud ja då borde du rösta på C. De är ombord på sådana där små grejer som ska vara lagliga som att kunna knulla ett får. Det är var man rätt enligt dom det. Att kunna knulla sitt eget får när man nu vill. Samma gäller kanske får vad de tycker om barn.
Jo men SD är ungefär lika skadliga för manligheten som Vänsterpartiets feminism är och Centerpartiets invandring av ensamkommande män.

https://dumpen.se/2021/12/19/nu-ringer-vi-snart-ut-kukaret-2021-i-vantan-pa-barnens-ar-2022/
Senaste artikeln var dock humoristisk. Det är ett fotomontage av anonyma kukar på förut uthängda men upprepar i sig inte någon brottslighet. Små kukar förutom killen längst ner till höger.

Därefter kommer en intervju till. Inte helt säkert att filmerna är lagliga trots att de medverkar "frivilligt". Frivillighet förutsätter att de stannar kvar på platsen och på förhand visste att de skulle komma att bli outade på en sida som specifikt gäller att förtala, och dessutom handlar om det mest tabubelagda i samhället. Det är tydligt att vissa inte vill bli filmade, vilket dock tyder på någon slags frivillighet. Där var krut i honom på ett helt annat sätt än vad jag sett hittills.

Återigen, de har inte gjort något brottsligt varken mot vuxna eller barn. Sjöberg kan inte vara ett sexuellt brottsoffer för att ha mottagit kukbild när han utgav sig för att vara någon annan. Det är Sjöberg som säger sexuellt ofredande mot vuxna, men det har jag svårt att tro leda mer än till direkt nedlagt. Det tror jag att åklagarna ser.
Senast redigerad av 30cmpappa 2021-12-19 kl. 19:10.
Citera
2021-12-19, 19:32
Medlem
UT64s avatar
Så då har vi i denna tråd fått veta att Patrik Sjöberg är dum i huvet, hänger ut oskyldiga samt är någon form av terrorist. Allt enligt ett antal starkt suspekta postare i tråden. Jaja, det är ju bevis för att Sjöberg har träffat mitt i prick med sin sida Dumpen.
Citera
2021-12-20, 00:24
Medlem
Dalulvens avatar
Har varit skeptisk till Sjöberg men detta är uppenbarligen ett viktigt och betydelsefullt arbete.

Kände inte till att det var så utbrett att vuxna män raggar på de under 15. Även under 18 känns suspekt kan jag tycka, även om man då och då ser gubbar hångla med vad som ser ut som tonåringar.

Nåja, det var en värld man inte kände till. Herregud. Jag tycker de runt 30 börjar verka lite för unga.

Hur orkar man ens få sin skröpliga gamla kropp att övertygas om att unga tjejer är intresserade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in