2021-12-18, 18:32
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbrorfrejson
Tycker det dyker upp grabb efter grabb som gillar att slå på din kärring.. bara söka igenom tråden här.. uppenbarligen blir dessa dudes promotade på diverse sociala medier trots fällande domar. Kolla på Linus och Gullan till exempel

Verkar som att dom gör det? Dom verkar inte bry sig ens om en blir dömd.. gbg-fallet är ju sjukaste

Vilket är Gbg-fallet?
Citera
2021-12-18, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vilket är Gbg-fallet?

C*FFE
Citera
2021-12-18, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakim18
Men driver ni eller??? Skaffa er fucking liv istället för att sitta o vara fanboys på flashback, jag lever tillsammans med Gullan o han är den sista att lägga hand på en kvinna, kolla era fakta innan ni spelar mangas eller kom o diskutera saken. Hur många känner du ifrån avdelningen eftersom du har sån koll? Pajas

Martina, Gullans sambo

Pratar ni ens om samma person? Den ja tänker på är gift med en kvinna med helt annat namn lagt ut mycket om det på sociala medier samt då han skojar med marskinisten
Citera
2021-12-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag har aldrig trott eller tänkt att HA eller andra kriminella gäng för den delen, respekterar kvinnor. Men jag visste inte att medlemmar som slår sina flickvänner/fruar fick vara kvar. Det visar ju att de är helt empatistörda och borde hålla sig så långt borta från kvinnor som möjligt.

Visste inte att de höll på med trafficking, är det någon avdelning de gör det i eller sysslar de med det överallt? Det är så fruktansvärt vidriga människor som utnyttjar dessa försvarslösa kvinnor som troligen kommer till Sverige och tror de ska jobba med något annat. Usch 🤮

Nej, jag har aldrig hört eller på något annat sätt fått anledning till att tro att HA håller på med trafficking. Inte i Sverige i alla fall, andra länder har jag ingen koll på alls
Citera
2021-12-18, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakim18
Haha vännen kom o säg det i mitt face (lärde mig från snabba cash) skumt att du inte känner någon men endå har full koll på både deras utbildning och folkvett, kan inte komma på nåt mer patetiskt än såna som du, måste gömma sig bakom skärmen för att snacka skit o låtsas veta saker du inte har en aning om 😊 intressant att du tror dig veta så mycket om mig, verkar ju nästan som om du inte har nåt bättre för dig än att stalka medlemmar o deras familjer, låt mig gissa, du ville söka in men ansökan gick inte igenom o nu tar du ut din frustration på människor som inte gjort dig nånting?

Åk ut till klubben o delge din åsikt så kan dom säkert förklara för dig hur fel du är ute 🤷🏼‍♀️😘 ha en trevlig kväll i pojkrummet bakom skärmen 😊

Är Gullan stolt över sin sambo son skyddar han på flashback?
Citera
2021-12-18, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Är Gullan stolt över sin sambo son skyddar han på flashback?

Hahahha!! Efter hans senaste erövring innan
Man-Tina kan man som Gullan nog inte förvänta sig bättre än någon som står upp för en när man inte kan det själv 😝 Glory days är liksom över 😎
Citera
2021-12-19, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Nu kan väl Roddy inte vara Out hos HA, då han aldrig varit nån form av medlem där.

Det som blivit rätt intressant är ju hur Linus och pappa Jocke löser sitt familjära umgänge. Är Jocke Out lär det ju inte vara helt okomplicerat att umgås med farsgubben.
De bor dr facto mer eller mindre grannar på västgötaslätten.

Jocke lär ha en del att göra för att få bort alla tatueringar med HAkoppling på sin rätt stora kroppshydda......OM nu OUT är det som gäller.

Det har ju drällt av dom.

Förr eller senare kanske även Linus har gjort sitt inom HA .
Surt för pojkvaskern isf att inte få boosta sitt ego med alla "brödrar" i Göteborg och inte minst i Gunnilse.
Nå,där är det ju inte än.

Att HA skulle ha tagit Roddys parti om Jocke blåst honom på pengar, förvånar mig en del.

Lite förvirrande hela historien, måste jag nog säga.
Någon mer som noterat att efter Jocke Perssons namn dök upp här så försvann den annars så aktive Napoliontedd och således även påhoppen på Roddy. Jocke är OUT och är helt fredslös där ute på slätten i Saleby. Jocke har blåst mycket folk genom åren och skulle Smink-Linus få för sig att hjälpa honom är han automatiskt OUT och lika fredslös han. Men chanserna att Smink-Linus skulle vinna en fight mot någon kille/tjejej över 12 år är förmodligen lika med Noll.
Gemene man börjar nog bli duktigt trötta på att en gaphals som Linus.
Synar man honom kommer han lägga benen på ryggen..
Citera
2021-12-19, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneV
Beast_81linusbb King of selfies.
Yes det var honom jag tänkte på.
Han har ju även beast på västen, eller det självvalt eller finns det någon handling bakom patchen?
Citera
2021-12-19, 15:55
Medlem
Roligt att läsa en del av era inlägg. Man märker att det finns en del "fanboys" för dessa wannabes som tror det forfarande är coolt att åka motorcykel i en grupp.

En helt seriös fråga:
Hur fan kan vissa av er ens försvara dessa misslyckade wannabes? Vad är det ni ser upp till?

De som ofta drar sig till dessa gäng är folk som sett för mycket SoA.
Det enda jag kan tänka mig är att de kanske får brudar, men brudarna de får är ju så jävla white thrash. Hade inte ens rört de med en gaffel.
Citera
2021-12-19, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjuder
Roligt att läsa en del av era inlägg. Man märker att det finns en del "fanboys" för dessa wannabes som tror det forfarande är coolt att åka motorcykel i en grupp.

En helt seriös fråga:
Hur fan kan vissa av er ens försvara dessa misslyckade wannabes? Vad är det ni ser upp till?

De som ofta drar sig till dessa gäng är folk som sett för mycket SoA.
Det enda jag kan tänka mig är att de kanske får brudar, men brudarna de får är ju så jävla white thrash. Hade inte ens rört de med en gaffel.

Ja det är en jävla känsla att åka i kortege med 50-100 andra bågar, men för någon som inte har gjort det förstår jag att det är svårt att få den känslan. Brudarna är nog av mindre vikt, även om det finns jävligt bra brudar som också kör hoj.
Citera
2021-12-19, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Ja det är en jävla känsla att åka i kortege med 50-100 andra bågar, men för någon som inte har gjort det förstår jag att det är svårt att få den känslan. Brudarna är nog av mindre vikt, även om det finns jävligt bra brudar som också kör hoj.

Är du själv medlem? Jag kan tänka mig att det kan vara kul att åka korege med flera andra.
Men det finns väl andra MC-klubbar som inte har så mycket bagage och dåligt rykte som HA har?

HA är väl i grund och botten en kriminell organisation?
Citera
2021-12-19, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjuder
Är du själv medlem? Jag kan tänka mig att det kan vara kul att åka korege med flera andra.
Men det finns väl andra MC-klubbar som inte har så mycket bagage och dåligt rykte som HA har?

HA är väl i grund och botten en kriminell organisation?

Nej omständigheter i livet har gjort att jag har sålt hojen, och är inte med i någon klubb längre. Det finns massor med klubbar, som man kan vara med i. Men alla klubbar är på ett eller annat sätt anslutna till antingen HA eller Bandidos, i alla fall om man vill ha MC på ryggen.

Jag har inte, och har aldrig haft någon insikt i den "inre cirkeln", men visst förekommer det kanske saker som inte går stick i stäv med den svenska lagstiftningen. Dock har väl förortsgängen tagit över mer. Men traffiking t.ex. som har nämnts här i tråden har jag aldrig sett eller hört något om, och har jävligt svårt att tro att det ska förknippas med HA.

Dom som går med i MC klubbar, för att dom tror att det ska vara någon variant av SOA blir nog väldigt besvikna. Dom flesta som är med är faktiskt vanliga svenssons med familj, arbeten och helt vardagliga liv men som gillar att åka hoj och ha gemenskapen som är i klubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in