2021-12-19, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Är Gullan stolt över sin sambo son skyddar han på flashback?
Förstår om det är svårt att ta in att en kvinna kan göra saker helt på egen hand och inte behöver be om lov först, han vet inte ens att jag svarar eftersom han är totalt ointresserad av skvaller och osanningar som ni sprider här. Så svaret på din fråga är, jag vet inte men troligen skulle han be mig låta bli. Känner att vi kan avsluta där, Sprid hellre sanning, det finns gott om idioter att prata om, varför inte prata om dom istället? God Jul 😊😘
Citera
2021-12-19, 17:29
Medlem
[quote=Krabbmix|78373111]Pratar ni ens om samma person? Den ja tänker på är gift med en kvinna med helt annat namn lagt ut mycket om det på sociala medier samt då han skojar med maskinisten

det är precis den Gullan och han är inte gift däremot förlovad med mig och om du kollar hans sociala medier som du nämner så ser du mig överallt där.

Om du pratar år tillbaka i tiden så var han gift med en annan kvinna.
Citera
2021-12-19, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbrorfrejson
Stalka medlemmar? Dom delar ju ganska friskt sitt ego beteende fyllt med spänning. Not.
Krävs nog inte någon vidare iq för att fatta att klubben inte är fylld med kärnfysiker eller överläkare, men jag kanske är ute och cyklar. Men Hey alla har vi olika krav på vilken miljö man vill hänga i😛

Helt sant, du verkar mest vilja hänga med dig själv o snacka ner människor på flashback, du bör nog kolla dina fakta innan du påstår att folk slår sina tjejer, det är en ganska otrevlig anklagelse. I övrigt tänker jag inte bemöta dina löjliga påhopp, du känner ingen i klubben men du vet precis vilka slags människor det är?? Fascinerande verkligen. God Jul på dig
Citera
2021-12-19, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbrorfrejson
https://anonfiles.com/N77b91e0wd/G_teborgs_TR_B_8873-21_Dom_2021-07-15_pdf

De vill att man ska installera något på den sidan. Behöver jag vara nojig?
Citera
2021-12-19, 22:28
Medlem
Citat:
Är Gullan stolt över sin sambo son skyddar han på flashback?
En del är väldigt tuffa bakom en dator tror inte du skulle vilja möta Gullan
Citera
2021-12-19, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebiker9999

Var är det tuffa i min text,?

Det är jävligt lätt att vara tuff när man har flera bakom sig...

Hur tufft är det att kalla sig 1%er stå utanför samhället fast dom är sjukskrivna och lever pp samhället.
Flertalet skulle gått längre än 6år i skolan.
Citera
2021-12-19, 22:34
Medlem
Citat:
Var är det tuffa i min text,?

Det är jävligt lätt att vara tuff när man har flera bakom sig...

Hur tufft är det att kalla sig 1%er stå utanför samhället fast dom är sjukskrivna och lever pp samhället.
Flertalet skulle gått längre än 6år i skolan.

Ja du har ju ingen insikt alls, det märks ju Många är egna företagare, högutbildade med bra löner. Sedan finns det säkert dom som är sjukskrivna också, men 6 år i skolan? Är du 90 år eller?
Citera
2021-12-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Ja du har ju ingen insikt alls, det märks ju Många är egna företagare, högutbildade med bra löner. Sedan finns det säkert dom som är sjukskrivna också, men 6 år i skolan? Är du 90 år eller?

Känns svårt för mig att tro att många som är med i HA är högutbildade.
Eller vad menar du med högutbildade?

Egen företagare säger jag inte emot. En kusin blev dessvärre inhyrd till ett utav dessa företag. Vill inte gå in på detaljer för att riskera att outa min kusin. Men kan sammanfatta det med att säga att han var ständigt rädd för sig och sin familj och satte sitt företag i konkurs för att komma ifrån det...

Just därför har jag inte någon respekt mot detta motorcykel gäng. Som jag sa tidigare, det är en kriminell organisation. Om man söker sig till en gemenskap så finns det andra motorcykel entusiaster man kan träffa.
Citera
2021-12-20, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
De vill att man ska installera något på den sidan. Behöver jag vara nojig?
Ladda om sidan bara!
Citera
2021-12-20, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebiker9999

Skulle han vara svår att springa ifrån menar du? 🤣
Citera
2021-12-20, 02:37
Medlem
Vad gäller för en medlem som är OUT? Utesluten ur gemenskapen givetvis men i övrigt är det några regler skrivna eller oskrivna för resten av den personens framtid som bör följas?
Senast redigerad av Krabbmix 2021-12-20 kl. 03:12.
Citera
2021-12-20, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjuder
Roligt att läsa en del av era inlägg. Man märker att det finns en del "fanboys" för dessa wannabes som tror det forfarande är coolt att åka motorcykel i en grupp.

En helt seriös fråga:
Hur fan kan vissa av er ens försvara dessa misslyckade wannabes? Vad är det ni ser upp till?

De som ofta drar sig till dessa gäng är folk som sett för mycket SoA.
Det enda jag kan tänka mig är att de kanske får brudar, men brudarna de får är ju så jävla white thrash. Hade inte ens rört de med en gaffel.

Även om tjejerna är lite "thrasiga" så är det väl taskigt att säga att man inte ens hade rört de med en gaffel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in