2021-12-18, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Göteborgsfallet? Är det Sto**e du tänker på?
Vet inte vad som hände där, men det var ju något hans tjej förnekade hade hänt? Och på vilket sätt backade HA upp det?

Hehe ja det klart att hon förnekar.. bruden är hälften av hans ålder och har väl aldrig haft ett annat förhållande än det där. Linus taggade ju freecoffe friskt på sina sociala när C blivit häktad.Hon kanske förnekar men man vaknar inte en dag bara med brutet okben. Eller?
Citera
2021-12-18, 16:12
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Du vet ju inte vad du snackar om Vet att dom jag känner, aldrig skulle göra sina tjejer illa. Och pressa hederliga arbetare på pengar? Hederliga arbetare kanske inte har så mycket med HA att göra? Och har dom det, så kanske det finns en anledning?
Jag är inte insatt, men har kört hoj i 20 år och känner därför några. Tror inte du har en susning om vad du snackar om, utan har gått på medias häxjakt

Hur förklarar du alla dömda kvinnomisshandlare och indrivare som riktat sig mot Svenssons i denna sekt då ? Du verkar avguda HA i alla dina inlägg där du söker skvaller om dessa.
Citera
2021-12-18, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Hur förklarar du alla dömda kvinnomisshandlare och indrivare som riktat sig mot Svenssons i denna sekt då ? Du verkar avguda HA i alla dina inlägg där du söker skvaller om dessa.
Ja och du verkar ha dragit en holk, vilket dom flesta av dina inlägg handlar om
Citera
2021-12-18, 16:18
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ja och du verkar ha dragit en holk, vilket dom flesta av dina inlägg handlar om

Du svarade inte på min fråga , tog argumenten slut ?
Känslorna verkade ta över.

Har det någon relevans i detta sammanhanget ? Ironiskt nog verkar jag mer klar än dig i skallen . När det är brist på rimliga argument kommer alltid personliga irrelevanta påhopp . Grattis du har ännu en gång visat oss att du är material för Mensa klubben
Citera
2021-12-18, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbrorfrejson
Tack och lov känner jag ingen. Fattar inte hetsen med att hänga med folk utan utbildning och folkvett. Ännu mindre nu när jag ser medelålders damer som använder ord som ”mangas” luktar som att nån kollat för många avsnitt av snabba cash 😎

Haha vännen kom o säg det i mitt face (lärde mig från snabba cash) skumt att du inte känner någon men endå har full koll på både deras utbildning och folkvett, kan inte komma på nåt mer patetiskt än såna som du, måste gömma sig bakom skärmen för att snacka skit o låtsas veta saker du inte har en aning om 😊 intressant att du tror dig veta så mycket om mig, verkar ju nästan som om du inte har nåt bättre för dig än att stalka medlemmar o deras familjer, låt mig gissa, du ville söka in men ansökan gick inte igenom o nu tar du ut din frustration på människor som inte gjort dig nånting?

Åk ut till klubben o delge din åsikt så kan dom säkert förklara för dig hur fel du är ute 🤷🏼‍♀️😘 ha en trevlig kväll i pojkrummet bakom skärmen 😊
Citera
2021-12-18, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbrorfrejson
Hehe ja det klart att hon förnekar.. bruden är hälften av hans ålder och har väl aldrig haft ett annat förhållande än det där. Linus taggade ju freecoffe friskt på sina sociala när C blivit häktad.Hon kanske förnekar men man vaknar inte en dag bara med brutet okben. Eller?

Enligt media var de ambulanspersonal som anmälde och ska ha varit en väldigt grov misshandel.
Citera
2021-12-18, 16:26
Medlem
Citat:
Du svarade inte på min fråga , tog argumenten slut ?
Känslorna verkade ta över.

Har det någon relevans i detta sammanhanget ? Ironiskt nog verkar jag mer klar än dig i skallen . När det är brist på rimliga argument kommer alltid personliga irrelevanta påhopp . Grattis du har ännu en gång visat oss att du är material för Mensa klubben

Ja, det finns nog idioter inom HA på samma sätt som inom alla organisationer. Men att HA på något sätt skulle stå bakom trafficking eller kvinnomissandel är ju bull. Det skulle betyda att Centern står bakom pedofili och SD mord då? Skillnade på individer och organisation, men det förstår du kanske inte..
Citera
2021-12-18, 16:29
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ja, det finns nog idioter inom HA på samma sätt som inom alla organisationer. Men att HA på något sätt skulle stå bakom trafficking eller kvinnomissandel är ju bull. Det skulle betyda att Centern står bakom pedofili och SD mord då? Skillnade på individer och organisation, men det förstår du kanske inte..

Det är det mest trötta och uttjatade argument i sammanhanget.

Skillnad på organisation och individ , svar ja .

Skillnad på kriminella organisationer och icke kriminella rörelser , svar ja .

Där sprack ditt argument ,.folk går inte med i HA för att driva politik eller att sköta om hästar , det är inte en folkbildande förening där man lär sig måla vattenfärg , man går med där av en anledning .
Citera
2021-12-18, 16:30
Medlem
Citat:

Det är precis som med vanliga människor. Folk säger sig vara emot kvinnomisshandel men sitter ändå och dricker öl med polaren som spöat sin tjej och låtsas som ingenting. Allt är bara ett spel för galleriet.
Citera
2021-12-18, 16:30
Medlem
Citat:

Aldrig läst svenska HA varit inblandad i trafficking av kvinnor, däremot Tyska HA.
Senast redigerad av Krabbmix 2021-12-18 kl. 16:33.
Citera
2021-12-18, 16:43
Medlem
Citat:
Det är det mest trötta och uttjatade argument i sammanhanget.

Skillnad på organisation och individ , svar ja .

Skillnad på kriminella organisationer och icke kriminella rörelser , svar ja .

Där sprack ditt argument ,.folk går inte med i HA för att driva politik eller att sköta om hästar , det är inte en folkbildande förening där man lär sig måla vattenfärg , man går med där av en anledning .

Ja för att man gillar att köra hoj, och umgås med likasinnade.
Citera
2021-12-18, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakim18
Haha vännen kom o säg det i mitt face (lärde mig från snabba cash) skumt att du inte känner någon men endå har full koll på både deras utbildning och folkvett, kan inte komma på nåt mer patetiskt än såna som du, måste gömma sig bakom skärmen för att snacka skit o låtsas veta saker du inte har en aning om 😊 intressant att du tror dig veta så mycket om mig, verkar ju nästan som om du inte har nåt bättre för dig än att stalka medlemmar o deras familjer, låt mig gissa, du ville söka in men ansökan gick inte igenom o nu tar du ut din frustration på människor som inte gjort dig nånting?

Åk ut till klubben o delge din åsikt så kan dom säkert förklara för dig hur fel du är ute 🤷🏼‍♀️😘 ha en trevlig kväll i pojkrummet bakom skärmen 😊

Stalka medlemmar? Dom delar ju ganska friskt sitt ego beteende fyllt med spänning. Not.
Krävs nog inte någon vidare iq för att fatta att klubben inte är fylld med kärnfysiker eller överläkare, men jag kanske är ute och cyklar. Men Hey alla har vi olika krav på vilken miljö man vill hänga i😛
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in