2021-12-18, 00:06
Avslutad
Om det är något den mannen är bra på så är det marknadsföring. Tror inte på att han är döende för fem öre.
Citera
2021-12-18, 00:08
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Tråkigt. Han verkar vara en bra person, i alla fall de senaste 5-10 åren. Startat fotbollskolor i kenya mm. Han vill göra gott. Hoppas han tillfrisknar. Krya på dig Ken!

Fair, ja hoppas han klarar sig väl. Det tror jag.
Citera
2021-12-18, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProvV
Jadu, eftersom de inte skriver att han är ovaccinerad så är han 100% VACCINERAD.

Han lär nog vara det med tanke på allt resande han gör till Afrika. Vet inte om man får resa dit utan vaccinpass. Det är ju stort utbrott med omrikon där.
Citera
2021-12-18, 00:14
Medlem
Finns det något mer tragiskt än en antivaxxer som ligger på sin dödsbädd och säger med gråten i halsen hur mycket han önskar att han tog vaccinet?

Otroligt tragiskt, hoppas verkligen han klarar sig och att han i alla fall får med sig några idioter med på banan efteråt.
Citera
2021-12-18, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hypokonrad
Finns det något mer tragiskt än en antivaxxer som ligger på sin dödsbädd och säger med gråten i halsen hur mycket han önskar att han tog vaccinet?

Otroligt tragiskt, hoppas verkligen han klarar sig och att han i alla fall får med sig några idioter med på banan efteråt.
Har han testat att ta d-vitamin varje dag?
Citera
2021-12-18, 00:20
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Troligen psyops hopkokat i Tegnells och Tegmark-Wisells war room. Ken Ring får sina knarkskulder betalda av Folkhälomyndigheten och kan sen sitta i Malous soffa och berätta den fantastiska historien hur hans själ svävade ovanför hans döda kropp innan han mirakulöst vaknade till liv igen.
Och antivaxxarna strömmar till vårdcentralerna för att tigga på sina bara knän om en spruta. Win-win.
Jag känner lite likadant inför detta. Antingen är han en av de 0,00000000012 % (något överdrivet), som har drabbats, eller så är han dödssjuk på riktigt, eller så får vi se honom på scen igen om något år och sjunga om att han bara fejkade. Jag har en känsla av att Ken Ring kommer att sitta i morgonsofforna framöver. Men det vet jag inte, han har kanske sjuknat in. LOL
Citera
2021-12-18, 00:21
Medlem
Han är vaccinerad, vi pratade om vaccinet senast per telefon
Citera
2021-12-18, 00:23
Medlem
Citat:

Var någonstans kan vi se Ken säga med gråten i halsen att han önskar att han hade tagit vaccinet?
Länka gärna!
Citera
2021-12-18, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Han är säkert vaxxad (eller kanske han bara tog 23 sprutor och inte 35?) och många vaxxade dör också. Läs lite mer i tråden, där en vaxxist spred hat om antivaxxare, dog av tredje sprutan vaccin. Sluta sprida propaganda.

Han är öppen antivaxxer din hjärntvättade nöt. Sluta sprid propaganda, eller krävs det att du ligger och blir intuberad med gråten i halsen av en stackars sjuksyrra för att du ska sluta sprida dynga?
Citera
2021-12-18, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Du kletar på mig en massa saker som du själv hittar på och tar ur luften, haha.
Fortsatt trevlig kväll.

Alltså din post:

Citat:
Ken är en gammal knarklangare, knarklangare mördar ihjäl och sprider misär. :KARMA:

Så jag har rätt men det kanske skulle vara en smiley så därav missförståndet. Trevlig kväll!
Citera
2021-12-18, 00:34
Avstängd
otellos avatar
Är han antivaxxare alltså, ja det kunde man ju anat.
Citera
2021-12-18, 00:35
Medlem
Citat:
Han är öppen antivaxxer din hjärntvättade nöt. Sluta sprid propaganda, eller krävs det att du ligger och blir intuberad med gråten i halsen av en stackars sjuksyrra för att du ska sluta sprida dynga?

Visa gärna något som stödjer att han skulle vara en öppen antivaxxer?
Någon halvluddig och tvetydig tweet räknas inte.

Jag är övertygad om att Aftonbladet skulle ha blåst upp det som huvudrubrik om de med säkerhet visste att han är ovaccinerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in