Citat:
Ursprungligen postat av
RustyShackleford
Han klarar sig nog.
Jag kontrar med denna notis:
Läkaren Sohrab Lutchmedial som tydligen var stor vaxx-entusiast och offentligt har hetsat mot "antivaxxers" har nu själv dött efter att han fick spruta nr 3. Kort före detta så tweetade han ut följande:
https://goodsciencing.com/covid/doctor-dead-after-covid-booster-shot/
Precis det spelar ingen roll om han är vaxxad eller inte bägge har ungefär lika stor(eller mycket liten) chans att dö av covid. Han hade en dålig diet och således näringsbrist också, är väldigt viktigt att äta rätt och dricka ter(grönt, vitt, men alla andra örtter såsom pepparmynta t.ex. är också bra då de innehåller massa immunhöjande antioxidanter) samt hälsokost som ökar immunförsvaret t.ex. hampate (alltså utan THC så slipper du vara bäng om du inte gillar det).
Hoppas han klarar sig dock!
Citat:
Ursprungligen postat av
TordesPung
Ken är en gammal knarklangare, knarklangare mördar ihjäl och sprider misär. :KARMA:
Nu har jag aldrig langat eller så men du borde också önska döden utav de som säljer alkohol, jobbar på apotek då de säljer också skadliga även ibland dödliga ämnen. Sålde han gräs, hallucinogener och dylikt så är det inte värre än alkohol och apotekets benso, fentanyl och stimulanter.
Menar liksom det finns stora skillnader, jag vet att apoteken och systembolagen behövs och de flesta skadas inte av det men att hata någon för att ha sålt gräs och lite svamp är idiotiskt då dessa sprider minst misär faktiskt.