2021-12-17, 23:29
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acid maria
Vid hiv så kan covidinfektionen utveckla ett allvarligare sjukdomsförlopp, är det fallet här?
Tänkte också på det.
Men han har varit HIV-positiv rätt länge så han lär nog vara medicinerad till noll.
De dör ju inte av HIV längre.

Ang vården i Kenya så är den nog mer eller mindre jämförbar med den svenska.
Citera
2021-12-17, 23:34
Medlem
acid marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Tänkte också på det.
Men han har varit HIV-positiv rätt länge så han lär nog vara medicinerad till noll.
De dör ju inte av HIV längre.

Ang vården i Kenya så är den nog mer eller mindre jämförbar med den svenska.

Visste inte att han hade hiv, tyvärr kan han vara ordentligt sjuk beroende på hans övriga hälsa förstås.
Citera
2021-12-17, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Han klarar sig nog.

Jag kontrar med denna notis:

Läkaren Sohrab Lutchmedial som tydligen var stor vaxx-entusiast och offentligt har hetsat mot "antivaxxers" har nu själv dött efter att han fick spruta nr 3. Kort före detta så tweetade han ut följande:

https://goodsciencing.com/covid/doctor-dead-after-covid-booster-shot/

Precis det spelar ingen roll om han är vaxxad eller inte bägge har ungefär lika stor(eller mycket liten) chans att dö av covid. Han hade en dålig diet och således näringsbrist också, är väldigt viktigt att äta rätt och dricka ter(grönt, vitt, men alla andra örtter såsom pepparmynta t.ex. är också bra då de innehåller massa immunhöjande antioxidanter) samt hälsokost som ökar immunförsvaret t.ex. hampate (alltså utan THC så slipper du vara bäng om du inte gillar det).

Hoppas han klarar sig dock!

Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Ken är en gammal knarklangare, knarklangare mördar ihjäl och sprider misär. :KARMA:
Nu har jag aldrig langat eller så men du borde också önska döden utav de som säljer alkohol, jobbar på apotek då de säljer också skadliga även ibland dödliga ämnen. Sålde han gräs, hallucinogener och dylikt så är det inte värre än alkohol och apotekets benso, fentanyl och stimulanter.
Menar liksom det finns stora skillnader, jag vet att apoteken och systembolagen behövs och de flesta skadas inte av det men att hata någon för att ha sålt gräs och lite svamp är idiotiskt då dessa sprider minst misär faktiskt.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2021-12-17 kl. 23:41.
Citera
2021-12-17, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acid maria
Visste inte att han hade hiv, tyvärr kan han vara ordentligt sjuk beroende på hans övriga hälsa förstås.

Det har varit känt ett bra tag nu att han har HIV.
Citera
2021-12-17, 23:37
Medlem
ViaGettys avatar
Citat:
Ken är en gammal knarklangare, knarklangare mördar ihjäl och sprider misär. :KARMA:
Gör också grymma låtar som till exempel Många som väntar.
Citera
2021-12-17, 23:40
Medlem
acid marias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Htes
Det har varit känt ett bra tag nu att han har HIV.

jaha, jag följer inte "kändisar". Det var boplatsen Kenya/afrika som fick mig att tänka på hiv.
Senast redigerad av acid maria 2021-12-17 kl. 23:43.
Citera
2021-12-17, 23:42
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entjockbanan
han har gjort mycket bra musik men även har han väl öppnat barnhem och skit?
Inte bara som de andra gangsterrapparna som egentligen inte gör något mer än döda varrandra.

Ken Ring är knappast en gangsterrappare. Han rappade om sina problem men han har aldrig hyllat något gangsterliv som de där somalierna håller på med.
Citera
2021-12-17, 23:47
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Han är en rätt reko kille och mycket smartare än de flesta tror. Hade rätt mycket problem med droger förr och var skyldig halva Sverige pengar. Han blev skyldig mig en hundring 2002. Tråkigt om han dör för då lär jag aldrig få tillbaks mina pengar.
Citera
2021-12-17, 23:48
Medlem
Tråkigt. Han verkar vara en bra person, i alla fall de senaste 5-10 åren. Startat fotbollskolor i kenya mm. Han vill göra gott. Hoppas han tillfrisknar. Krya på dig Ken!
Citera
2021-12-17, 23:52
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Tråkigt. Han verkar vara en bra person, i alla fall de senaste 5-10 åren. Startat fotbollskolor i kenya mm. Han vill göra gott. Hoppas han tillfrisknar. Krya på dig Ken!

Han vill tjäna pengar, that´s it mannen.
Citera
2021-12-17, 23:56
Medlem
Citat:

Precis min tanke också. Vad får man för ett sådant knäck? 100 000:-? Det kan man leva ett tag på i Afrika.

Ken verkar vara en hyfsat bra kille och jag klandrar honom inte om han vill lura av hormedia i Sverige lite pengar.
Citera
2021-12-18, 00:03
Medlem
Citat:

Det vill väl alla? Det är rätt få som hjälper och gör bra saker utan att vilja tjäna på det på ett vis eller annat. Men det är bra många fler som tjänar mer pengar utan att ens försöka göra något gott för andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in