2021-12-18, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Är han antivaxxare alltså, ja det kunde man ju anat.

Han har HIV altså i riskgrupp vccad som ovaccad.
Citera
2021-12-18, 00:36
Medlem
Packapappaspacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Han lär nog vara det med tanke på allt resande han gör till Afrika. Vet inte om man får resa dit utan vaccinpass. Det är ju stort utbrott med omrikon där.
Exakt!
Klart han är.

Med tanke på hans tweet också, ni som inte kan läsa av det kan inte klara er särskilt bra i samhället.

Gillar Ken, alltid gjort ändå sedan låten grabbarna från förorten...
Citera
2021-12-18, 00:38
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
Han har HIV altså i riskgrupp vccad som ovaccad.
Jaha? Då borde han kanske lita mer på modern medicinsk teknik, eftersom den bokstavligen håller honom vid liv.
Citera
2021-12-18, 00:39
Medlem
ViaGettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Förresten brukar knark inte vara mer farligt än alkohol och tobak, så du verkar inte vara så påläst inom ämnet och verkar gå på propagandan om
Håller med dig helt. Cb (=canabinoider) brukar räknas som en så kallad "gateway drug", eller, på svenska, inkörsport till tyngre droger som till exempel heroin och hasch (båda räknas som bruna substanser med starkt beroendeframkallande effekt). Cannabis är gravt krimialiserad och användning av den för enskilt bruk ger ett par år i fängelset i straffskalan
Citera
2021-12-18, 00:44
Medlem
Ortmoss avatar
Nu får vi bara hoppas att inte Sverige, eller ett eventuellt försäkringsbolag väljer/tvingar flyga hem den där stollen för att få vård. Väljer man att inte vaccinera sig så kan man gott ligga och ha det otroligt dåligt i sitt favoritu-land.
Citera
2021-12-18, 00:46
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Han är en rätt reko kille och mycket smartare än de flesta tror. Hade rätt mycket problem med droger förr och var skyldig halva Sverige pengar. Han blev skyldig mig en hundring 2002. Tråkigt om han dör för då lär jag aldrig få tillbaks mina pengar.
Bra sammanfattning, mycket hygglig och charmig hasslare.
Citera
2021-12-18, 00:52
Medlem
Alltså jisses man tappar fan hoppet om mänskligheten när man läser vissa kommentarer här om att det skulle vara fejkat och något form av mediatrick.. hahaha alltså vad fan är det för fel på er?
Har hela vaxx/antivaxx grejen gjort att ni tappat greppet helt om verkligheten eller är ni bara dumma i huvudet?
Snälla sluta förpesta trådarna om Ken med eran smörja och uppsök hjälp omgående.

Angående Ken så är det bara att be för honom. Rökare, knarkat mycket och HIV som vissa påstår här. Ser mörkt ut men man får bara hoppas att det går bra. Fin människa rakt igenom!
Senast redigerad av Bombaclap 2021-12-18 kl. 01:06.
Citera
2021-12-18, 00:53
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Han är en rätt reko kille och mycket smartare än de flesta tror. Hade rätt mycket problem med droger förr och var skyldig halva Sverige pengar. Han blev skyldig mig en hundring 2002. Tråkigt om han dör för då lär jag aldrig få tillbaks mina pengar.

Tråkigt det där med hundralappen, hoppas han blir frisk så du kan få tillbaka den.
Citera
2021-12-18, 01:00
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ja, låter onekligen som ett geni. Uteslutande smarta människor är skyldiga halva Sverige pengar.
Citera
2021-12-18, 01:08
Medlem
Scalpings avatar
begåvat att åka till Afrika under värsta pandemin världen skådat, dessutom ovaxxad.
Citera
2021-12-18, 01:14
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
begåvat att åka till Afrika under värsta pandemin världen skådat, dessutom ovaxxad.

Den där kackerlackan överlever allt. Han är snart tillbaka med en banan i hand och en ny rapptext att framföra.
Citera
2021-12-18, 01:16
Medlem
F.Hansens avatar
Nja, han är inte döende om han inte är satt i koma med respirator? Förutsatt att han får bra vård vilket man kan anta med hans välgörenhetsprojekt samt stora släkt i hemlandet som kan trakassera och hota sjukhuspersonalen.

Antar att det rör sig om en grav mancold.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in