2021-12-15, 20:15
Medlem
Funkar verkligen cbd produkter, provade ett antal vapeoljor med cbd för ett antal år sedan men kände ingen effekt alls. Någon som kan tipsa om någon cbd produkt som ger effekt?
Citera
2021-12-16, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Werkstadt
Funkar verkligen cbd produkter, provade ett antal vapeoljor med cbd för ett antal år sedan men kände ingen effekt alls. Någon som kan tipsa om någon cbd produkt som ger effekt?

Kan verkligen tipsa om dessa
Candy Krush
Ninja Fruit

Har provat candy krush o dom var verkligen grymma, stinker som fan och luktar/smakar verkligen som sött/godis. Hadde även en rätt intressant och skön effekt också fast utan att man blir hög typ
Citera
2021-12-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsirgentleman
Kan verkligen tipsa om dessa
Candy Krush
Ninja Fruit

Har provat candy krush o dom var verkligen grymma, stinker som fan och luktar/smakar verkligen som sött/godis. Hadde även en rätt intressant och skön effekt också fast utan att man blir hög typ

Tack för svar kanske lägger en beställning då. Vad får du för effekt av dem?
Citera
2021-12-17, 14:21
Medlem
Suecokids avatar
CBD HASCH, är det värt?
Dela gärna med er av effekterna!
Citera
2021-12-17, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
CBD HASCH, är det värt?
Dela gärna med er av effekterna!

Nope saknar allt som oftast effekt helt och hållet och 9/10 gånger så är det inte hasch som säljs utan någon annat dom bakat ihop till en klump
Citera
2021-12-17, 15:29
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liquid1
Nope saknar allt som oftast effekt helt och hållet och 9/10 gånger så är det inte hasch som säljs utan någon annat dom bakat ihop till en klump

Tack för svar!
Låter som att kasta pengar i sjön.
Citera
2021-12-17, 17:25
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Tack för svar!

Nej , köp hampa bondens super Lemon hasch , min vän körde det i sin vape han kände stora effekter , och han är en daily rökare av hög potenta THC strains alltid över 20 procent THC , han blev riktigt avslappnad i hela ansiktet av detta 16 procentiga CBD hasch .

För mig räcker det med buds , men kör vape .

Allt handlar om var du köper , kan svära på att det haschet är bra . Men du kan inte förvänta dig att bli "bäng " av det .
Citera
2021-12-17, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av liquid1

Citat:
Tack för svar!

Som han ovanför skrev, det är samma som med vanligt hasch, finns både bra och dåligt, handlar om hur rent haschet är från växtmaterial och kvaliten på startprodukten

CBD buds innehåller ju trikomer på samma sätt som vanliga buds gör så det går ju att göra både ”bra och dåligt” hasch.
Senast redigerad av Mrsirgentleman 2021-12-17 kl. 21:21.
Citera
2021-12-17, 21:15
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsirgentleman
Som han ovanför skrev, det är samma som med vanligt hasch, finns både bra och dåligt, handlar om hur ren produkten är och hur bra tillverkad den är.

CBD buds innehåller ju trikomer på samma sätt som vanliga buds så självklart går det att göra både bra och dåligt hasch.

Ja exakt , jag provade precis det haschet jag nämnde smulades hur enkelt som helst , luktade gudomligt jätte fin konsistens, ställde vapen på 205 grader , smakade bra och blev mycket ånga ( ett tecken på bra material ) , och nu är mitt ansikte avslappnat och min huvud värk lindrad

Ett bra hasch kan förövrigt se dåligt ut , har provat is hasch som sett ut som vanligt standard hasch men varit jätte fint ,.ibland kan man luras , men jag var övertygad om att detta haschet var bra när jag smulade det ! .
Citera
2021-12-17, 22:49
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Nej , köp hampa bondens super Lemon hasch , min vän körde det i sin vape han kände stora effekter , och han är en daily rökare av hög potenta THC strains alltid över 20 procent THC , han blev riktigt avslappnad i hela ansiktet av detta 16 procentiga CBD hasch .

För mig räcker det med buds , men kör vape .

Allt handlar om var du köper , kan svära på att det haschet är bra . Men du kan inte förvänta dig att bli "bäng " av det .

https://cbddiscounter.at/produkt/super-lemon-haze-hash?lang=sv
Finns det på nån svensk sida tro? Länka gärna!
Citera
2021-12-17, 23:58
Medlem
Galdars avatar
Citat:
https://cbddiscounter.at/produkt/super-lemon-haze-hash?lang=sv
Finns det på nån svensk sida tro? Länka gärna!

https://www.scentstopwebshop.se/

Du hittar det under hampa produkter på hemsidan
Citera
2021-12-18, 20:03
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
https://www.scentstopwebshop.se/

Du hittar det under hampa produkter på hemsidan

Tackar, lär väl slå till där, ser bra ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in