Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
Inte många, men det borde ligga högre än 4,2 per 100 000. Och hjärtmuskel inflammation är, så gott som aldrig fatal. Du kan m.a.o inte jämföra detta med de som är under 30 år och hamnar på IVA. För de som ligger där är riktigt allvarligt sjuka.
Visa mig en enda biverkning av vaccinet som inte överträffas av de allvarliga konsekvenser som en Covid-19 infektion kan ge!
Du måste tro att EMA, Läkemedelsverket och Folkhälsomyndigheten, enbart består av idioter, då de gör bedömningen att även de som är 12-29 år har nytta av vaccinet.
Och när t.ex. Regeringens eller FHM:s agerande verkar motsägelsefullt, eller att de inte tar upp vissa saker, så kan det finnas en tanke bakom det. T.ex. att de vill få så många som möjligt att vaccinera sig, inklusive de som genomgått en SARS-COV2 infektion tidigare.
Du menar samma experter som tyckte att barn hade nytta av naturlig infektion?
Ja jag har inget förtroende för dom.
Det finns ingen nytta för 12 åringar att ta detta vaccin, vilket mera är en medicinering eftersom det måste fyllas på ett par gånger om året.
För 29, ja, där kan det finnas några som behöver
Vid den åldern kan man ha hunnit med att äta chips och dricka cola utan att röra på sig I mer än 10 år.
Och att dom vill få så många som möjligt att vaccinera sig med lögner är uppenbart.
Jag tror dom siffror ovan du tycker är försumbara är än mindre för 12 åringar som får mer än snuva.