2021-12-16, 13:21
Medlem
Alltså Linn styr och kontrollerar verkligen allt med Simon. Hans facebook, instagram, kläder etc.
Tyckte lite synd om Simon när Linn försökte sälja bingolotter för hans hockeylag, och hon nämnde att han inte hade så många vänner i Örebro.
Citera
2021-12-16, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
På Simons facebook, det man kan se när man inte är vän med personen, var ju tidigare arbetsplats och utbildning osv. Förut stod det "särskola" på nån gymnasium. Nu är det borttaget..
Det fick han tillsägelse av Linn att ta bort
Citera
2021-12-16, 14:16
Medlem
Citat:
Alltså Linn styr och kontrollerar verkligen allt med Simon. Hans facebook, instagram, kläder etc.
Tyckte lite synd om Simon när Linn försökte sälja bingolotter för hans hockeylag, och hon nämnde att han inte hade så många vänner i Örebro.
Det är inget nytt. Så har det varit med hennes alla killar, det syns på videos och hon har själv berättat att hon är kontrollerande. Även Simon har sagt att hon tyglar. Hon ser inte det som ett problem utan snarare som något bra
Citera
2021-12-16, 14:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
På Simons facebook, det man kan se när man inte är vän med personen, var ju tidigare arbetsplats och utbildning osv. Förut stod det "särskola" på nån gymnasium. Nu är det borttaget..
Han kanske skämdes över det?
Citera
2021-12-16, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han kanske skämdes över det?
Han har inte gått på särskola. Utan det var ett gymnasium som gjorde skämt av särskolan så alla som gick på det gymnasium sa att dom gick på särskolan. Så inte är han bara sunkig utan också en mobbare
Citera
2021-12-16, 14:35
Medlem
razizovs avatar
Bara vänta på spänning när hon kör live på instagram under julafton eller gör storys där. Från Simon fick jag den här fina pärlplattan (föreställande ett rosa hjärta med olika nyanser av rosa/rött). Han är så omtänksam.

Sedan foto i pyjamas (vilken snubbe/kille/pojke under 13 använder pyjamas).

Man får dock ge Linn att hon har en ängels tålamod. Förstå att föra en konversation med Simon. Lite som att en rymdfysiker på Nasa pratar med en fåraherde i yttre Mongoliet.
Citera
2021-12-16, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantLeelow
Babyjonelyapp 😂😂😂
Hahahah, alltså hur svårt är det att gå in på Google translate, skriva in ordet, och lyssna på hur det ska uttalas?! 😂 Nej Linn, jag tror inte att folk känner till Baby Jornelly Up.
Citera
2021-12-16, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Hahahah, alltså hur svårt är det att gå in på Google translate, skriva in ordet, och lyssna på hur det ska uttalas?! 😂 Nej Linn, jag tror inte att folk känner till Baby Jornelly Up.
Ja gud vad pinsamt. Hon skryter jämt om att hon var så duktig i skolan. Hennes texter, beteende och förmåga att läsa/ skriva säger motsatsen.
Citera
2021-12-16, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Linn nämnde förra året att hon har en hjärtformad livmoder..kanske det påverkar..eller så har hon bara väldigt låg smärttröskel.

Jag har själv aldrig gått en månad med förvärkar, för mig gick vattnet och sen blev värkarna kraftigt värre under 3 timmar och sen var det färdigt. Jag känner mig inte traumatiserad av det, för jag har ärvt en hög smärttröskel från min mamma och mormor..jag har haft tur och jag hade underbara, fantastiska barnmorskor.

Men om Linn nu verkligen har blivit traumatiserad (av en helt normal förlossning) så borde hon få samtalsterapi innan de beslutar om kejsarsnitt. Det är verkligen inte bra för kroppen att skära upp den massor av gånger.

Och jag har för mig att om man gör kejsarsnitt så måste man vänta 1 1/2 år innan man blir gravid igen, så att musklerna får läka ordentligt.

När hon var gravid med Juvelia bad hon ju sina följare om tips på hur man kunde göra en hinnsvepning hemma. Någon skrev att hon hade tagit en dildo och rört runt hårt med den och att det gjorde susen.
Citera
2021-12-16, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai

😂😂😂
Citera
2021-12-16, 14:53
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:

Det där med få antal vänner gjorde hon mot Marcus i ett avsnitt i "Unga mammor". Pratade om att han inte hade några vänner och tryckte ner honom och han sa lite surt att "Nä, jag fick ju flytta ifrån dem".
Citera
2021-12-16, 15:02
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av localhotmilf
När hon var gravid med Juvelia bad hon ju sina följare om tips på hur man kunde göra en hinnsvepning hemma. Någon skrev att hon hade tagit en dildo och rört runt hårt med den och att det gjorde susen.

Hon var verkligen desperat att få ut ungen i juni 2020, för att då hade hon och hennes dåvarande "mitt livs stora kärlek" varit tillsammans i 1 år. Och i Linnsans bubbelgums flufffluffvärld så räknas det som romantiskt ifall man stressar fram inte bara kärlek, sex, flytta ihop, befruktningar men även bebisar..som egentligen ska komma ut av sig själva (om man nu inte går över tiden såklart).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in