2021-12-15, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tackochhej08
Säger ju det!!! Om hon inte klarar av att vara gravid varför ska hon vara det? För att fortsätta kunna leka med sina levande dockor och få in pengar på barnen på sociala medier? Fyfan hoppas hennes barn inser vilken sjuk mamma
Dom har och tar avstånd från henne när dom är äldre och Linn fortfarande lever i sin fantasivärld med kille nr 75
Sen kom Tindra i v 37 ändå. Men det var planerna från början. Kejsarsnitt i v 39. Men hon bad om att få föda v 37 för det var tungt. Jo men tjena? En graviditet är tung man skapar en helt ny människa. Tror hon att allt i livet är en tåg på räls. Nej jag skämt som fan om jag vore Simon. Inte för att han är något att hänga i granen, men fy fan för en sån flickvän. Men det är snart över ska ni se , man kan förutspå hennes framtid eftersom hon är så korkad och enkel.
Citera
2021-12-15, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisfarmor
Det är något som både Linn och Simon har gemensamt - ingen av dessa två ser speciellt fräscha ut. Linn har Sveriges vidrigaste löshår och sperimeögonbryn, medan Simon han har inte duschat på 2 veckor och verkar vara sjukt uttråkad varje gång han är med i en video. De förtjänar varandra.
Jag läste att hon skrev att tjejer raggar på Simon. Ha ha ha! 1. Har dagens tjejer verkligen inga krav på män? Duger det med en hemlös arbetslös flottig luffare? Och 2 vem fan vill beblanda sig med Simon när han ska ha barn med Linn.
Citera
2021-12-15, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruben20
Helt rätt, det händer inte vem som helst. Endast den (Linn) som är så pantad att ta ett ägglossningstest och knullar extra mycket när hon (KÄNNT!!) Simon i TVÅ veckor.. Okej om man har samlag med en person och det råkar bli ett barn och man är starkt emot abort. Men att ta ett test för att se när man är fertil och försöker få barn (i smyg) med en person som man känt i två veckor, samt att Simon då tillochmed sagt flera gånger på sociala medier att han INTE vill ha barn på flera år. Det är sjukt, att sedan sitta och säga att barnet är planerat ha-ha.
Simon har suttit och sagt i en live, med Linn bredvid sig i juli/augusti att han inte vill ha barn förens om flera år, samtidigt som Linn sitter bredvid han, med ett barn i magen leendes och säger att hon känner samma.
Jag tror att Linn är en sån inbiten mytoman att hon tror på sina egna lögner. Hon ljuger, så hon måste ljuga om att hon ljugit. När folk sedan konfronterar henne, då är det dom som är idioter.

Så fruktansvärt oansvarigt och pantad människa. Efter två veckor har man inte den blekaste aning om vem en person är. Jag och min sambo har känt varandra i fem år och vi lär oss än idag nya saker om varandra

Det är hennes sätt att ”fånga” in killen. Det är så hon tror att hon ska få leva sitt liv med en kärnfamilj hon aldrig hade som liten.
Citera
2021-12-16, 00:02
Medlem
Sa både Gabbe och Simon att dom ville vänta med barn i några år, och så sitter Linn bredvid med deras barn i magen utan att säga nåt, lägga ut offentligt och bara le. Sjukt!
Citera
2021-12-16, 00:30
Medlem
geek12s avatar
Hennes samarbetsvideo på instagram med Simon kan vara det pinsamaste jag sett

Simon fejkler o man ser hur han innerst inne inte vill göra en sån video.
Lyfta upp henne o se så kär o lycklig ut. Linn vill bli behandlad som en prinessa även i sina samarbeten o Simon bara hakar på Alltså är de på riktigt? Känns som hon driver med oss för att få uppmärksamhet o bli större hahaaha
Citera
2021-12-16, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hennes samarbetsvideo på instagram med Simon kan vara det pinsamaste jag sett

Simon fejkler o man ser hur han innerst inne inte vill göra en sån video.
Lyfta upp henne o se så kär o lycklig ut. Linn vill bli behandlad som en prinessa även i sina samarbeten o Simon bara hakar på Alltså är de på riktigt? Känns som hon driver med oss för att få uppmärksamhet o bli större hahaaha
Jag dog lite när hon springer och han efter och lyfter upp? Hon lever verkligen i en drömvärld ha ha ha vem gör ens så som vuxen 😂
Citera
2021-12-16, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Eller så är det kanske så enkelt
Som att hon för för smal och har en för svag kvinnokropp för att föda barn. Min systers väninna var sån. Hon var för smal för små höfter kroppen orkade
Inte. Hon behövde hjälp att föda /varje gång.. och hade onormalt jobbiga
Graviditeter

Linn nämnde förra året att hon har en hjärtformad livmoder..kanske det påverkar..eller så har hon bara väldigt låg smärttröskel.

Jag har själv aldrig gått en månad med förvärkar, för mig gick vattnet och sen blev värkarna kraftigt värre under 3 timmar och sen var det färdigt. Jag känner mig inte traumatiserad av det, för jag har ärvt en hög smärttröskel från min mamma och mormor..jag har haft tur och jag hade underbara, fantastiska barnmorskor.

Men om Linn nu verkligen har blivit traumatiserad (av en helt normal förlossning) så borde hon få samtalsterapi innan de beslutar om kejsarsnitt. Det är verkligen inte bra för kroppen att skära upp den massor av gånger.

Och jag har för mig att om man gör kejsarsnitt så måste man vänta 1 1/2 år innan man blir gravid igen, så att musklerna får läka ordentligt.
Citera
2021-12-16, 12:00
Medlem
Senaste storyn
Jag har fått ett sånt fint bud… jag menar.. vi har fått…
Det är från babyjåååårnalyapp.

Och där hon springer i snön, bara jag som tänker på Phoebe i vänner på sättet hon springer? Ni som vet, vet.
Hon har verkligen Ingen motorik alls, hon kan inte ens få iväg armen för att kasta en snöboll..
Citera
2021-12-16, 12:19
Medlem
Babyjonelyapp 😂😂😂
Citera
2021-12-16, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantLeelow
Babyjonelyapp 😂😂😂

Hahahahha skriker. Hon fick mvg i svenska men inte i engelska
Citera
2021-12-16, 12:58
Medlem
På Simons facebook, det man kan se när man inte är vän med personen, var ju tidigare arbetsplats och utbildning osv. Förut stod det "särskola" på nån gymnasium. Nu är det borttaget..
Citera
2021-12-16, 13:11
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
På Simons facebook, det man kan se när man inte är vän med personen, var ju tidigare arbetsplats och utbildning osv. Förut stod det "särskola" på nån gymnasium. Nu är det borttaget..

Asså går man särskola är man väl verkligen mongoloid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in