Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-16, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isten
Jag kan inte släppa texten i ”lilla Nisse” där han sjunger till sitt lilla jag och där erkänner att han skjutit någon? ”Jag vet att du sköt när han fucking skrek skjut mig”
Alla hans texter, och kanske speciellt just lilla Nisse kan man ju härleda till händelser i hans liv. Så jag tror till 100% att han här erkänner att han skjutit något. Frågan är vem?

Han kanske faktiskt sköt Paki?
Citera
2021-12-16, 11:32
Medlem
Citat:

Han sjunger ju även i samma låt att Paki har gått bort och att det bara hände av en slump..
Citera
2021-12-16, 11:37
Medlem
Du ska sätta dem på plats och göra så att de vet
Och jag vet att alla skolor skickat ut dig
Jag vet det, yani, bror, han har fucking golat ut dig
Och jag vet att du sköt när han fucking skrek "Skjut mig"
Jag vet att du aldrig nånsin snackat med en snut, ey

Ey, lilla Nisse, bror, det är nåt du inte vet
Bror, det nånting som du inte har varit med om än
Men allting, det är skrivet så det nånting som du kommer att behöva gå igenom, län
Min fucking bror, det här kommer låta skumt men
Paki har gått bort, bror, jag pratar inte strunt
Ey, du fattar inte, brorsan, det ba hände av en slump
Jag kan inte säga vem som—, bror, du kommer att bli dum, ey

Citat:
Jag kan inte släppa texten i ”lilla Nisse” där han sjunger till sitt lilla jag och där erkänner att han skjutit någon? ”Jag vet att du sköt när han fucking skrek skjut mig”
Alla hans texter, och kanske speciellt just lilla Nisse kan man ju härleda till händelser i hans liv. Så jag tror till 100% att han här erkänner att han skjutit något. Frågan är vem?
Citera
2021-12-16, 11:38
Medlem
Skön tajming hurru

Citat:
Citera
2021-12-16, 11:46
Medlem
Om om OM saker ovan går ihop, måste ju Nisses proppskåp gått fullständigt på slutet av alla drogerna.

Både han och Haval står ju och och skriker att de tagit liv innan, i låten med Abidaz och nu detta.

Med tanke på hur lite Haval och Nisse lär ha tyckt om varandra när den låten spelades in, Hell Ye alltså, och även om de var innan hela kidnappningen. Eftersom autensiteten var och är viktigt för dom, så lär väl både förstått och vetat om vad den andra hade för bagage? När dom accepterade varandra i en låt där de skryter om att de bägge tagit liv? Samma låt som dom sen skulle håna varandra med i deras felstekta biff
Citera
2021-12-16, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Kan någon förklara om det bara är slumpen eller vad det är frågan om.

Paki, som Nisse lyfter om och om igen i sina texter hette Faiz Khan.
Den enda personen, förutom Mario, som vi konkret vet har hotat Nisse kallar sig Andree Ali Khan på de Instagram kontot.
(Bilder finns här i tråden)

I denna tråden
(FB) 22-åring ihjälskjuten i bil och en skadad, Soprangränd Kälvesta Stockholm 2021-11-12
Så hittas detta Inlägget

Paki är oftast ett smeknamn för en person från Pakistan. Dock används med mer som ett skällsord i tex UK om invandrare.

Paki's lillasyster (j*milah) och lillebror (m*ldayla) är skrivna i Farsta hos deras föräldrar (s*mina och r*fiq) *=a

Va de Nisse som dödade Paki!?
Eftersom chapo friades för mordet pga att det förmodligen var fler än han på platsen
Tråd (FB) Man i 20-årsåldern ihjälskjuten, Dalen Enskede 16/12 -18

Bara för att, och om, eller hur de nu hänger ihop är här tråden om Havals vän solheil
(FB) En person avliden & en skadad vid skottlossning i Enskededalen, Stockholm 20171019

Och här är en tråd om en upphittad pistol, strax innan mordet på Paki
(FB) Rappare från Dalen, Enskede, dömd för vapenbrott, feb 2019

I tråden om kidnappningen finns detta inlägget

Och även detta

Så från Nisse fd SS_TV gäng är idag

Hamko inlåst för mordförsök på en ung grabb som försökte goa han, ev på Nisses begäran
(FB) Kärrtorp: Larm om skottlossning – minderårig hittad skadad 2/3-2020

Thrife som bla klarade sig från vapenbrottet ovan, kan ev ha dykt upp i Vårbyrapparen Sickans senaste video

Macky, som förutom att han tillät att Haval och Euroo visade upp Nisses fd klocka och länk (alt en scen som spelade på de). Verkar han vara ganska svennebanan

Haval...

Manolo, rapparen, har väl bara släppt en låt och den tillägnar han sin forna vän Nisse, men inte i helt positiva ordalag.

De finns säkert mer att bygga vidare på, men stannar där innan soppan skär sig helt. Du som har koll, fyll gärna på med mer. Framförallt varför namnet Khan dyker upp som de gör
De va chapo som gjorde alla vet det ,i dalen alla vet det. Chapo är portad från dalen efter han dödade paki. Pakis lillebror var alltid med Nisse till o med i dubai. De va inte Nisse som sköt han
Citera
2021-12-16, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
De va chapo som gjorde alla vet det ,i dalen alla vet det. Chapo är portad från dalen efter han dödade paki. Pakis lillebror var alltid med Nisse till o med i dubai. De va inte Nisse som sköt han

Varför lever Chapo fortfarande om alla vet att han dödade Paki?
Citera
2021-12-16, 12:18
Medlem
Citat:
Tror han sköt havals bästa vän ,paki goade Einar sköt 🤔🤔,eller så sköt han dara själv då
Citera
2021-12-16, 12:19
Medlem
Citat:
Varför lever Chapo fortfarande om alla vet att han dödade Paki?
För att polisen kommer veta vem som gjorde det då om dem dödar han. Han är portad för livet
Citera
2021-12-16, 12:22
Medlem
Fast det är ju inte svaret på frågan, varför finns det så många Khan runt Nisse? Namnen är kanske vanligt, men de kan knappast vara slumpen att just de namnet dyker upp hela tiden?
Ingen Svensson eller Johansson har ju dykt upp, heller ej 3-4-5 st

Citat:
Citera
2021-12-16, 12:22
Medlem
Citat:
Han sjunger ju även i samma låt att Paki har gått bort och att det bara hände av en slump..
För att pakis bästa vän sköt han de skulle inte hända egentligen, "kan inte säga vem du kommer bli dum" ,chapo var Einars manager oxå ,han kommer bli chockad när han får reda på vem.
Citera
2021-12-16, 12:23
Medlem
Citat:
För att polisen kommer veta vem som gjorde det då om dem dödar han. Han är portad för livet

Fast Nisse var ju portad han med och nu skjuten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in