2021-12-15, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Det måste vara någon som öppnat upp ett vandrarhem i sitt egna hem.
Man delar på precis alltid och sover där det finns plats på golvet för stunden.

Ett kollektiv för gamla RÖJISAR.
Citera
2021-12-15, 22:04
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
"Hotet mot demokratin" - som svenskt vä.slödder för närvarande skriker högt om.
Detta är sånt som HB förmodligen snart vill upplysa oss om??

Jag ser två frågetecken men osäker på vad frågan är.
Citera
2021-12-15, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Jag ser två frågetecken men osäker på vad frågan är.
???
avsåg att det är lite osäkert om håkan gitter ta upp den saken. Trots allt är han väl medveten om hur landet ligger, dvs att sverige är helt rökt.
Citera
2021-12-15, 23:43
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
???
avsåg att det är lite osäkert om håkan gitter ta upp den saken. Trots allt är han väl medveten om hur landet ligger, dvs att sverige är helt rökt.

Jag har fortfarande ingen aning om vad du pratar om, men Håkan kommer säkert säga vad du vill höra, det är han expert på.
Citera
2021-12-15, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Jag har fortfarande ingen aning om vad du pratar om, men Håkan kommer säkert säga vad du vill höra, det är han expert på.
Xakt så, det är själva problemet....för Er.
Men nån gång blir nog allt afhandlat. Jag tror på HB - en hejare på att röj dyka!
Citera
2021-12-16, 09:13
Medlem
Herregud... De har hittat en ny dåre. Linus Norremalm. Jag orkar inte kolla hela men lägger länken här ifall nån är sugen I början snackar iaf Beggis om sin hyresvärdinnas nya pojkvän och att han jobbar på bank. Han är väl civilekonom eller nåt säger Beggis (en av Beggis många titlar och utbildningar) hahahahaha. Trevlig kille säger Beggis. Han vill ju inte bli utkastad på gatan.

https://rumble.com/vqulmj-covideotin.html
Citera
2021-12-16, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Herregud... De har hittat en ny dåre. Linus Norremalm. Jag orkar inte kolla hela men lägger länken här ifall nån är sugen I början snackar iaf Beggis om sin hyresvärdinnas nya pojkvän och att han jobbar på bank. Han är väl civilekonom eller nåt säger Beggis (en av Beggis många titlar och utbildningar) hahahahaha. Trevlig kille säger Beggis. Han vill ju inte bli utkastad på gatan.

HB upplyser gärna tittarna om hur illa det står till i Sverige.
Som idag, om landets försvagsminister hult
qvist som vill börja rodda runt i Ukraina.
Fred och säkerhet är slagorden - resultatet blir något helt annat! HB håller en god koll.
Citera
2021-12-16, 10:50
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:

Men man blir ju orolig när de plockat in en ny dåre istället för Fritjof. Vad har hänt? Har han blivit helt skogstokig nu och sitter och ylar i en skogsbacke?
Citera
2021-12-16, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Men man blir ju orolig när de plockat in en ny dåre istället för Fritjof. Vad har hänt? Har han blivit helt skogstokig nu och sitter och ylar i en skogsbacke?

Ja det måste ha hänt något med Fritte. Psykbryt kanske ?
Citera
2021-12-16, 12:08
Medlem
Försvarsministern vill starta tredje världskriget

Svensk Maffia Tishan som han hade diskuterat med hyresvärdinnans nya pojkvän som jobbar på bank och som han sa i liven på Rumble följer hans kanal hahaha.

https://www.youtube.com/watch?v=awL9i_-JsJM
Citera
2021-12-16, 12:35
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Försvarsministern vill starta tredje världskriget

Svensk Maffia Tishan som han hade diskuterat med hyresvärdinnans nya pojkvän som jobbar på bank och som han sa i liven på Rumble följer hans kanal hahaha.

https://www.youtube.com/watch?v=awL9i_-JsJM

Är det bara jag som tycker att vår älskade ledares frisyr mer och mer liknar Kim jong uns frisyr?
Citera
2021-12-16, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Är det bara jag som tycker att vår älskade ledares frisyr mer och mer liknar Kim jong uns frisyr?

Jag tänkte på att frisyren ser ut som om han sover där han smäller av. Kanske inte alltid hinner till madrassen på golvet i pojkrummet. Ögat ser värre och värre ut också. Han skulle ju operera det själv ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in