2021-10-18, 16:22
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Det roliga är att han lite stolt berättar att dem har ett batteridrivet högtalarsystem.

Ja det var imponerande. Nästan i klass med en 2 meter bred säng med en yrkesarbetande negress (hotellet i USA).
Citera
2021-10-18, 16:56
Medlem
Ovralls avatar
Vintertäckning av båten, han hoppas på att den inte försvinner nu under vintern 😂

Mycket alger pga att han inte seglat ut så mycket i somras. Det har diskuterats tidigare i tråden: varför gör han inte det?
Citera
2021-10-18, 17:16
Medlem
Swishhoran är lika duktig på att segla som han är PILOT och så kallad dykare,, , Alltså, han har ingen aning.....
Citera
2021-10-18, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smalltownguy
Swishhoran är lika duktig på att segla som han är PILOT och så kallad dykare,, , Alltså, han har ingen aning.....

Ja känns ju så!
Han har någon film han seglar med någon, men alldrig själv.?
Men har ju seglat över Atlanten själv flera ggr enligt sig själv..
Citera
2021-10-18, 17:46
Medlem
Ja, det är mycket han gjort,,,,. Enligt sig själv 👩‍🦽
Svårt att se på Estonia filmerna var man är på båten.
Det är väl bättre att en dykare som varit vid Estonia får se filmerna. Inte ett fyllo till mytoman som livnär sig på swishhorande.
Citera
2021-10-18, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Vintertäckning av båten, han hoppas på att den inte försvinner nu under vintern 😂

Mycket alger pga att han inte seglat ut så mycket i somras. Det har diskuterats tidigare i tråden: varför gör han inte det?

Genomgång av motorn också, men det är sant från isättningplatsen till båtplatser kanske han körde.
Citera
2021-10-18, 20:04
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Genomgång av motorn också, men det är sant från isättningplatsen till båtplatser kanske han körde.

Att den motorn fungerar vill jag se först. Som med allt annat han PÅSTÅR. Allt jag vet är att motorn var paj för några år sedan då han nyss köpt den begagnad
Citera
2021-10-18, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Att den motorn fungerar vill jag se först. Som med allt annat han PÅSTÅR. Allt jag vet är att motorn var paj för några år sedan då han nyss köpt den begagnad

Är ändå underbar som håller på och pysslar om sin båt så som vi båtägare gär.
Att han bodde i båtjäveln en vecka på land låtsas han inte om.
Sänder från båtklubben för att visa att han får vara där igen när han flyttat ut.
62 eller 15 år?
Citera
2021-10-18, 20:28
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Är ändå underbar som håller på och pysslar om sin båt så som vi båtägare gär.
Att han bodde i båtjäveln en vecka på land låtsas han inte om.
Sänder från båtklubben för att visa att han får vara där igen när han flyttat ut.
62 eller 15 år?

Mmmm... 14 😂
Citera
2021-10-18, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed

Med tanke på att han säger sig hälla glykol i motorn så lär den inte gå så länge till?
Antar han menar i kylsystemet.?
Blir kul annars för den som köper den av Kronolle.
Citera
2021-10-18, 20:39
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Med tanke på att han säger sig hälla glykol i motorn så lär den inte gå så länge till?
Antar han menar i kylsystemet.?
Blir kul annars för den som köper den av Kronolle.

Sa han ? Hahaha. Svårt ljuga då man är korkad.
Citera
2021-10-18, 20:57
Medlem
Goodinbeds avatar
Vissa ska då förstöra för dyk och Estoniaexperten.😂

Tobbe Jönsson
1 hour ago
Ohh. Anders du måste låta Håkan övertyga lärjungarna hur svårt det är att vara EXPERT så får vi andra tiga still. Säg inte till honom att detta har funnits tillgängligt i nästan två veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in