2021-12-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av curlingstaten
På 70-talet hände en sak som är intressant.
Jag har bara andrahandsuppgifter om detta men någon här har kanske något som är vederhäftigt bevis.
Det var en invandrare som sparkade på en raggarbil av det finare slaget inne i centrala Malmö.
Rättegång hölls med bara raggare inblandade.
Senare blev sparkaren hittad när bilägaren hade ett tiotal kompisar med sig. De omringade den skyldige. Han gjorde aldrig mer något jävelskap för han blev ihjälslagen.
Ingen kunde dömas då ingen visste något.

Tänk om det var fel person som blev ihjälslagen?
Citera
2021-12-15, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Ja attityden hos svenskar kanske vänder. Jonas Serneholt satt som miljöpartist i kommunfullmäktige i Järfälla. På den tiden var han "god". Men invandrade taxichaufförer behandlade honom som skit så han bytte parti och vandrade höger ut.

Så ja det som krävs för uppvaknandet är egna personliga negativa erfarenheter av invandringen. Snart är vi där och som judarna i Malmö så flyttar vi antagligen eller dör ut. Kaosfolket får då ytterligare ett land att ödelägga med krig och svält.

Varför flyr man från krig när det är krig man vill ha?
Vet jag generaliserar grovt nu för alla är inte så. Men många.
Citera
2021-12-15, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666

Jag blir för förbannad att det kokar inom mig.
Jävla satans barn inget annat än satans barn är vad dom är!
Vidriga jävla helvetes apejävlar.

Men lilla gubben, gör nåt då.
Citera
2021-12-15, 14:32
Medlem
EttEvigtSiegHeils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn

De har ju knappast slagit ihjäl någon random svensk i alla fall? Så det måste ha varit en blattejävel, en satans jävla invandrare!
Citera
2021-12-15, 14:35
Medlem
EttEvigtSiegHeils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Detta är tacken för att du/eller din familj får komma till Sverige.
Ge dig på ursprungsbefolkningen..

Nej fyfan blir så trött på det här landet, tillslut kokar det över.

Kitteln står ovanpå elden och elden brinner! Den som inte organiserar sig och slår tillbaka senast år 2022 är en råtta och en slyna som inte är värd en spottloska i röven! Upp till kamp emot blatten, sista striden det är!
Citera
2021-12-15, 15:26
Medlem
Citat:

Borde finnas någon här på FB som vet något om den händelsen.
Citera
2021-12-15, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttEvigtSiegHeil
De har ju knappast slagit ihjäl någon random svensk i alla fall? Så det måste ha varit en blattejävel, en satans jävla invandrare!

Der finns bra och mindre bra människor av alla folkslag och nationaliteter. Folk som slår ihjäl andra eller önskar livet ur andra hör knappast till den första kategorin.
Citera
2021-12-15, 15:58
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Felpost

Citat:
Der finns bra och mindre bra människor av alla folkslag och nationaliteter. Folk som slår ihjäl andra eller önskar livet ur andra hör knappast till den första kategorin.

Javisst är det så!

Men samtidigt så har vi ett problem, eller med nysvenska - en utmaning.

Det finns många som vill bo i vårt land och njuta av vår välfärd. Men på samma sätt som vi låser vår lägenhet och ogärna låter okända grannar ta del av vår månadslön, lika lite bör vi kanske låta okända välfärdssökande ta del av vår lands resurser.

Eller hur? Hur gör du i din egen lägenhet?
Citera
2021-12-15, 16:13
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curlingstaten
På 70-talet hände en sak som är intressant.
Jag har bara andrahandsuppgifter om detta men någon här har kanske något som är vederhäftigt bevis.
Det var en invandrare som sparkade på en raggarbil av det finare slaget inne i centrala Malmö.
Rättegång hölls med bara raggare inblandade.
Senare blev sparkaren hittad när bilägaren hade ett tiotal kompisar med sig. De omringade den skyldige. Han gjorde aldrig mer något jävelskap för han blev ihjälslagen.
Ingen kunde dömas då ingen visste något.

---
Som man sparkar får man ligga.
Citera
2021-12-15, 16:42
Medlem
Så Alternativ för Sverige, som finansieras av frivilliga donationer, betalade Jonas böter.

Vad har "Sveriges enda hopp", "Hejja Jimmie"-Sverigedemokraterna som får 100 miljoner skattekronor i bidrag varje år, gjort för Jonas? Petat sig i näsan medan en bunt Svärjevänner till sympatisörer skrivit anonyma kommentarer på Samnytt?
Vad har Åkesson personligen gjort? Skickat fler knullförslag till unga medlemmar i Ungsvenskarna?
Jag föraktar Sverigedemokraterna mer än vad jag t o m avskyr Miljöpartiet.
Citera
2021-12-15, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnagIT
Så Alternativ för Sverige, som finansieras av frivilliga donationer, betalade Jonas böter.

Vad har "Sveriges enda hopp", "Hejja Jimmie"-Sverigedemokraterna som får 100 miljoner skattekronor i bidrag varje år, gjort för Jonas? Petat sig i näsan medan en bunt Svärjevänner till sympatisörer skrivit anonyma kommentarer på Samnytt?
Vad har Åkesson personligen gjort? Skickat fler knullförslag till unga medlemmar i Ungsvenskarna?
Jag föraktar Sverigedemokraterna mer än vad jag t o m avskyr Miljöpartiet.
Grejen är väl att denna Jonas är före detta Miljöpartist om jag inte läst fel?
Citera
2021-12-15, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Grejen är väl att denna Jonas är före detta Miljöpartist om jag inte läst fel?

Du har helt rätt.
Han har varit med och byggt upp detta fuckade samhälle.
Han borde känna på ett litet förnedringsrån själv få han utsatt många för det genom sin politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in