2021-12-15, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Är det Marie Serneholts son som misshandlades?

Jonas Serneholt är Maries bror.
Citera
2021-12-15, 07:53
Medlem
BorgeHs avatar
Det är två personer vars roll i detta jag funderar på. Enligt Fri Tider:

Åklagaren Kevin Öksuz valde tidigare i år att väcka åtal mot Jonas Sernholt för "hets mot folkgrupp". I utredningen fick han hjälp av vänsterextrema Näthatsgranskaren.”

Åklagaren Öksuz, kommer han ifrån samma bergsturk-by och samma bergsturk-klan som de homosexuella våldtäktsmännen? Vad är hans inställning till homosexuella våldtäkter?

Den här ”Näthatscranskaren”, ex-polisen och ex-djuruppfödaren Tomas Bergström, är han fortfarande aktiv? Var det inte något med att han inte längre fick några statlig bidrag längre för sitt trålande på nätet efter åsikter? Vilka finansierar hans verksamhet nu?
Citera
2021-12-15, 08:29
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
"Åklagaren Kevin Öksuz valde tidigare i år att väcka åtal mot Jonas Sernholt för "hets mot folkgrupp". I utredningen fick han hjälp av vänsterextrema Näthatsgranskaren.

Enligt Öksuz har den blinde 46-åringen gjort sig skyldig till brottet "hets mot folkgrupp". Bland annat genom att peka ut invandrare som kriminella och uppmana till att starta medborgargarden för att hålla "invandrardrägg" i schack.

Åklagaren påstår bland annat att Jonas Sernholt skrivit att det "endast är invandrarungdomar av mellanöstern/nordafrikansk bakgrund som begår brott" samt att "man ska spärra in" kriminella invandrare och skicka hem dem."

Kevin Ökzuk tillsammans med näthatsgranskaren är bara en i raden av alla människor som måste stoppas på riktigt för att läget i Sverige ska kunna bli bättre.

Misshandel, pedofili, inbrott och våldtäkt, bedrägerier är bara sånt som läggs ner med vändande post av extrema svenskhatare och samhällsförstörare som Kevin Ökzuk och han väljer istället att åtala en stackars blind pappa som är arg för att hans son slagits sönder och samman

Kevin Ökzuk kommer fortsätta så länge som svenskarna tillåter han göra sin gärning.

Att det ser ut så här har allt att göra med att svenskarna är så jävla inaktiva och undflyende, och andra hälften vill ha det så här.

Fyfan för ett sjukt samhälle, jag är så extremt tacksam för att jag slipper leva i det förfärliga jävla eländiga otrygga samhället.

Alla vet ju att han har rätt.
Finns ju ingen som vill ta i dessa jävla drägg med tång ens.
Men alla så jävla godhetsknarkande att de bara spelar med i charaden.
Sjukt.
Citera
2021-12-15, 08:33
Medlem
utforskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alderia
Vad spelar det för roll att han är blind?

Han ser ju inte vad han själv skriver, stackarn.

Förmildrande omständighet om något.
Citera
2021-12-15, 09:10
Medlem
Man blir spy färdig …. Men jag undrar, finns det ngn dom där en blatte blivit dömd för samma sak.. Finns ju film på film där man hör ”svenne hora” etc … detta måste väl också lyda under HMF.
Citera
2021-12-15, 09:11
Medlem
Antimentals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
https://www.friatider.se/blinde-jonas-46-atalas-invandringskritik-efter-att-hans-son-fornedringsranats

LAG & RÄTT. Efter att hans son utsatts för en grov misshandel av ett invandrargäng skrev Jonas Sernholt – som är blind – av sig på Facebook. Bland annat skrev han att förövarna var "drägg" som borde utvisas. Nu står Jonas själv står åtalad för åsiktsbrottet hets mot folkgrupp – efter att ha anmälts av den ene förövarens familj, rapporterar Exakt24.

Det här gör ont att läsa speciellt när man kollar på den inavlade som ler gott mot kameran när polisen gripit honom.

Parasit som njuter när kameran tar bild på honom.
Det är fan ta mig nåt genetiskt fel på dessa människor, antingen är föräldrarna kusiner eller så är det nåt annat men nåt fel i huvudet har dom sedan barnsben. Vidriga jävla parasit.

Efteråt hotade gänget att döda 15-åringen om han gick till polisen.

– Kommer det här fram kommer vi döda dig, din mamma, pappa, syster, alla i din släkt. Du vet inte vad vi är kapabla till, fick han höra.

– Från och med nu är du vår bitch. Säger vi att du ska sno en motorcykel, ge oss pengar eller sälja droger har du inget att säga emot, vi kommer döda din familj då, fortsatte gänget, enligt domen.

Jag blir för förbannad att det kokar inom mig.
Jävla satans barn inget annat än satans barn är vad dom är!
Vidriga jävla helvetes apejävlar.

Det enda man kan göra är att rösta politiskt emot nuvarande svensk lagstiftning och flytta från besvärliga områden som det ser ut idag. Dvs om man inte är villig att starta ett familjekrig, vilket gängkriminella inte är helt ovilliga att delta i.
Citera
2021-12-15, 09:49
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Oroa dig inte, när etniska svenskar blir i minoritet i Sverige så kommer HMF-lagen bli omvänd, svenskarna får staten i ryggen så att säga.

Ja attityden hos svenskar kanske vänder. Jonas Serneholt satt som miljöpartist i kommunfullmäktige i Järfälla. På den tiden var han "god". Men invandrade taxichaufförer behandlade honom som skit så han bytte parti och vandrade höger ut.

Så ja det som krävs för uppvaknandet är egna personliga negativa erfarenheter av invandringen. Snart är vi där och som judarna i Malmö så flyttar vi antagligen eller dör ut. Kaosfolket får då ytterligare ett land att ödelägga med krig och svält.
Citera
2021-12-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Det kommer att gå jättebra för dig. Tänk på mig när du får en colaflaska uppkörd i rumpan av någon brunfärgad äckelunge. Gärna empatiskt också.
Är det ett importerat beteende du beskriver.
Köra upp något i röven på någon när du blir förbannad. Tycker det är friskare att vilja
ge någon en blå klocka
Citera
2021-12-15, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Det verkar som att Jonas blev dömd för HMF.

https://mobile.twitter.com/exakt24/status/1470757944874655746

GM?
https://pbs.twimg.com/media/FGgO1fqXEAYJmdO?format=jpg&name=900x900
Detta är tacken för att du/eller din familj får komma till Sverige.
Ge dig på ursprungsbefolkningen..

Nej fyfan blir så trött på det här landet, tillslut kokar det över.
Citera
2021-12-15, 12:47
Medlem
Kanske inte så förvånande när åklagaren heter Kevin Öksuz. När S, C, V och Mp tillsätter parasiter från MENA på positioner så kommer de också att använda dem till att inte bara begå övergrepp på den svenska befolkningen utan också strö salt i såren genom att åtala dem efter att de har blivit utsatta för brott. Detta åtal väcker bara mitt yttersta hat mot muslimparasiterna.
Citera
2021-12-15, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
Om någon hade gjort det här mot mitt barn eller en väns skulle jag betala tillbaka med det 10 dubbla.
1 av oss 10 av er.
Svensken måste bilda klaner och slå tillbaka dubbelt så hårt.

På 70-talet hände en sak som är intressant.
Jag har bara andrahandsuppgifter om detta men någon här har kanske något som är vederhäftigt bevis.
Det var en invandrare som sparkade på en raggarbil av det finare slaget inne i centrala Malmö.
Rättegång hölls med bara raggare inblandade.
Senare blev sparkaren hittad när bilägaren hade ett tiotal kompisar med sig. De omringade den skyldige. Han gjorde aldrig mer något jävelskap för han blev ihjälslagen.
Ingen kunde dömas då ingen visste något.
Citera
2021-12-15, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Helt rätt. Rasist-Jonas bör sitta minst åtta år i finkan. Om man tror att man har rätt att spy galla och hat över våra medmänniskor på nätet så ska man också vara beredd på ett långt straff så att man lär sig något. Vilket jävla exempel Rasist-Johan är för sin son! Vad ska det bli av sonen?!

Skämtar du?
Ska man inte se samband, dvs vad hans son utsatts för, är det då inte förståeligt att man uttrycker sin vrede och sorg, om än olämpligt? Finns det inte längre åsiktsfrihet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in