Citat:
Ursprungligen postat av
Lookielook
Jeg har ikke innsideinformasjon i denne saken, og er rimelig nøytral da jeg tenker det er for mye vi ikke veit foreløpig. Problemet ditt for å bli tatt seriøst er at du er veldig skråsikker, uten legge noen helhetlig/sammenhengende teori bak det du skriver. For å ta dette "DNAet" som eksempel: Det er neppe knyttet til at de bodde sammen, det er mest sannsynlig noe vg har blitt bedt om å fjerne, og det er omtrent like dokumentert som alt annet i denne saken. At det er ubrukelig i retten veit vi heller ingenting om, det eneste vi veit er at det samlede bevisbildet på daveærende tidspunkt ikke holdt til å få TH videre varetektsfenglset, MEN det holdt samtidig til videre ransaking/undersøkelseer i bolig, hytter osv.
Hvis du leser artikkelen som ble referert til (VG 13. okt 2020), så ser du at ingen av disse funnene som er omtalt i artikkelen har blitt brukt, hverken ifm varetektsfengslingen eller kjennelsen for ransaking av eiendommene. Dette inkluderer dnaet i knehasene.
Funnene var ubrukelig står det i artikkelen. Les selv om "den sterke bevisrekken, som ble svak".
Jeg synes på ingen måte at jeg er skråsikker. Det kan jeg ikke, når jeg ikke vet hva som har skjedd. Jeg er vanligvis tydelig på hva som er spekulasjon.
Majoriteten her i tråden er 100% sikker på at TH er GM. Det er hva jeg kaller å være skråsikker.
Hva du synes er seriøst er opp til deg.
Politiet har sagt at de ikke har nok til tiltale, og 3 år har gått. Hvor lenge skal familien vente? Hvor lenge skal familien leve under det presset, uten at politiet trenger å vise til noe som helst?